Recensie Malai, Saengthong, Rumst 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pewpew

Vaste klant
Forumpionier
109
17/07/21
44
8
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Link naar advertentie
https://saengthong.be/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eens voor Malai gekozen. Een mooie dame, de massage zelf vond ik persoonlijk de beste van in het huis. Erotisch gedeelte was goed maar heb al beter gehad.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://saengthong.be/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Malai geweest. De salon is mij niet bekend maar omdat Fa en Kitty afwezig waren heb ik deze keer voor Malai gekozen.
Malai is een frisse verschijning met een mooi figuur, erg vriendelijk met een leuke lach.
Ik moet haar absoluut een compliment maken voor de massage, deze was stevig maar uitstekend.
Absoluut een van de betere massages die ik ooit heb gehad in een Thaise massagesalon.
De massage was compleet van top tot teen en geen enkel lichaamsdeel of gewricht werd overgeslagen,

Gedurende de massage begon ze steeds meer te teasen waarbij haar hand steeds vaker langs de achterkant richting mijn balzak ging.
Na zo'n 25-30 minuten vroeg ze mij of ik om kon draaien en begon ze uitgebreider mijn penis te masseren, en ging ze verder met teasen. Ze gleed zelf zo over mijn penis dat ik bijna het idee had dat hij er bij haar inzat,
Gedurende de massage kon ik niet meer van haar afblijven en dat liet ze voorzichtig toe.
Toen bij mij de spanning opliep heeft ze mij heerlijk tot een hoogtepunt gebracht met haar handen, om vervolgens alles netjes schoon te maken.
Daarna waren er nog zo'n 20 minuten over en is ze gewoon verder gegaan met masseren, "now you can be more relaxed'' zij ze nog.
De massage zelf duurde ook daadwerkelijk 60 minuten.

Toen ik klaar was met douchen en toen ik naar buiten liep nog 2x Rose tegen het lijf gelopen, ze keer mij behoorlijk verleidelijk aan dus wellicht dat ik haar ook nog eens ga proberen.

Als je voor een blowjob gaat (met meerdere hoogtepunten?) dan is Fa een goede keuze, wil je het complete pakket dan zou ik voor Kitty gaan maar als je voor de massage gaat dan is Malai de beste keuze wat mij betreft.
 
Ik ga vooral af op de foto's en daar lijkt het dat zowel Ploy als Rose een maatje meer hebben. Over het algemeen is dat niet mijn ding maar na het zien van Rose ben ik toch nieuwsgierig geworden. Wellicht dat ik de andere dames ook nog eens ga proberen maar vaak kies ik wat dat betreft voor zekerheid. Helaas kan ik over Joy en Ploy geen reviews vinden en dan is het maar afwachten hoe de service is.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Als massage het belangrijkste is, kies dan inderdaad voor Malai. Dat doet ze goed: niet zo maar wat gewrijf.
Kussen doet ze niet. Je mag haar wel aanraken.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben één keer bij haar geweest. De massage was inderdaad goed en het ero-gedeelte prima. Verder had ik niet echt een klik met haar.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week (nog) eens bij Malai geweest. Is voor mij toch één van de betere masseuse met hoogtepunt in de omgeving :)
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://saengthong.be/#ALBUM
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recent ook naar deze massagesalon geweest. Ik had vooraf gebeld en alleen Malai was beschikbaar. Ze masseert goed, naar mijn idee Thaise massage zoals het hoort en beter dan de meeste massages die ik pas heb gehad. Het teasen begon pas vlak voordat ik me om mocht draaien, duurde ook niet zo lang. Na het omdraaien begon ze me af te trekken wat ze wel heel lekker deed. Ze ging wel zo zitten dat ik haar niet kon aanraken. Na het klaar komen ging ze verder met de massage en het uur werd helemaal vol gemaakt.
Het erotische gedeelte duurde maar kort, maar het was een goede massage.
 
Kan niet man ik kwam al 6 jaar bij malai en ik was de laatste klant van haar bij saengthong we hadden een speciale band tegen mij zei ze dat ze ging beginnen in een gewoone salon ergens in Antwepren en dat ze een deftige relatie had.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan