WHEM Madame Chanet, Kerkrade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb ook geappt met het nummer. Allemaal vage boel. Diverse dames, geven moment maar 2 daar. De gangbang van vandaag stelde ik wat vragen voor en vroeg of ik langs kon komen. Toen ik zei ik kom er zo aan werd ik ineens geblokkeerd. Lijkt me fake bende allemaal.
 
Volgens Google zitten ze op hetzelfde adres als Thai Golden Star vroeger en daarna Club Golden star. Dat was echt een waardeloze tent. Uiteraard kan het nu een andere eigenaar zijn maar ja... het begin belooft weinig goeds
 
Reed er gisteren langs, rolluik ging toen open met neon verlichting voor de ramen.

zal de buurt blij mee zijn. En dat op zo'n druk kruispunt. Niet echt de mogelijkheid om discreet naar binnen te gaan tegenover een frituur
 
Zijn er hier al heren die ervaring hebben met de nieuwe club Madame-Jeanette in Kerkrade de prijzen zijn niet heel goedkoop gelukkig is het vluggertje nog te doen maar geen idee of het de moeite waard is ( al zal dat natuurlijk ook per dame verschillen )
Van de andere kant we mogen al blij zijn dat er al iets bij komt het was op privé huis gebied wel erg pover aan het worden in het Limburgse...

 
Ziet er in eerste instantie goed uit en een van de dames is ook elders actief op internet,

https://allmylinks.com/lindalush :cool:

Ik heb haar een DM gestuurd omdat bij alle advertenties steeds hetzelfde telefoonnummer staat met als app foto "Follow your hart, but don't forget your brain.''
Bij andere clubs kun je wel persoonlijk contact opnemen met de dames, naast alleen contact met de club zoals bij deze het geval is.

Ik kom deze link tegen van een bedrijf in 2019 op hetzelfde adres als Madame-Jeanette

En eentje van dezelfde locatie begin dit jaar,

Spelling van de naam is iets anders dan madame Jeanette,
maar ''actief sinds 14 maart 2021'' bij een advertentie op seksjobs.nl komt bijna overeen met de datum van de oprichting van Madame-Chanet in deze link,

Wat een linkje met Linda Lush is btw, maar hier bekend staat als MRS Linda. Wel hele goede foto's van haar die ik ooit gezien heb.
Advertentie bij Kinky.nl zie ik niet zo snel een datum staan van wanneer de adverteerder actief is.
Zowiezo lijkt de seksjobs.nl advertentie dominant over te komen, terwijl de kinky.nl meer gewoner tot bijna onderdanig lijkt over te komen.

Maar alle dames hebben mooie foto's bij hun advertenties, alhoewel ik de rest nog nooit elders online ben tegen gekomen of online heb opgemerkt.


Ook vond ik nog een Madame Jeanette in Den Haag site uit 2020 ''© 2020 proudly created by D-Marketing'' onderaan de site staan, maar of dat gewoon toevallig is...?


Verder kwam ik ook een restaurant in Rotterdam tegen met dezelfde naam,
Maar dat is voor een andere site :giggle:

Maar ik vrees dat men moet opletten en deze advertenties wel kan bekijken en genieten van de foto's,
Maar beter niet contact proberen op te nemen totdat er een duidelijke site is of op oa twitter of ander social media iets gemaakt is en de dames zelf ook wat actiever zijn en ook individueel aangesproken kunnen worden.

Maar dat is puur mijn gevoel na het zien van andere reacties op deze site en wat ik tegen kwam in de linkjes hierboven.
Hopelijk zit ik er compleet naast en zal er veel en leuk gespeeld kunnen worden. :giggle:
 
Laatst bewerkt:
jow Linda Lush hier, niet zo veel roddelen boys, en gewoon keer binnenlopen of ff bellen! De club is ruim en heel mooi ingericht en de dames zijn top en allemaal Nederlandstalig!
Als je verder wil weten hoe ik 'werk' gooi je m'n naam maar ff over Google en wat maakt zo'n advertentie dan nog helemaal uit ? 🙄
Allang blij dat onze madame de moeite neemt om het klantencontact over te nemen zodat wij ons op de klanten kunnen focussen 😘

See u There
 
Dag heren! Luna Lush hier, ook werkzaam in de club. Ik sluit mij aan bij Linda. Kom gewoon lekker een keertje langs voor jullie roddelen en oordelen! ;) Deze nieuwe club heeft niets met de vorige uitbater te maken. Het is er nieuw, schoon, mooi, ruim... Alles is aanwezig. De (allen Nederlandstalige!) dames die hier werkzaam zijn, zijn stuk voor stuk toppertjes. De eigenaresse is een prachtmens. Een betere club vind je echt niet in deze omstreken hoor!

Tot snel! X
 
Ben niet zo van de clubs, bezoek liever een privehuis. Maar leuk voor de mensen die dat wel doen, meer keuze is altijd goed.
Ik had trouwens twee verschillende dagen gebeld naar het nr. van een van de advertenties van de dames, beide keren werd niet opgenomen. Op de app wordt ook niet gereageerd. Staan ook geen tijden bij dus geen idee wanneer ik wel kon bellen.
 
Beetje voorbarig.. niet? Nieuwe eigenarES! Een super leuke madame met een grote passie voor onze branche waarin ze zelf vele jaren met plezier heeft gewerkt..
Goed dat jullie het aangeven.
Is het dezelfde eigenaresse van de nog te openen club in Den Haag?
Zo ja, ben je daar ook af en toe?
Ik vraag het voor een vriend 👀😅
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan