Recensie Maddie, Almere 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Knaller007

Wandelaar
32
30/06/22
21
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekker-strak-stoeipoesje-voor-jou-genot_6263844
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze week Maddie bezocht. Afspreken ging eerst makkelijk toen belde ze dat het moeilijk was en dat ik moest komen en toen ben ik alsnog langsgekomen. Dit was niet de eerste keer dat ik bij haar ben geweest maar we de lastigste, ik stond op een soort blacklist maar onterecht.

Uurtje was verder prima 👌🏼 vooraf ff douchen 🧼 zij ook en scheerde alles nog netjes glad. Daarna op bed gepijpt en dat was goed kon zelfs een beetje kinky en lekker diep…super uitzicht om fantastisch lichaam. Gevraagd of ik klaar mocht komen en antwoord was ja als je maar zorgt dat je hem
Hard houdt, anders is het klaar….nou dat was geen probleem. Lekker aan tepels gezeten en ff fijn gebeft en gevingerd….op gegeven moment ging ze zelfs squirten super geil. Lekker geneukt in verschilllende standjes en mezelf klaar getrokken terwijl ze mijn ballen likte.

Al met al vreemd afspreken/lastig om te komen/fantastische geile sex met een randje
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
30/35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vroeger woonde ik bij haar in de buurt dus.. bij hoge nood ging ik af en toe langs.

Ben denk ik in totaal een keer of 6 langs geweest, allemaal dates van 30/35 euro (aftrekdates)

Waarvan ik een keer toen zij heel erg geil was, erop mocht van haar. Condoom om kreeg en haar doggy mocht stoten terwijl zij zich klaar vingerde. (Voor de prijs van een aftrekdate.

Heeft wel een goed lichaam, gezicht is wat minder. Praat als een asociale tokkie.. lees: type die je op dumpert ziet voorbijkomen.

Afrekken doet ze best wel lekker en als ze echt geil is krijg je wat extra's.. echter..

1. Contact met haar krijgen is vrij simpel.. alleen als jij niet reageert nadat zij jou appt, kan ze wel eens licht ontvlambaar reageren. Als ik dan netjes aangaf dat ik druk was en later reageer, kreeg ik een scheldkannonade over mij heen.

2. Na het appen, als zij niet reageerde belde ze mij uit het niets als zij tijd had. Hierbij drukte ik haar weg, want druk en privacy. Hier was mevrouw niet van gediend.. dus beledigingen en scheldkannonade. Hier was ik weer niet van gediend.

3. Niet bepaald charmant. Kwam ooit binnen, zette drie stappen in haar woning en het eerste wat ze zei was: "Sorry dat ik niet opendeed, ik was nog even snel kakken.".

Tjah, hier word je nou niet bepaald geil van.. althans ik niet.

4. Ze heeft soms een "actie". In plaats van 60 voor een half uur naar 50. Nu boeide de seks met haar mij niet, dus vond ik de handjob dates het lekkerst. Lekker afgetrokken worden met ongeoliede handjes, terwijl je aan haar borsten zit en daarna klaarkomen over haar borsten.

Echter wilde mevrouw de extra centjes en respecteerde zij niet dat ik geen zin had om 50/60 euro uit te geven aan half uurtje met haar. Dit resulteerde in constant gezeur ("Je hebt zeker geen geld he sloeber/je bent blut he.") Iets in die trant. Nu ben ik niet snel te triggeren/uit te dagen, maar het was wel erg vervelend en kinderachtig.

Al met al een gemixt gevoel bij deze dame. De enige reden waarom ik soms terug ging was de hoge nood en de lekkere zachte handen.

Als jij het type man bent die zich langs haar gedrag kan manouvreren en door het tokkie gehalte kan kijken, heb je misschien een leuk adresje voor als de nood hoog is.

Ik zou echter voor kwaliteit ergens anders gaan kijken.

Al met al net aan voldoende.
 
Treffende recensie ;)

Herkenbaar op alle punten. Er zijn echt leuke en hele geile dingen mogelijk bij een klik (ze houdt er zelf ook gewoon echt van) maar het is wel een beetje een mijnenveld soms
 
Deze spoort inderdaad niet, gebeld voor een afspraak rond een uur of 10 in de ochtend.
Eerst super aardig en opeens werd ze boos waarom ik niet eerder had gebeld (ik heb ook een leven? 😅) want ze werkt al vanaf 7 uur in de ochtend bla bla bla…

Met andere worden succes als je graag bij haar langs wilt gaan😂😂
 
Vroeger woonde ik bij haar in de buurt dus.. bij hoge nood ging ik af en toe langs.

Ben denk ik in totaal een keer of 6 langs geweest, allemaal dates van 30/35 euro (aftrekdates)

Waarvan ik een keer toen zij heel erg geil was, erop mocht van haar. Condoom om kreeg en haar doggy mocht stoten terwijl zij zich klaar vingerde. (Voor de prijs van een aftrekdate.

Heeft wel een goed lichaam, gezicht is wat minder. Praat als een asociale tokkie.. lees: type die je op dumpert ziet voorbijkomen.

Afrekken doet ze best wel lekker en als ze echt geil is krijg je wat extra's.. echter..

1. Contact met haar krijgen is vrij simpel.. alleen als jij niet reageert nadat zij jou appt, kan ze wel eens licht ontvlambaar reageren. Als ik dan netjes aangaf dat ik druk was en later reageer, kreeg ik een scheldkannonade over mij heen.

2. Na het appen, als zij niet reageerde belde ze mij uit het niets als zij tijd had. Hierbij drukte ik haar weg, want druk en privacy. Hier was mevrouw niet van gediend.. dus beledigingen en scheldkannonade. Hier was ik weer niet van gediend.

3. Niet bepaald charmant. Kwam ooit binnen, zette drie stappen in haar woning en het eerste wat ze zei was: "Sorry dat ik niet opendeed, ik was nog even snel kakken.".

Tjah, hier word je nou niet bepaald geil van.. althans ik niet.

4. Ze heeft soms een "actie". In plaats van 60 voor een half uur naar 50. Nu boeide de seks met haar mij niet, dus vond ik de handjob dates het lekkerst. Lekker afgetrokken worden met ongeoliede handjes, terwijl je aan haar borsten zit en daarna klaarkomen over haar borsten.

Echter wilde mevrouw de extra centjes en respecteerde zij niet dat ik geen zin had om 50/60 euro uit te geven aan half uurtje met haar. Dit resulteerde in constant gezeur ("Je hebt zeker geen geld he sloeber/je bent blut he.") Iets in die trant. Nu ben ik niet snel te triggeren/uit te dagen, maar het was wel erg vervelend en kinderachtig.

Al met al een gemixt gevoel bij deze dame. De enige reden waarom ik soms terug ging was de hoge nood en de lekkere zachte handen.

Als jij het type man bent die zich langs haar gedrag kan manouvreren en door het tokkie gehalte kan kijken, heb je misschien een leuk adresje voor als de nood hoog is.

Ik zou echter voor kwaliteit ergens anders gaan kijken.

Al met al net aan voldoende.
Jammer dat er een deel van je verhaal niet klopt met de realiteit.
 
Via de app is het ook mijn ervaring dat het een mijnenveld kan zijn. Ik ben daar doorheen gekomen en moet zeggen dat ik echt een prima date met haar heb gehad. Veel kan en mag, en ze lijkt er zelf ook echt wel van te genieten
 
Vind deze dame toch echt wel een "triest" gevalletje.
Ben jaren geleden voor het laatst bij de dame geweest, en had vandaag zo iets van ga der weer is benaderen.
Nadat mevrouw een foto vroeg, en ik die netjes gestuurd had, wordt je direct afgezeken.

Een simpele "sorry heb geen interesse" is denkelijk te lastig voor deze dame.

Snap wel dat ze telkens van die "acties" moer doen om t kleine beetje klanten die ze krijgt te behouden.

Succes en tot nooit meer👌
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb haar recent bezocht. Over de app is ze best aardig maar als je bij haar komt. Tig keer het k woord en ik kwam alleen maar vanwege de actie. Echt gewoon onbeschoft hoe kill en gevoelloos ze overkomt. Gaat alleen haar maar om het geld en dat ze zelf klaarkomt. Ze is niet hygienisch en als ze squirt ruikt het naar pis. Je staat ook na 15 minuten buiten bij haar. En ze wisselt elk jaar van naam ivm de negatieve reacties! En dat ze op bijna alle reacties reageerd zegt genoeg!
 
Nou die ervaring heb ik niet helemaal…we hebben op zich goed sex gehad en vooraf gedoucht 🧼 dus hygiëne zit goed….en wat de naam betreft is dat volgens mij al jaren hetzelfde ik kenbaar niet anders. Ze is op de app altijd wispelturig en wil een foto, heeft wel eens gedreigd om het op inet te gooien maar ik kom mijn afspraken na. Ze begrijpt soms niet dat het vanuit Haarlem nog wel dik 40min sturen is…maar alle ongemakken daar gelaten de sex is leuk en heftig ✊🏼💦
 
Deze tokkie is inmiddels niet meer actief, maar kan me goed in bovenstaande commentaren vinden. Lichaam prima, wat ze doet doet ze ook gewoon goed maar verder krijg ik wel echt een bordeline indruk van hoe ze zich gedraagt.

Hopelijk gaat alles goed met d'r, kan me voorstellen dat een persoon als deze last heeft van veel persoonlijke problematiek.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan