Recensie Mais, Nakhon, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spelletjes

Vaste klant
186
04/07/21
104
7
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/seksbedrijven/massagesalon/rotterdam/102042-nakhon-prive
Totale kosten (in euro)
70
Vandaag langs bij Nakhon. Er was een dame vrij die Mais heet, een paar keer gevraagd maïs, zoals in maïskolf, Eva is deze week absent. Maïs is een praatgrage dame van 50+ van 1.55, mollig en met een wat rijper figuur. Het was erg gezellig. Maar ik wilde eerst van de pijn in mijn buik af. Dat had ze in de gaten. Maar omdat ze eigenlijk stopte met masseren na het hp, voelde ik me wat onbevredigd. Ze bood eerst pijpen aan, maar ik weet het niet meer zeker. Ze kon niet goed Thai massage doen omdat ze een ongelukje had gehad, maar ze beloofde het de volgende keer goed te maken. Ze had ook geen vast patroon tijdens de massage, beiden waren we zeker te veel afgeleid door ons gesprek. Toen ik wegging zat er in de andere kamer een dame met een goed figuur voor zover ik kon zien, wier klant net was vertrokken. Ik wacht op je, zei ze tegen mij. Ze had waarschijnlijkheid net een afspraak en was al bezig toen ik kwam. Ik weet niet hoe ze heet, er zouden nieuwe dames zijn. Bij mij is deze locatie in de buurt en daarom ga ik toch wel weer. Voor zover ik weet is het de enige legale Thaise erotische salon in de omgeving van de Bergweg.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://farrida.nl/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mais is ook verhuisd naar Farrida.
Er waren 3 dames beschikbaar en Mais was niet de slankste en niet de jongste van de drie, maar ze keek me wel als enige met een enthousiaste blik aan.
Op de kamer uiteraard eerst een douche, een drankje en een praatje.
Mais kwam aardig en vriendelijk over.
Mais vertelde dat ze op dinsdag, donderdag en vrijdag aanwezig is.
Plaats genomen op bed, op mijn buik, waarna een vrij stevige massage volgde.
Terwijl ik op mijn buik lag werd er niet geteased.
Ook na het omdraaien was niet gelijk de focus op pielemans, maar ze bouwde de spanning rustig op en dat deed ze goed.
Na het klaarkomen heeft ze de tijd netjes vol gemaakt met masseren.
Daarna weer douchen waarbij ze me uitgebreid waste.
Ze is niet de knapste van de dames bij Farrida, maar de massage was prima.
 
Recent bij Nakhon geweest na een jaar, toen was ik met Eva. Bij de balie zag ik, buiten de gastvrouw, alleen een mollige dame die Mais heet. Ik ken haar van een paar jaar geleden, ook bij Nakhon. Op de gang zag ik kort het gezicht van een jongere vrouw. Net op de kamer met Mais zag ik op de gang weer alleen het gezicht van een vrouw in de veertig jaar. Dit gaat vaak zo bij de Thai, ze waren denk ik allemaal al bezet. Ik hoorde de douche. De twee vrouwen, die ik vluchtig zag, had ik nooit eerder gezien. Ze leken me slanke types. Bij navraag bleken er zelfs totaal 4 vrouwen aanwezig. Mais is denk ik 50+ maar Aziaten zien er meestal jonger uit. Ik had een pakketje voor € 90 voor 30 minuten. Voor dat geld krijg je FS. Uiteraard begon Mais met rugmassage, dat steles niet veel voor. Het was al gauw omdraaien en handmatig masseren waarbij ik haar een beetje geholpen heb. Mocht haar wel aanraken. Ze wilde wel pijpen, maar ik had geen klik met haar dus koos ik hier niet voor. Intiem met een Thaise is niet mijn ding, werd ik door mijzelf weer aan herinnerd. Het werd zo een duur bezoekje. Pluspunt is dat Mais hielp bij het douchen (op de kamer) en ze is gezellig en behulpzaam. Of het half uur is volgemaakt heb ik niet opgelet. Voorlopig ga ik zoals altijd weer naar Latina's. Korat staat wel op het programma. Ik kan niet zien of de foto's op Kinky recent zijn, Mais kan ik niet verifiëren. Eva is al lang weg. De website zelf ligt eruit.
https://www.kinky.nl/advertenties/102042-nakhon-prive
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan