Recensie Bouchra, Maison Monty, Rijswijk 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

wowman

Newbie
1
09/11/22
0
1
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Ik zag Bouchra al langer staan maar ze werkt er weinig (agenda is nooit gevuld) Eindelijk had ik vorige week de kans om haar te ontmoeten.

Haar service kan ik in één woord omschrijven, SLECHT! Bij binnenkomst had ik netjes betaald bij de ontvangsttafel. Vervolgens werd mij aan Bouchra voorgesteld. Het viel me gelijk al op dat ze enorme botox lippen had en haar huid ook niet mooi egaal is, ook heeft ze best vettig haar maar verder zag ze er wel goed uit. Ze heeft hier en daar wat tatoeages voor de liefhebbers. Ik zou haar schatten tussen de 21 en 23 jaar. Vervolgens liep ze gewoon zelf (zonder te vragen of ik mee wou lopen) naar de kamer. Ik zonder benul liep maar mee. In de kamer begon de ellende. Ze kwam de kamer in en ging zelf maar gelijk op bed zitten en met haar telefoon naar filmpjes kijken. Ik moest mezelf maar even gaan uitkleden en opfrissen. Eenmaal klaar lag ik naast haar en moest ik vragen of ze haar telefoon weg wou doen. Ik heb geprobeerd een gesprek met haar te houden maar ze reageert of niet of gaf heel kort antwoord waar ik niks mee kon. Enige wat ze constant deed was gapen, in de korte tijd dat ik er was deed ze dat wel 5x. Vervolgens wou ze een cd erom doen maar wou ze me P* niet aanraken en moest ik het zelf recht gaan houden. De BJ stelde verder ook niet veel voor. Na 5 min wat likjes en ongeïnteresseerd kijken besloot ik maar om weg te gaan. Ik wou beleefd blijven en gaf aan dat ik het prima vond en weg wou gaan. Zonder emotie zei ze;"Ok" en ging ze de kamer uit en liet ze de deur open terwijl ik nog naakt was… ik deed vervolgens de deur maar zelf dicht. 2 min later kwam ze de kamer weer in en was ik vervolgens weer aangekleed en bracht ze me tot de deur. Met de opmerking "was gezellig tot de volgende keer". Nou de volgende keer zal het niet worden. Ik raad alle heren maar af om bij haar te gaan, mits je zin hebt op je geld te verspillen. Zij is niks vergeleken met Mila of Lotus die ik in het verleden vaker hebt bezocht. Een lesje van 80 euro dus.

Dat deze date wel heel slecht beviel, is heel duidelijk met 2 bijna identieke reviews in deze rubriek :oops:. Niet geklaagd bij het management?

//mod.edit: 2e is verwijderd

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan