Recensie Maite, Aartselaar 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flashy

Newbie
19
07/06/22
3
2
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enkele weken geleden deze schoonheid kunnen bezoeken.
Advertentie kan je terug vinden op afspraakjes.be
Is nog maar recent gestart met het geven van massages.
Ze biedt massage - body to body - hoogtepunt via aftrekken.
Voor zover ik weet biedt ze niet meer dan dat, ook geen kussen, blowjob, likken.
Je mag haar lichaam wel aanraken, maar ik ben niet verder geraakt dan haar borsten, omdat ik mijn kruit al direct had verschoten gewoon door het aanschouwen van haar schoonheid en lichaam.
Massage was niet echt super, meer wat gewrijf dan een echte goede massage.
Aftrekken ging vlot echter ze stopt iets te vroeg, waardoor je een beetje het zalige nagevoel wat mist.
Achteraf lekkere douche in de zeer ruime badkamer, ze vergezelt je echter niet.
Ga ik terug, jazeker en dan toch eens polsen of ze niet gelikt wil worden of blowjob geeft.
 
Geen Maité gevonden daar, toen ik begreep dat het misschien Maite was (zonder accent dus), toen vond ik ze wel.
Misschien de naam corrigeren in de titel, bedankt.

"Hoi, ik ben een 26-jarige Vlaamse meid en ontvang een klassevolle Vlaamse heer voor een sensuele body-to-body massage met happy-end. Ik ontvang je in alle discretie, zodat je ontspannen kan genieten van een uurtje sensuele massage waarbij happy-end is voorzien. Prijs: vanaf 120 euro. Extra's worden enkel tijdens massage besproken."

In een andere advertentie schrijft ze: "Prijs: 120 euro (extra's te bespreken tijdens massage)."

Duidelijker kan ze niet zijn wet betreft extra's denk ik.

Ze begon te adverteren met "130 (geen intiem)", een week deed ze er 10 euro vanaf en werd het "120 en de extra's te bespreken".

En alleen blanke mannen schrijft ze.
 
Laatst bewerkt:
Ik geef body to body massage manueel €120
Body to body massage met intiem pijpen inbegrepen €170
Nuru body to body massage intiem , pijpen inbegrepen €200
Half uurtje body to body massage met intiem €100
Half uurtje body to body massage met handmatig €60
Liefs maite
 
Ik geef body to body massage manueel €120
Body to body massage met intiem pijpen inbegrepen €170
Nuru body to body massage intiem , pijpen inbegrepen €200
Half uurtje body to body massage met intiem €100
Half uurtje body to body massage met handmatig €60
Liefs maite
op rl gezien heel mooie dame
 
Ziet er inderdaad een prachtige meid uit, iemand recent geweest en PZC en intiem uitgetest?

Ik lees dat ze in het begin deze dingen niet aanbood, dus als ze dit doet 'omdat het erbij hoort' heb ik wat schrik dat het op niet veel gaat trekken, en dan zou 170€ toch zuur zijn...
 
Ondertussen al een paar keer bij Maite geweest. Maite is heel mooi, puur natuur lieve verschijning en ontvangt in een prachtige locatie, mooie villa. De eerste keer verschoot ik echt van het geheel van haar en ontvangst. Ze hoort duidelijk in hogere prijsklasse. Ze Is inderdaad een beetje aan het zoeken geweest hoe ze haar aanbod wil brengen, was aanvankelijk niet zo voor GFE maar geeft ondertussen die optie wel. Je zal niets te kort komen massage PZC heftig intiem. Ze is zo mooi dat ik het bijna zonde vind dat hier te schrijven voor haar agenda niet te laten overstromen
 
Ik vind persoonlijk dat het juist uit respect en appreciatie naar een bepaalde dame, je een recensie schrijft.
Dit níét doen om 'de agenda niet te overladen' is in mijn ogen eerder uit eigenbelang, hier bewijs je een dame geen dienst mee, als haar agenda in haar ogen vol genoeg zit zal ze vanzelf geen afspraken meer aanvaarden.
Dit is voor alle duidelijkheid geen verwijt naar U toe Marcus 😉
Ik schrijf ook niet over ál mijn bezoeken, maar dan is dit omdat er al voldoende over de dame geschreven is
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan