Maagd/ 1e keer dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deze is wel mss wat ver voor mij maar lijkt wel een leuke dame. Iemand ervaring??
Ik zou het gewoon bij een vlaamse dame houden voor de eerste keer. Lijkt me rustiger en communicatie makkelijker.
 
Wie niet waagt blijft maagd. Ik zou zeggen rij even naar het schipperskwartier en doe het gewoon. Ben je van de zenuwen af en boek je volgende week op je gemak een uurtje in een privéhuis in de buurt. Hoe langer je erover na blijft denken hoe groter de drempel. Je gaat alleen denken: gvd waarom heb ik dit niet 10 jaar eerder gedaan?
 
Het lijkt "maagden" te regenen vandaag, daarstraks eentje van 35, nu eentje van 28?....
Wat raar om dat tussen aanhalingstekens te zetten en hier heel achterdochtig over te lopen doen, en net doen alsof er iets achter zit.

Waarom zou iemand hierover liegen? En hoezo is het 'verdacht' dat er meerdere oudere maagden zijn? Op Hookers was er een soortgelijk topic, dat had wel 150 pagina's. Dasr regende het ook maagden, maar niemand was zo vreemd om daar een complot achter te zoeken.
 
Hallo,


Ik ben nieuw hier.
Ik ben een getrouwd man en ik denk er aan om zeer binnenkort een dvp te bezoeken.
Ik heb echter een niet alledaagse vraag.

Ik heb wel al wat topics gelezen en zo maar dit is feitelijk meer een persoonlijke vraag.

Ik ben niet moeders mooiste maar ik ben ook niet lelijk. Wat me wel stoort, en ik vraag me af of er nog mensen zijn, ik heb een flink buikje, en ik vraag me af of dit problemen geeft naar de dvp toe, kan ze u daardoor weigeren ofzo ?

Mvg en alvast bedankt.
Tiko
 
Terug
Bovenaan Onderaan