Algemeen Mabuhay, Helchteren 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag ben ik mijn verjaardag nog eens gaan vieren en ben ik naar Club Mabuhay gereden.
Daar aangekomen kon ik kiezen voor 3 dames. Ze moesten lachen, toen ik vroeg wie de beste was. Een keuze maken vind ik moeilijk, want het zijn toch bijna allemaal schatjes daar. Ze lagen redelijk in balans voor mij en ik koos voor de middelste in het rijtje. Haar naam, ik dacht dat ze iets zei van Kaylee. Ik verstond haar naam niet zo goed.

De dame in kwestie is van Colombia en had een vrij blanke huidskleur. Dan naar boven en de 50 euro overhandigd. Ze had het koud en kwam met een elektrisch vuurtje aandraven op de kamer. Daarna naar de badkamer en ik mocht niet zoals gewoonlijk over het bad gaan staan waarbij ze mijn edele delen wassen. Nu moest ik boven dat ding gaan staan, waar de dames zich verfrissen. Met haar Spaans begreep ik het eerst nog niet goed.
Terug op de kamer gaf ik Kaylee (denk ik dat ze heet) een rug- en schoudermassage. Het pijpen was slowly en dat heb ik best graag, want is gevoelig. Omdat ik wat groter geschapen ben, vroeg ze om voorzichtig in missionaris in haar te komen. Daarna ook nog naast haar gelegen en zijwaarts in haar gezeten. Daarna ging ze me nog pijpen en aftrekken waarbij ik klaarkwam. Al bij al dus een leuke ervaring!
Toen ik de kamer verliet, zag ik daar een dame in haar eentje in een aangrenzende kamer liggen. Ik denk dat zij wat aan het rusten was, want zij stond niet in de line-up. Ik wuifde naar haar en zij wuifde terug. Zoals ik zei, de meeste dames daar zijn toppers.
 
Vandaag ook maar weer eens geweest. Aantal dames was wat laag. 3stuks.
Denk dat misschien vele auto niet achter parkeren ? Stond er alleen.
Probleem is altijd dat ze geen Engels kunnen. Dus communicatie is 0,0
Geen idee hoe latina heette die ik had gekozen. Had in ieder geval stevige kont en borsten 😄
Daarna voor 'Kaylee' hierboven gekozen voor de happyhour.
Blijft leuke tent om af en toe eens langs te gaan.
Maar zou eerder eerst bij 3Angels gaan. En daarna Mabuhay.
Heb je een leuke avond.
 
Vandaag ben ik mijn verjaardag nog eens gaan vieren en ben ik naar Club Mabuhay gereden.
Daar aangekomen kon ik kiezen voor 3 dames. Ze moesten lachen, toen ik vroeg wie de beste was. Een keuze maken vind ik moeilijk, want het zijn toch bijna allemaal schatjes daar. Ze lagen redelijk in balans voor mij en ik koos voor de middelste in het rijtje. Haar naam, ik dacht dat ze iets zei van Kaylee. Ik verstond haar naam niet zo goed.

De dame in kwestie is van Colombia en had een vrij blanke huidskleur. Dan naar boven en de 50 euro overhandigd. Ze had het koud en kwam met een elektrisch vuurtje aandraven op de kamer. Daarna naar de badkamer en ik mocht niet zoals gewoonlijk over het bad gaan staan waarbij ze mijn edele delen wassen. Nu moest ik boven dat ding gaan staan, waar de dames zich verfrissen. Met haar Spaans begreep ik het eerst nog niet goed.
Terug op de kamer gaf ik Kaylee (denk ik dat ze heet) een rug- en schoudermassage. Het pijpen was slowly en dat heb ik best graag, want is gevoelig. Omdat ik wat groter geschapen ben, vroeg ze om voorzichtig in missionaris in haar te komen. Daarna ook nog naast haar gelegen en zijwaarts in haar gezeten. Daarna ging ze me nog pijpen en aftrekken waarbij ik klaarkwam. Al bij al dus een leuke ervaring!
Toen ik de kamer verliet, zag ik daar een dame in haar eentje in een aangrenzende kamer liggen. Ik denk dat zij wat aan het rusten was, want zij stond niet in de line-up. Ik wuifde naar haar en zij wuifde terug. Zoals ik zei, de meeste dames daar zijn toppers.
Hey Nacho,

deed Kaylee aan pzc, TZ, ...
 
... Heel vroeger eens Tatjana zonder gedaan, maar voor de rest altijd met...
Is al enkele jaren geleden, maar Zuid-Amerikaanse Tatjana was beslist een van de beste meisjes in Mabuhay. Heeft toen ook nog enkele maanden in een club in Kerniel (Borgloon) gewerkt. Sindsdien spijtig genoeg van de aardbodem verdwenen...? En die club in Kerniel is intussen ook al gesloten....
 
Vreemde vraag, misschien: betaal je inkom bij dit huis? Of wordt er verwacht dat je eerst aan de bar gaat zitten?

Of is die 50 euro die je aan de dame betaalt, het enige dat je moet betalen?
 
LovelyPlace in Kerniel was een topclub hé.

Mabuhay, herinner me vooral de baas die als een bezetene, in een louis de funes stijl, zo gesticulerend rondliep opgefokt, volgens mij zwaar gedrugeerd, en een vrouw die m aan de haren de lineup in sleurde.

Boven, aftandse kamers, een raam met een gordijn dat kapot was enz, en als je naar de badkamer liep keek je een andere kamer in waar een poedelnaakt meisje van 20 of zo, ene aan pijpen was, poedelnaakt ook, met zijn pens over haar kop hangend, prvacy 0. En als je de badkamer uitkwam stond er een ander meisje met haar klant klaar lol.

En tijdens de sex kreeg je keuze, als je bijna niks bijbetaalde, kwam een 2e meisje t afmaken en die vroeg zelf om in haar mond te spuiten.
 
Thans mijn verslag van toen is in ditzelfde forum te lezen :


Het enige wat ik nog kon toevoegen was dat die gordijn, die was gescheurd en hing ja, dat raam ging niet meer toe. Mijn auto stond achter tussen bomen, ik weet nie of daar appertementen lagen, het was vlak voor sluiting (toen ik doorging waren alle meisjes zich aan installeren op de afwerkkamers om te slapen) want die konden denk ik dan alles meevolgen wat op de lamer gebeurde.

Ik herinner ook nog dat ik meteen bij binnenkomst van de kamer dacht, shit heel dat laken hangt vol sperma, maar 't was gewoon vuil, dat was zo een laken vol met gele vlekken, ok ze legde er een handdoek over maar proper was dat niet.

En ja dat discretie en hygiene van de kamer daar 0 was.

Hier mijn verslag van toen:




Ik ben daar 4 5j geleden geweest, ja wel leuke zaak, spotgoedkoop.

Inderdaad schoenen uitdoen en aan de trap zetten.

Weet nog er een duitser was die de meisjes in de lineup riep, en eentje die nie snel genoeg of zo kwam die ging m in de keuken halen en sleurde die aan haar haren de lineup in. De knapste , ook heel jong, tranen in gezicht, durfde die toen niet te kiezen.
Die duitser, ook heel hevig ala louis de funes in zijn bewegingen, eerlijk ik had toen de indruk dat die stijf stond van de coke of zo.

Op de kamer moest ik me uitkleden en dan naar de badkamer.

Weet nog dat ik en een latina aan de deur stonden te wachten van de badkamer, ik poedelnaakt, zij ook. En de deur van de kamer erlangs stond op een kier van 20cm, er was een blondje, veel ouder dan 18 zal ze niet geweest zijn, heel klein en tenger een vent aan t pijpen en die zijn pens hing op de haren van 't meisje en dat was bijna een gorila qua beharing :).

Later ging de deur open van de badkamer en kwam een latina met haar poedelnaakte klant eruit.

De verfrissing was heel goed, zak pik eikel bilnaad.

De sex, perfect he, ik had een van de dominicaaanse gekozen, pijpen, goed doorneuken zoals ik het wil.
De kamer dan, dat bed had een laken vol met bruin gele vlekken, maar rook niks, ook de venster die gordijn was rechts heel kapot en hing naar nie meer aan de rails dus je keek zo naar buiten, ok het was 23u door, maar buren moeten toch als ze door de bomen kunnen zien, wat zien soms.

Ik weet dat net voor ik ging spuiten t meisje vroeg of ik een ander meisje wilde, zij kosste al bijna niks, en dat extra meisje ook maar 20 of zo extra. Dan kwam er een heel jong meisje met krulhaar uit cuba. En die vroeg doodleuk, finger you while i suck? Ik zo, eu ok. En die deed handschoen aan en begon me te pijpen en te vingeren, en op zeker moment, vroeg ze, where cum? in my mouth? Ik zei dus, ok en heb haar mondje flink volgespoten en ze ging dat meteen uitspugen in de badkamer, ondertussen zag ik alle meisjes met lakens enzo sleuren, het was 24u door.

Ja supergoeie ervaring.

Aleen, minpintje, ok na 24u toen k vertrok was er niemand en reed ik zo de uitrit uit de straat op.
Ik denk overdag dat je toch aan dat druk kruispunt minuten staat te wachten in de ingang voor je uit kan rijden.
 
Is al enkele jaren geleden, maar Zuid-Amerikaanse Tatjana was beslist een van de beste meisjes in Mabuhay. Heeft toen ook nog enkele maanden in een club in Kerniel (Borgloon) gewerkt. Sindsdien spijtig genoeg van de aardbodem verdwenen...? En die club in Kerniel is intussen ook al gesloten....

En tegen mij maar zeggen dat ze bijna geen klanten had en dit en dat en extra geld vragen voor haar zoon en moeder in Spanje. Ja, dvp ze lullen erop los. Maar goed, haar service was top maar er verliefd op worden en kleding kopen en juwelen kopen zoals ik toen deed, ja voor Tatjana, nee.... gelukkig heb ik nu men dolls om me met voetjes op de grond te houden, 400 euro heb ik opgestuurd naar Spanje toen ik echt steke blind verliefd was op Tatjana, ze had zogzegd geld nodig..... Mabuhay is nu voor de sex only. Ik denk ook dat vele mannen haar hebben bezocht. Dat ze wel veel klanten had.
 
Terug
Bovenaan Onderaan