WHEM Maite, Aartselaar

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lookingforpleasure

Wandelaar
93
29/09/21
5
Wie ervaring met Maite (afspraakjes):

Massage Maite26 jaarAntwerpen - Aartselaar
Supermooie meid geeft body-to-body massage Aartselaar/A12​

26-jarige Vlaamse supermooie meid geeft sensuele body-to-body massages met happy-end. U wordt ontvangen in alle discretie zodat u kan genieten van een prikkelende massage. Prijs: 120 euro (extra's te bespreken tijdens massage). Enkel na reservatie beschikbaar.

Supermooie meid geeft body-to-body massage Aartselaar/A12
 
Deze voormiddag langs geweest bij Maite.
De dame is in het echt nog mooier dan op de foto's.
Zeer aangename locatie, met de nodige privacy.
Eerst duidelijke afspraken gemaakt en dan op de buik en genieten.
Nuru massage, masseren van de rug, spanningen weghalen, omdraaien en de voorzijde masseren, elkaar sensueel uitgedagen, terwijl je zwoel aangekeken wordt. Het pijpen was kort maar zalig, had trouwens betaald voor de NURU en voor mij was het intieme geen prioriteit, wel een mooie afsluiter. Haar stevig genomen en ze bleef mij aankijken met die mooie ogen, als ik wil nog...
klaargekomen en als afsluiter een ontspannende massage. Voor vertrek nog even douche genomen. Dit is een dame waar ik zeker naar terug keur.
 
Prachtige eerste recensie van een spiksplinternieuw lid.
Wil je gerust het voordeel van de twijfel geven, maar het ruikt jammer genoeg teveel naar reclame.
Zijn er ook leden met wat meer kilometers op de teller die ervaring hebben met deze Maite?
 
Beste, als je iedereen gaat afkraken die zich als nieuw lid aanmeld, start dan een eigen site op. We mogen allemaal onze mening zeggen.
"Beste", lees mijn reactie op jouw eerste naar reclame ruikende post er gerust nog eens op na, en weet me dan maar te zeggen waar ik je precies afkraak.
Ik ben gewoon benieuwd naar ervaringen van leden met wat meer en betrouwbaarder posts op dit forum.
Wees niet zo snel op je pikje getrapt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan