Recensie Mafer Ferrey, Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Yser

Newbie
Forumpionier
16
05/07/21
21
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/erotic-and-sensual-mafer.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Latijnse toestanden om mee af te spreken. Afspraak gemaakt, maar niemand te zien. 30m later berichtje of ik toch nog langs kon komen. Appartementje buurt Mechelseplein. Eens binnen duidelijk de dame van de foto's. Nog even probeerde ze me een uurtje te laten blijven, maar ik had geen tijd. Communicatie ging voor de rest wat moeizaam want ze spreekt geen letter engels.
Dan sprong ze zo wat op mijn lijf en trok al tongkussend de kleren van mijn lijf. Liefhebbers van tongkussen komen hier aan hun trekken, want dat deed ze non-stop. Het is een wilde en ze laat je geen 2 seconden doen. Normaal ben ik voor de iets rustigere aanpak, maar een belevenis was het wel. Naar het verhoogje geraakt waar het bed stond condoompje errond en in een paar posities geneukt. Daarna nog wat geknuffeld, en gezoend natuurlijk.
Badkamer was netjes om even een wasje te doen. Dan deed ze nog een hele uitleg waar ik eerlijk gezegd bijna niets van begrepen heb. Iets over mensen die hun afspraken niet nakomen denk ik.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
3,00 ster(ren)
Leeftijd
25-30
Penislengte
10 cm
Lichaamsbouw
Slank
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Niet zo'n goede ervaring.

Het positieve: Zij zelf is mooi, zoals op de foto's… Knap gezichtje en slank lichaam. Borsten iets te bol/fake naar mijn goesting. Klein geschapen (wordt wel hard). Ze houdt ook van (wild en passioneel) kussen.

Appartement is redelijk proper, alleen waren er mannen aanwezig op de kamer ernaast wat altijd raar en ongemakkelijk aanvoelt.

Mijn grootste probleem is dat er via de berichten vooraf heel duidelijk was afgesproken dat ze actief/top ging zijn. Daarvan kwam niets in huis. Daarvoor ga ik echt naar een trans, dus echt teleurgesteld naar huis afgedropen. Als het is om in een gapende kont te boren, blijf ik eerlijk gezegd liever thuis en trek ik even af… Is beter en goedkoper.
 
Niet zo'n goede ervaring.

Het positieve: Zij zelf is mooi, zoals op de foto's… Knap gezichtje en slank lichaam. Borsten iets te bol/fake naar mijn goesting. Klein geschapen (wordt wel hard). Ze houdt ook van (wild en passioneel) kussen.

Appartement is redelijk proper, alleen waren er mannen aanwezig op de kamer ernaast wat altijd raar en ongemakkelijk aanvoelt.

Mijn grootste probleem is dat er via de berichten vooraf heel duidelijk was afgesproken dat ze actief/top ging zijn. Daarvan kwam niets in huis. Daarvoor ga ik echt naar een trans, dus echt teleurgesteld naar huis afgedropen. Als het is om in een gapende kont te boren, blijf ik eerlijk gezegd liever thuis en trek ik even af… Is beter en goedkoper.
Heb jezelf verschillende rondjes kunnen doen aangezien ze niet actief wou zijn ?
Komt ze klaar bij pijpen ?
 
Heb jezelf verschillende rondjes kunnen doen aangezien ze niet actief wou zijn ?
Komt ze klaar bij pijpen ?
Nee, had daar niet echt zin in in meerdere rondjes om eerlijk te zijn. Again, was meer op zoek maar een actieve trans. Maar zou zeker mogelijk geweest zijn, want ze zocht terug 'toenadering' achteraf 😛

Klaarkomen? Tgoh, niet geprobeerd… Maar haar balletjes zijn echt mini (van de hormonen) dus ik betwijfel of je daar veel uit krijgt dus kan dat niet garanderen. Ze wordt wel sowieso hard en ze geniet erg van gepijpt te worden.
 
Ik had gisteren een afspraak gemaakt via whatsapp met haar, Eens daar aangekomen antwoordde ze niet meer op mijn berichten,
heb daar een uur gewacht en ben dan uiteindelijk terug naar huis gegaan. Had daarna nog een bericht gestuurd maar ook helaas geen antwoord.
Hoeplijk hebben jullie meer geluk.
 
Heb daarnet contact opgenomen met haar en ze vraagt 150€ voor een half uur.
Ze heeft het tot 2 maal toe bevestigd. Ofwel is haar google translate aan het doorslaan ofwel heeft ze sterallures. Allesinds niet voor mijn portemonnee aan deze prijzen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan