Recensie Maite, Haarlem (voorheen Amstelveen, Hoorn) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sr1

Stamgast
Supporter
746
14/12/21
4.367
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9514089-maite
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Hartstikke leuke afspraak met deze dame gehad. Communicatie via de App verliep snel en prettig. Was wat aan de late kant want parkeren was even een dingetje op een koopzondag op deze locatie. Door de regen naar de deur gelopen en nog even moest wachten voordat ze me kwam ophalen.

Op de kamer is het wat lastig met laddertje opvouwen, op en af klimmen naar de douche en het bed. En pittig warm binnen zal ik maar zeggen. Maar schoon en een schone douche en handdoeken Na de verplichte douche op bed geklommen om het over me heen te laten komen.

De dame is (lijkt wel) een beetje verlegen in het begin, kijkt je niet aan en ook weg van je. Maar haar dienstverlening was super, ik had om een uitgebreide blowjob gevraagd en die heb ik ook gekregen. Ze wist niet van ophouden totdat ze alles in haar mond had en geloof me, alles kwam aan bod, van likken tot ballen zuigen. Deze dame komt haar afspraken na. En met de temperatuur in de kamer heb vond ik dit al een hele prestatie.

Daarna heb ik van haar een hele lekkere ontspanningsmassage gehad, ook hier weet ze wat ze doet en is het niet even laf wat aaien maar een echte massage.

De 2e ronde begon weer met een blowjob, dan verschillende standjes en uiteindelijk wou ze het met haar mond afmaken. Heb ik gretig gebruik van gemaakt.

Was het goed en leuk? Jazeker. Zou ik weer terug gaan? Denk het niet, de locatie is gewoon lastig en de schijnbare " verlegenheid" van de dame maakt het soms wat ongemakkelijk. En aan de andere kant, je moet het soms een paar keer ervaren om iets van een connectie te krijgen dus ik ga nog wel eens langs als ze op een andere locatie zit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan