WHEM Madame Chanet, Kerkrade

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Herkenbaar, ze hebben mij ook geblokkeerd nadat ik gewoon vroeg of een bepaalde dame aanwezig was. Telefoon nemen ze niet op, nog nooit. Mail reageren ze niet. Facebook messenger ook nog nooit antwoord gekregen.
 
Slechtste ervaring van mijn leven op wandel gebied.

Edit
Rommelig overkomen. Eerst reservering gedaan via telefoon. Ruim een uur zitten wachten na aankomst. Sanitair is niet al te schoon.
Handdoeken niet op voorraad.
 
Laatst bewerkt:
ik heb zon vermoeden dat ze nu helemaal dicht zijn al 3 weken staat de foon uit was afgelopen weekend even langs gereden en was dicht. ben er 1 keer geweest en moet zeggen dat was toen wel een leuke dame was een maand of 2 geleden vond het wel te duur maar wilde toch eens de proef op de som nemen en was ook dat ze toen ook daadwerkelijk de telefoon opnamen en de dame die toen in de ad stond was er ook was geloof ik wel de enigste volgens mij was dat nicolle.
De kamer was wel netjes en schoon en schone handdoeken ook, alleen de locatie zelf is niet top is een club en dat komt toch wat sfeerloos over als er dan verder niemand aan de bar zit. en er maar 1 dame aanwezig is
 
Probleem is dat die telefoon al vanaf de opening kapot is en je zegt het zelf 1 dame beschikbaar daar kun je zaak op voeren zal wel iemand lekker aan het witwassen zijn eerder.
 
Tent is nog steeds actief volgens de KvK.
Bar is tot nader order gesloten volgens de site 😅
Geen idee wat daar aan de hand is, ergens ben ik wel nieuwsgierig. Aan de andere kant denk ik wegblijven.

Volgens de agenda was 11 november nog een blow en gangbang party. Geen idee of dat succesvol was
 
Ja en op kinky.nl. alleen niemand reageert terug. Ik heb ook al het vermoedelijk dat een witwas fabriek is.

Loopt ook niemand naar binnen daar.
Is schijnbaar ook vrij lastig daar discreet naar binnen te gaan. Herken het wel dat niemand daar reageert, ook eens proberen af te spreken met dame daar.
0 reactie.
Witwasserij. Wat advertenties verzinnen, fictieve inkomsten door cash huur/bemiddelingskosten opgeven en je hebt je zwart geld witgewassen.
Ik weet dat het een eenmanszaak is, maar mag toch wel aannemen dat een boekhouder daar doorheen prikt?
De bloedzuigers zijn niet mals als ze fraude vermoeden.
 
Een boekhouder zal je kasboek niet komen nakijken en vergelijken met daadwerkelijke bezoeken van klanten. Dat zal alleen FIOD middels een 'waarneming ter plekke' doen.
De boekhouder wordt door de eigenaar betaald en niet door de FIOD, zolang het er op papier goed uitziet zal de boekhouder geen actie ondernemen (hij zal nog eerder de constructie geadviseerd hebben).
 
Probeer het maar eens te bewijzen het blijft een cash business, dan moet je echt al een undercover dagen hebben laten posten hoeveel mannen die dagen naar binnen zijn gegaan gedurende de hele openingstijd en dat gaan ze echt niet uitgeven voor zoiets kleins bij de Fiod.
Hoeveel snackbars denk je dat op papier meer als 2 ton omzet draaien maar er komt bijna niemand heel lastig te bewijzen.
Je koopt in voor 2 ton omzet in en gooit voor die paar centen aan kroket etc. gewoon weg pas als het ieder jaar in de miljoenen loopt gaan ze grootschalig onderzoek doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan