Recensie Maaike (brunette) Amersfoort 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lekkerlekker

Newbie
4
24/05/22
4
3
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/leuke-hollandse-dame-geeft-erotische-massage-_8024537
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vorige maand bij toen nog brunette Amersfoort geweest. Ze adverteert nu onder de naam Maaike. Ontvangst bij haar thuis , bovenwoning in woonwijk. Masseert in haar keurige slaapkamer op bed, hoorde wat gestommel in huis, had de indruk dat haar man/vriend thuis was. Vind ik persoonlijk een iets minder fijn idee. Ik vond haar massage niet bijzonder, bleef heel lang op de rug strelen en niet meer dan dat. Uiteindelijk ben ik zelf om gaan draaien en begon ze al vrij snel met aftrekken en niet echt massage. Nadat ik klaargekomen was vroeg ze of ik ook nog gepijpt wilde worden , hier zei ik uiteraard geen nee op. Met condoom begon ze in een geile stand over mij heen hangend , topless met slip aan. Kon haar borsten aanraken en ook haar billen. Ben niet verder gegaan maar wellicht was dat een optie geweest. Vond het alles bij elkaar niet bijzonder maar misschien had ze geen klik met mij. Ze praatte vrijwel niet en het kwam bij mij wat plichtmatig over.

Benieuwd naar andere ervaringen

 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zeer matige ervaring gehad bij deze dame. Contact over telefoon vriendelijk en vlot, dat was prima. Ruimte ook fijn met mooi groot bed, sfeer verlichting en warm.

Dame is inderdaad stil. Ik kwam voor de pijpdate en dat heb ik gekregen. Althans, mijn eikel is in haar mond geweest. Ze speelt wat met de tong maar het is eentonig, niet dieper dan het topje en soms trekt ze de condoom zo hard aan dat het onnodig voelt. Maar dat heb ik vaker met condoom .

Al in al geen herhaling. Gebit vind ik slecht en inderdaad er was iemand anders in huis toen ik daar lag.
 
ook dezelfde ervaring als bovenstaand
een man aan de telefoon die de boel regelde ????
(slaap) kamer was ok

massage niveau is laag, beetje wrijven en strelen
ze is niet naakt, maar alleen topless
ze kletste wel gezellig , maar het aftrekken was niet romantisch, en niet opbouwend etc
pijpen heb ik niet afgesproken en ga ik ook niet doen!
geen herhalingsgevaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan