Recensie Maddy Chantals tantra massage 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Chris114471

Newbie
1
25/07/22
3
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.detantrastudio.com/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inmiddels al een paar keer bij de dames van Chantals tantra geweest,

Afgelopen weekend was echter de eerste keer bij Maddy, is wat ik begreep een nieuwe dame bij hun in de studio.

Eerlijk is eerlijk, het was een heerlijke massage met afsluitend heerlijk orgasme. Herhalingsgevaar is erg groot.
 
Ik wou gisteren eigenlijk een recensie schrijven maar zie nu dat er al over Maddy is geschreven.
Maddy is een heerlijke westerse, lekker gebekt, maar ook een lekker bekkie.
Zaterdag ga ik weer naar Maddy, @Chris114471 heeft gelijk, herhalingsgevaar is groot😜
Ze heeft een lekker strak lichaam, daagt je uit en blijft je uitdagen, ze masseert veel met haar lichaam en handen tegelijk en dan voel je die kleine handjes overal heen gaan. Maddy is klein wat ik ook lekker vind bij haar, misschien klinkt dat stom 😂 maar mijn pik voelt groter bij haar omdat ze van die kleine handjes heeft.
En in mijn fantasie zie ik haar er als een vuurpijl gewoon van afschieten …
Zaterdag word het zeker weer lekker, misschien neem ik wel als het kan een duo met Maddy en Luna maar of ik dat vol houdt met 2 van die geile meiden bij elkaar weet ik niet.
 
Update
Maddy was geweldig veel standjes in de B2B klein naadje voor me neus … mm werk anders had ik me tong kunnen uitsteken. Een duo is niet gelukt. Tijdstip paste niet. Als dit toch een DVP was ha ha ha. Herhalingsgevaar is groot bij deze jonge lekkere wijze westerse.. maar heb een lijstje. Afhankelijk van waar ik in de buurt ben. Robin & Luna eerst nog een keer.
 
Hi stoutertjes,

Ik wou jullie even persoonlijk (digitaal) bedanken voor de lovende woorden🤗
@Jannetje77 jouw recensie sprong er wel het meeste uit🫣 geweldig om te lezen dat ik niet alleen in de studio voor een knallende einde heb gezorgd maar in jouw fantasie ook met vuur(werk) speel😏😜🎆

💋 Maddy
zal als het uitkomt jou ook een keer ontmoeten neem ik wel weer bonbons mee ;) groeten van meneer met de 3 benen volgens chanti
 
zal als het uitkomt jou ook een keer ontmoeten neem ik wel weer bonbons mee ;) groeten van meneer met de 3 benen volgens chanti
Gezellig ! Ow waren die heerlijke bonbons van jou? Ik heb er ook van gesnoept 😊 Ik ben er (bijna) elke vrijdag en zaterdag 😉 Als je t daarna nog aandurft zou je een duo kunnen overwegen met Chanti en mij, ze noemen ons niet voor niets DoubleTrouble 😈😍😇
 
Vandaag ook maar eens een bezoek gebracht aan Maddy
Je merkt meteen van wie ze het geleerd heeft echt super nu heb ik 2 sterren in Ahaus ,het was lekker ontspannend en een super geile chantra massage ,ook is er nadien best even tijd om in gesprek te gaan en samen te douchen .
op deze manier wordt het steeds moeilijker om te kiezen ,maar twee dames masserende dames tegelijk dat kan deze driepoot echt niet aan
Maddy bedankt voor de service en de afterservice geniet van de bonbons samen
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.detantrastudio.com/
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag een bezoek gebracht aan Maddy voor een lekkere mix tussen een soft sm sessie en een massage. Ze heeft mij eerst lekker vast gebonden met touw waarna ik op de grond moest liggen om eens te ervaren hoe het voelt om met kaarsvet te spelen, dit vond ik best spannend voor een eerst keer dus nu alleen op m'n boven benen (viel achteraf erg mee, dus de volgende keer is m'n lul aan de beurt). Daarna was het de beurt aan de zweep, sommige klappen waren best gemeen hoor maar stiekem toch best lekker. Vervolgens was het weer tijd om te gaan staan, omdat het de eerste keer was dat ze zelf had geknoopt wou ze het resultaat ook even aan Chantal laten zien. Dus werd Chantal er ook even bij gehaald om het resultaat te bekijken, ze kon het natuurlijk niet laten om zelf ook even mee te doen en knoopte vakkundig een touwtje om m'n ballen. Vervolgens droeg Chantal me op om mijzelf af te trekken tot het punt vlak voor ik klaar kwam. Terwijl ik daar mee bezig was werdt er door Maddy een buttplug naar binnen geduwd wat best lekker was. Toen ik stopte met trekken omdat ik bijna kwam vertrok Chantal weer en ging de sessie weer verder. Na nog een paar tikken met de zweep werden de touwtjes weg gehaald en gingen we verder met het massage deel tijden de massage kreeg ik natuurlijk nog weer een paar tikken en knepen in m'n ballen maar dat mocht de pret zeker niet drukken
aan het einde lekker klaar gekomen en lekker gedoucht waarbij het ook tijd was die buttplug er maar eens uit te halen. Maar alles bij elkaar was het weer een heerlijke sessie dankjewel Maddy en Chantal tot de volgende keer.
 
Ik ben ook bij laats meddy geweest en het is een leuke dame maar viel mij een klein beetje tegen kwa massage je moet er van houden als je zo 80% van de massage body body krijgt dan is de massages bij de andere dames van Chantal totaal anders veel meer afwisseling tijdens de massage maar zo is er voor iedereen het weer anders kwa beleving
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag voor het eerst bij Maddy geweest, en het was een topervaring. Supermooie vrouw, en het is duidelijk van wie ze het masseren geleerd heeft! Een echte topper.
 
Na lang mee te hebben gelezen op dit forum, eindelijk een account aangemaakt.
Ik heb me behoorlijk in gelezen wat erotische massage betreft en trek de stoute schoenen aan en ga voor het eerst een erotische massage krijgen van Maddy.
Afspraak is reeds gemaakt en kijk er echt naar uit!
Ik kom uit Groningen en heb gezocht en gezocht, tot ik de recensies over Maddy las.
Die gaven me een goed gevoel en als je het voor de eerste keer gaat ondervinden, moet het ook meteen goed zijn.
Bedankt voor jullie toffe reacties over Maddy, ik kan niet wachten en laat jullie zeer zeker weten, hoe ik het heb ervaren.
 
Na lang mee te hebben gelezen op dit forum, eindelijk een account aangemaakt.
Ik heb me behoorlijk in gelezen wat erotische massage betreft en trek de stoute schoenen aan en ga voor het eerst een erotische massage krijgen van Maddy.
Afspraak is reeds gemaakt en kijk er echt naar uit!
Ik kom uit Groningen en heb gezocht en gezocht, tot ik de recensies over Maddy las.
Die gaven me een goed gevoel en als je het voor de eerste keer gaat ondervinden, moet het ook meteen goed zijn.
Bedankt voor jullie toffe reacties over Maddy, ik kan niet wachten en laat jullie zeer zeker weten, hoe ik het heb ervaren.
daar zul je geen spijt van krijgen als je haar bezoekt
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op de laatste dag voor de vakantiesluiting van de Tantra studio, besloot ik mezelf nog even te belonen met een bezoekje aan @Maddy. De vorige keer had ik haar wel beloofd een recensie te schrijven over het feestje met haar, maar dat was er toen totaal bij ingeschoten (sorry, sorry, sorry). Daarom nu maar wat extra aandacht voor dit wondertje in massageland.



Al op het moment dat Maddy binnen komt lopen, genieten alle zintuigen van haar aanwezigheid. Wat een schitterende vrouw! Ik had gekozen voor anderhalf uur en die tijd heeft ze uitstekend weten in te vullen. Vanaf het puntje van mijn vinger tot en met mijn kleine teen, niets werd door haar overgeslagen. (Nou ja, nu ik terugdenk, ik denk dat ze het puntje van mijn neus vergeten is, maar ik vergeef het haar hoor 😊)

Heer heerlijke lijf gebruikt ze echt helemaal om je dat stukje spannende ontspanning te geven. Op momenten dat ze merkt dat je iets heerlijk vindt, gaat ze daar goed teasend mee om. In de spiegel weet je niet waar je moet kijken, want dat lijf glijdt en kronkelt overal langs.



Het plezier in het spelletje straalt ze continu uit. Als je haar blik weet te vangen en haar in haar ogen kijkt, dan verandert haar gezicht in de Maddy Lisa (Of Mona-Maddy, net wat je zelf wilt). Een mysterieuze blik met een glimlach die alles zegt, maar toch ook weer niets verraadt. Een glimlacht waarbij je denkt, gaat ze hiermee verder, maakt ze me nog gekker, heeft ze nog iets spannenders dan dit voor me in petto?



Op het moment dat ze begon met haar afronding en ze met langzaam maar zeker naar het meest spetterende orgasme sinds tijden hielp, legde ze 1 hand om mijn keel. FUCK! Wat het met me deed, heel bijzonder, maar het maakte me echt nog tien keer geiler dan ik al was. En ik fantaseerde ineens hardop over hoe het zou zijn om haar nog iets dominanter te laten zijn de volgende keer. In haar ogen verscheen een twinkeling en het enige dat ze vroeg was "Mag ik je dan ook slaan?"… Damn, JA Maddy! Jij mag mij altijd slaan!



Na de massage nog even heerlijk samen onder de douche om elkaar nog eens van top tot teen van de olie af te helpen, om daarna zelf ook met mijn eigen Maddy Lisa glimlach in de auto naar huis te stappen, in gedachten alweer bezig met mijn volgende bezoekje…
Auw Maddy, niet slaan…
Nou ja, iets harder dan…
Voor alles moet een eerste keer zijn…
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan