Recensie Maddy (Chantals Tantra Massages) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gerber

Newbie
24
15/08/21
41
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.chantalstantrastudio.com/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer eens een afspraak gemaakt bij Chantra massage Chantal .Dit keer weer eens met de mooie en lieve Maddy en afgesproken dat zij mocht kiezen wat voor een massage het zou worden ❓tuurlijk leg je het lot dan in andere handen en zij koos voor een dominanz massage pffff die had ik dus nog nooit gehad maar wie A zegt moet ook B zeggen en niet zeuren .
kom ik me netjes melden aan de deur met de vertrouwde zakjes Bonbons zie tot mij grote vreugde een nieuwe ontvangst dame die ik al lang niet meer gezien had de voor mij bekende Evy (ontvang u nu bij de deur en brengt u naar de kamer en voorziet u van een drankje ).
tja en dan komt die angel Maddy binnen pffff in een mooie stijlvolle leren outfit geweldig . even gebabbelt en de grenzen afgetast wat ik wel wil en wat niet , voor mij was dit de eerste keer een dominante massage dus ze is gelukkig mild begonnen .
heb een geweldig uurtje gehad maar of ik deze weer zou kiezen denk ik niet heb moeite met het luisteren 🤣 en als vast gebonden ligt iemand niet aan kunnen raken das nog wel het moeilijkste maakt ze een hand los mag je nog niets een overtreding wordt hard afgestraft pff
alhoewel als ze de hand op je keel zet is wel een geweldig gevoel van overmacht die ze dan heeft op je
dames bedankt voor de ontvangst en tot de volgende keer

🥰 de driebenige 🤣
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan