Algemeen Mabuhay, Helchteren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben daar 4 5j geleden geweest, ja wel leuke zaak, spotgoedkoop.

Inderdaad schoenen uitdoen en aan de trap zetten.

Weet nog er een duitser was die de meisjes in de lineup riep, en eentje die nie snel genoeg of zo kwam die ging m in de keuken halen en sleurde die aan haar haren de lineup in. De knapste , ook heel jong, tranen in gezicht, durfde die toen niet te kiezen.
Die duitser, ook heel hevig ala louis de funes in zijn bewegingen, eerlijk ik had toen de indruk dat die stijf stond van de coke of zo.

Op de kamer moest ik me uitkleden en dan naar de badkamer.

Weet nog dat ik en een latina aan de deur stonden te wachten van de badkamer, ik poedelnaakt, zij ook. En de deur van de kamer erlangs stond op een kier van 20cm, er was een blondje, veel ouder dan 18 zal ze niet geweest zijn, heel klein en tenger een vent aan t pijpen en die zijn pens hing op de haren van 't meisje en dat was bijna een gorila qua beharing :).

Later ging de deur open van de badkamer en kwam een latina met haar poedelnaakte klant eruit.

De verfrissing was heel goed, zak pik eikel bilnaad.

De sex, perfect he, ik had een van de dominicaaanse gekozen, pijpen, goed doorneuken zoals ik het wil.
De kamer dan, dat bed had een laken vol met bruin gele vlekken, maar rook niks, ook de venster die gordijn was rechts heel kapot en hing naar nie meer aan de rails dus je keek zo naar buiten, ok het was 23u door, maar buren moeten toch als ze door de bomen kunnen zien, wat zien soms.

Ik weet dat net voor ik ging spuiten t meisje vroeg of ik een ander meisje wilde, zij kosste al bijna niks, en dat extra meisje ook maar 20 of zo extra. Dan kwam er een heel jong meisje met krulhaar uit cuba. En die vroeg doodleuk, finger you while i suck? Ik zo, eu ok. En die deed handschoen aan en begon me te pijpen en te vingeren, en op zeker moment, vroeg ze, where cum? in my mouth? Ik zei dus, ok en heb haar mondje flink volgespoten en ze ging dat meteen uitspugen in de badkamer, ondertussen zag ik alle meisjes met lakens enzo sleuren, het was 24u door.

Ja supergoeie ervaring.

Aleen, minpintje, ok na 24u toen k vertrok was er niemand en reed ik zo de uitrit uit de straat op.
Ik denk overdag dat je toch aan dat druk kruispunt minuten staat te wachten in de ingang voor je uit kan rijden.
 
Ik ben er vorige week nog voor het laatst geweest in de ochtend. QR check bij binnenkomst en er waren zover ik kon zien 4 dames aanwezig. Een van de dames mee naar boven genomen. Eerst even wassen in de nog steeds smoezelige badkamer en daarna op de ook smoezelige kamer begonnen.:giggle:
Helaas weet ik haar naam niet meer, wel dat ze uit de Dominicaanse Republiek kwam en lang haar had (extensions), pijpen deed ze jammer genoeg alleen mét condoom. Haar poes was lekker kaal en fris en smaakte mij prma, en zij vond het ook lekker. Daarna in missionaris tekeer gegaan en in doggy de binnenband goed gevuld.... Het grote nadeel van Mabuhay vind ik dat je geen enkel idee hebt welke dames er wanneer zijn. Adverteren of iets van een website bijhouden is blijkbaar te veel moeite. Wel een prima adresje voor een tussendoor neukertje voor een vriendelijke prijs. En heel soms al je geluk hebt zit er best eens een leuke dame tussen.
 
Ik ben er vorige week nog voor het laatst geweest in de ochtend. QR check bij binnenkomst en er waren zover ik kon zien 4 dames aanwezig. Een van de dames mee naar boven genomen. Eerst even wassen in de nog steeds smoezelige badkamer en daarna op de ook smoezelige kamer begonnen.:giggle:
Helaas weet ik haar naam niet meer, wel dat ze uit de Dominicaanse Republiek kwam en lang haar had (extensions), pijpen deed ze jammer genoeg alleen mét condoom. Haar poes was lekker kaal en fris en smaakte mij prma, en zij vond het ook lekker. Daarna in missionaris tekeer gegaan en in doggy de binnenband goed gevuld.... Het grote nadeel van Mabuhay vind ik dat je geen enkel idee hebt welke dames er wanneer zijn. Adverteren of iets van een website bijhouden is blijkbaar te veel moeite. Wel een prima adresje voor een tussendoor neukertje voor een vriendelijke prijs. En heel soms al je geluk hebt zit er best eens een leuke dame tussen.
Wat vragen ze hier qua uurprijs en welke diensten zijn daarin inbegrepen? Of is dit bespreekbaar met de dvp zelf?
 
Wat vragen ze hier qua uurprijs en welke diensten zijn daarin inbegrepen? Of is dit bespreekbaar met de dvp zelf?
Bij Mabuhay betaal je € 50,- om met een dame te kameren, en dan ben je volgens mij max. 30 minuten binnen. Met uitzondering van de laatste keer is dat bij mij nog altijd inclusief pzc geweest.
 
el cheapo
maar ik herinner me dat de hygiene echt ondermaats is (vorige reacties op hookers)
Ik ben toch al in zaken geweest waar ze de klanten NIET wasten hoor, of met een kom afkwamen. In Mabuhay ga je mee de badkamer in waar ze u wassen. Ik heb daar bij de meisjes niks gemerkt van slechte hygiene. De prijs is zelfs voor 2 meisjes heel goedkoop.
Ook een van de weinige zaken waar op laatste gevraagd werd, like to shoot in my mouth? :)
 
Ik kom al jaaaren in de Mabuhay en hoewel (bad)kamer en sanitaire voorzieningen soms niet optimaal zijn heb ik bij de dames nooit iets van slechte hygiëne gemerkt. Denk dat ik in de loop der jaren al zeker 50 dames daar heb gehad met maximum twee min of meer slechte ervaringen. Service is vrijwel altijd goed tot uitstekend. Je moet er wel rekening mee houden dat het begrip 'meisje' hier wel opgerekt wordt. De dames zijn gemiddeld 35-40 jaar en vooral de laatste jaren voornamelijk latina's met een vrij stevig figuur. Dus eerder zelden een echt jongere of slankere dame. Als dat geen probleem voor je is, is dit een prima club.
 
De afgelopen dagen nog eens afgezakt naar Mabuhay.

Ik was de eerste klant die morgen en er waren 3 meisjes aanwezig : Lorena (Blond met dikke tieten uit Columbia), een zwartje (volgens een andere site uit de Dominicaanse republiek) en een brunette.

Gekozen voor Lorena.

Heel raar maar de schoenen moesten niet uit aan de trap :)

Het standard wasje, maar nu ook met mondhygiene en handen wassen.

Op de kamer lekker uitgebreid geknuffeld, getongzoend en me laten pijpen.

Weer superservice !
 
Een van de afgelopen dagen nog geweest.
Geen vaccinatiebewijs, schoenen niet uit aan de trap.
Had de auto in de nabijheid geparkeerd, het kruispunt is er zo druk. Ik durf er niet te parkeren, soms sta je denk ik minutenlang aan te schuiven voor je uit kan rijden. Ik word liever niet herkend.
Het was voor mij de eerste keer daar. Idd een oud pand, heel oud interieur, vergane glorie uit een long lost era. Er zijn toch veel kleine mogelijkheden om het pand en interieur wat op te frissen? Lijkt me als dame ook echt geen leuke plek om te werken.
Op zich was het er niet echt vuil, gewoon rommelig en oud. Er staan overal van die oude showrekwisieten en lege flessen, in mijn kamer stond bijvoorbeeld zo'n rood SM kruis waaraan je iemand kan vastmaken haha.
Er waren 3 dames beschikbaar: Lucy, Kimberly en een andere donkere dame van in de 40.
De jonge en relatief slanke Lucy zag er heel somber uit en nam niet meteen initiatief om contact te maken. Ze had er precies maar weinig zin in.
Dan maar voor de opgewekte Kim(berly) gekozen, zij was wel veel voller van figuur maar zag er veel opgewekter uit. Haar volle borsten spraken me in eerste instantie ook wel aan. Op zich ook wel een geil gezichtje.
Eens op de kamer gekomen een wasje aan het ligbad, daarna quasi pure afwerkseks. Heel korte blowjob zonder, daarna jasje eromheen, 2 minuten cowgirl, 2 minuten doggy, 2 minuten missio en klaargekomen. Na 15 minuten stond ik terug buiten. Geen aanbieding om met een ander meisje te verlengen voor €25, en had er ook geen zin meer in.
Volgende keer toch maar beter Lucy kiezen, volgens mij was ze somber omdat die dag nog niet veel mannen voor haar gekozen hadden?
Misschien had ik bij het binnenkomen meteen aan haar moeten vragen of ze met mij wou, dan had ik haar misschien kunnen opvrolijken met mijn centjes haha?
 
50€ voor de eerste dame en (vroeger?) 25 Euro als je een tweede onmiddellijk erna nam. Ik vind helaas de kwaliteit van de dienstverlening achteruit aan het gaan. Heb afgelopen weken Lucy, Lucia en Estrella gehad en geen van hun deed deftig tongzoenen en pzc was ook maar zozo...Dit was vroeger wel veel beter...Ga wachten op een volgende lichting dames en hopen dat het beter wordt...
 
Is voor 30 min of hoeveel ? En valt er erges iets te regelen via nummer of moet ge zo binnen want de prijzen zijn wel laag dus mss de moeite waard om is daar natoe te gaan
 
Stel er niet teveel van voor, daarmee is alles kort gezegd.
ben er enkele jaren geleden ook eens naartoe gereden omdat er op een ander zo lovend over geschreven werd.
Neen dank u, onvriendelijke ontvangst en voor de rest niet mijn smaak.
 
Laatst bewerkt:
Als er één plaats is waar ik zowat altijd waar voor mijn geld heb gekregen, dan is het bij Mabuhay. Ik was er gisteren nog bij Lorena en heb het haar ook gezegd. Vorige maand ben ik in Zaventem geweest en dat was pas weggegooid geld, een dame die niet neukte, niet pijpte en je zelfs niet wou knuffelen. Buiten wat trekken aan mijn penis deed die niks.

Door die laatste ervaring kreeg ik zelfs schrik of het in Mabuhay ook zo slecht zou zijn. Ik was er al een hele tijd niet geweest. Alles kan beter, maar toch niet zoveel beter. Geloof mij maar dat in veel privéhuizen de service pakken minder is en je betaalt er meestal meer geld voor.
 
Ik ben van plan om vanavond bij Mabubay langs te gaan. Weet iemand welke/hoeveel dames er aanwezig zijn en wie er aan te raden is? Alvast bedankt.
Je kunt proberen te bellen. Ik ga altijd op goed geluk. Soms heb je weinig keuze, dan weer veel keuze. Is nooit gemakkelijk om de beste keuze te maken. Voor mij is dit wel een topplaats met tot hiertoe zelden teleurstellingen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan