WHEM Macarena, Wageningen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vraag gelijk ook wanneer ze richting Rotterdam komt. Wil graag haar uitproberen, maar heb niet echt zin zo ver te reizen. Ze staat lang op mij To do list
 
Ik heb Paar weken geleden gevraagd wanneer ze weeer richting Rotterdam kwam. Ze zei "not sure" . Als ik haar wil moet ik naar haar toe reizen. Ik zei het is te ver, ik reis niet langer dan 30 min voor DVP. Ze was toen niet blij met mijn antwoord denk ik, ze genegeerd mij sindsdien of ze heeft mij geblokkeerd.
 
Ik heb Macarena 2 jaar geleden ontmoet in een coffeeshop. Ik herkende haar meteen

Duurde nog geen 30minuten of mn lul zat, thui in haar gehuurde appartementje vlakbij Nieuwmarkt, diep in haar kleine kontje.

Ze is erg lekker en geil maar ik las later op Hookers dat ze klanten liever zonder condoom neukt……..
 
Ik had haar vorig jaar bezocht in Amsterdam was een goeie ervaring ze is echt geil alleen is er voor mij geen herhalingsgevaar omdat ze meerdere keren wou dat ik der zonder condoom neukte tijdens de sessie
 
er is een heel verwarrend topic over haar hier waar je niet veel wijzer van wordt.

Ik heb dr een keer ontmoet in een coffeeshop. Lekkerding, mooie tieten maar helaas geen geweldige kont en spreekt geen woord Engels.

En het grootste minpunt wat ik gehoord heb over haar: ze ramt hem ongevraagd zonder condoom je reet in….
 
Daarnaast denk ik dat bare seks voor die shemales normaal is. Ik denk dat ze allemaal doen, misschien doen de meeste alleen met vaste klanten die ze vertrouwen of degene die extra wil voor gaan betalen. Daarom doe ik altijd met condom.
 
Ik heb deze trans ooit 1 keer zonder geneukt, ze zei dat ze dat normaal nooit doet. Ze had wel een papiertje met recente uitslagen, maar als ik dit zo lees toch een kogel ontweken.
 
Ach als je niemand thuis hebt zitten die je kan lastigvallen met soa's maakt het niet zo heel erg veel uit.

HIV zal je niet zo snel oplopen al helemaal omdat de meeste aan de Prep zitten


Maar ja, idioot is het wel.
Kwam laatst ook bij eentje, via Grindr (dus gratis) daarom benoem ik dr hier niet met naam, maar die werd echt gewoon boos omdat ik dr niet zonder wilde doen "I dont take Prep for nothing baby, I want to enjoy it". Na een korte, maar erg goede pijpbeurt, mocht ik met inmiddels blauwe ballen weer opzoek naar een ander 😂😂
 
Ach als je niemand thuis hebt zitten die je kan lastigvallen met soa's maakt het niet zo heel erg veel uit.

HIV zal je niet zo snel oplopen al helemaal omdat de meeste aan de Prep zitten


Maar ja, idioot is het wel.
Kwam laatst ook bij eentje, via Grindr (dus gratis) daarom benoem ik dr hier niet met naam, maar die werd echt gewoon boos omdat ik dr niet zonder wilde doen "I dont take Prep for nothing baby, I want to enjoy it". Na een korte, maar erg goede pijpbeurt, mocht ik met inmiddels blauwe ballen weer opzoek naar een ander 😂😂
haha wat is dat toch met transen en sex zonder condoom..
 
Bare is zeker in de bi/gay/tv/ts community toch wel steeds meer de norm. altijd al geweest ook maar door prep nog populairder geworden. uiteraard hoor je dit vooraf te bespreken. ongevraagd bare is zeker een no-go
 
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan