Klopt maar daar ga je voor die prijs niet samen inEr is badkamer met bidet en ligbad.
Klopt maar daar ga je voor die prijs niet samen inEr is badkamer met bidet en ligbad.
Geen douche, dat dacht ik ook. Dus Na een dag werken respectvol … de oksels, voeten en …. bilnaad eens goed wassen lukt niet, of wel?Er is badkamer met bidet en ligbad.
Neen, het enige dat je kan doen is bellen wie aanwezig is. Foto's van de dames zijn nergens te vinden.Op de site staan niet de dames die er werken
Kan ik die ergens vinden op andere site
Meestal is de bezetting elke dag dezelfde. Ze blijven een tijdje in België en werken dan praktisch elke dag.iemand hier wel eens op een maandag geweest en kan vertellen hoe de bezetting op die dag was?
Thanks. En qua klanten? Neem aan dat het op vrijdagavond, zaterdag en zondag over het algemeen druk kan zijn. Doordeweekse dag lijkt me minder druk?Meestal is de bezetting elke dag dezelfde. Ze blijven een tijdje in België en werken dan praktisch elke dag.
Doordeweeks heb je daar juist veel mensen die even snel binnen wippen. Mensen die op zaterdagavond een avondvullend programma willen zoeken hun heil wel elders.Thanks. En qua klanten? Neem aan dat het op vrijdagavond, zaterdag en zondag over het algemeen druk kan zijn. Doordeweekse dag lijkt me minder druk?
Dat weet ik niet. Ik kom er nooit 's avonds. Doordeweekse dagen zijn meestal niet zo druk, dat is tenminste mijn ervaring.Thanks. En qua klanten? Neem aan dat het op vrijdagavond, zaterdag en zondag over het algemeen druk kan zijn. Doordeweekse dag lijkt me minder druk?
neenOp de site staan niet de dames die er werken
Kan ik die ergens vinden op andere site