Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDank. Mila en Layla dat zag er goed uit. Ga ik het toch maar eens proberen@mr_sunshine86
Hier wordt het wel bevestigd dat de dames van advertentie inderdaad niet komen..wat ik al van 2 dames heb vernomen.
Vreemd dat ze geen informatie kwijt willen welke dames er zijn..
Zijn paar ontzettend prachtige dames met ook een goed service. Waaronder :
Sarah, Donna, Layla, Mila, Maria, Selina.
Bloedmooie vrouwen.
Topper ben je dat je dit deelt!Ik was er gisteren, er waren 4 dames, isabella weet ik zeker veel mee gekamert, ging weer lekker te keer en volgens mij spuit ze ook af en toe.
blonde nederlandse dame (???) met tepel piercing was ook goed bezet en wat strak ook al zijn er 30 voor je geweest.
Donkere dame met grote jongens Melissa maar heeft twee namen, pijpt goed en deed ook aftrekken zonder. Verder was alles met condoom.
Bovenstaande dames has ik wel een klik mee.
De vierde dame had ik niks mee stond wat mij betreft een beetje vreemd riep regelmatig naar Wesley. En had het maar dat ze zelf het condoom om moest doen. Maar ze had het ook druk genoeg.
Geslaagde GB vroeger ging ik ook vaaak naar de GB in MM, was weer voor het eerst in 4 of 5 jaar.
Waarschijnlijk eind december weer.
Ook wel benieuwd, vermoed het antwoord te weten: rustig.Topper ben je dat je dit deelt!
Was het helemaal stampvol en moest je lang wachten of was t wel goed te doen?
Het was al ver van tevoren duidelijk dat Mila en de andere Marokkaansen niet mee zouden doen... zie forum berichten hier boven.Nou ik denk eerder druk dus ben benieuwd wie er gelijk heeftspannend spannend….. want ze adverteerden eerst met Mila natuurlijk, denk dat dat echt wel voor veel bezoekers zorgt hoor, zag niet eens dat de lineup zo stilletjes was aangepast, ik noem t de mila-effect, zelfs dsgirls maakt daar nog gebruik van maar dan met een iraanse dame en casa cherda heeft ook ineens een mila..