- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Penismassage
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://kinky.nl/advertenties/6185950-madi
- Totale kosten (in euro)
- 200
Ik was bij Madi bij geweest in een heel schoon appartement. Het was op het begin een beetje ongemakkelijk op het begin. Waarschijnlijk omdat haar Engels niet echt top is, al zou je anders verwachten als je met haar via de app contact hebt. Het is duidelijk dat ze daarvoor een vertaler voor gebruikt. Anyway, eenmaal binnen en zaken afgedaan, nam ik plaats op haar bed. Het was mijn tweede keer, dus ik was zenuwachtig. We begonnen al vrij snel te zoenen, en er was ook een chemie, dus vanaf toen werd het steeds beter. Ze had er ook echt zin in. Ze begon veel aan mijn piemel te zitten en te masseren, ik ook aan die van haar. Op geven moment vroeg ze of ik haar wilde neuken, dus dat heb ik gedaan. Op het begin met speeksel, dat was niet zo'n succes vond ik achteraf. Dat merkte zij ook volgens mij, want ze vroeg of ze mij mocht neuken en dat deed ze vol passie, met glijmiddel. Dat was echt chill. Op dit forum gaat het vaak over de grootte van de penis, dus dat zal ik proberen duidelijk te beantwoorden. Voor mij als beginner was die prima, maar ik denk dat het gemiddeld was qua grootte. Voordat ik het wist was het uur alweer voorbij. Toen heb ik nog even gedoucht en tijdens het douche keek ze regelmatig even, en het leek alsof ze erbij wilde, dus dat vroeg ik. En jawel, heel snel stond ze daar en gingen we verder met zoenen. Daar nog wat gevingerd, en gaf ze mij een penismassage. Ze wilde meer volgens mij, maar er was geen condoom dichtbij en zonder doe ik niets.
Ga ik nog een keer? Ja zeker, ze vroeg mij om nog eens te komen. Ik voelde mij gevleid, dus dat ga ik niet weigeren. Ze vertelde wat ze allemaal wilde doen dan en dat klonk heel verleidelijk, dus dat ga ik niet weigeren.
Het is mijn eerste review, dus vraag gerust mocht ik wat gemist hebben wat relevant is.
Ga ik nog een keer? Ja zeker, ze vroeg mij om nog eens te komen. Ik voelde mij gevleid, dus dat ga ik niet weigeren. Ze vertelde wat ze allemaal wilde doen dan en dat klonk heel verleidelijk, dus dat ga ik niet weigeren.
Het is mijn eerste review, dus vraag gerust mocht ik wat gemist hebben wat relevant is.