- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Stevig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Donderdag
- Totale kosten (in euro)
- € 80
Niet zo lang geleden toch maar weer eens afgereisd naar Winschoten. Bij de vorige salon kwam ik vrij regelmatig. Vanwege de reisafstand hoopte ik dat ik niet bot zou vangen. Iets na 11 uur in de ochtend was er maar 1 van de, wat men mij vertelde, 5 dames beschikbaar.....Mali. Deze dame met pantoffels van ruim 50 jaar uit Rotterdam, zag er goed uit, met mooie borsten voor zover ik kon zien. Doordat er geen keuzemogelijkheid meer was daardoor met Mali naar de kamer gegaan. Douchen mocht, maar hoefde niet. Ik heb wel even gedoucht, wel zo fris. Op het bed vertelde ze me dat ik in een erotische massagesalon was verzeild en dat een handmatig 'happy end' bij de prijs is zat. Aardig dat ze dat vertelde maar ik kom niet voor niets hier naar toe gereden en was daarvan natuurlijk op de hoogte. De rug massage was matig, ik heb wel eens veel betere gehad. Hooguit 2 minuten b2b. Na een kwartier omdraaien werden de voorkant, benen, armen en borst wederom matig gemasseerd met wederom hooguit 2 minuten b2b. Na ca. 40 minuten massage begon ze best wel sensueel mijn jong heer af te trekken. Ondertussen probeerde ik haar kleine kusjes te geven en een beetje haar poesje en borsten te strelen, maar dat kon haar niet bijzonder opwinden helaas. Al met al was het vrij plichtmatig met weinig sensualiteit. Na ca. drie kwartier kon ik mij weer douchen en vertrekken. Ik geef drie sterren omdat Mali een bijzonder aardige en lieve vrouw is, maar haar (erotische) massage kwaliteiten laten absoluut te wensen over. Haar naam staat niet genoemd op de website, maar van medebezoekers had ik al begrepen dat de getoonde dames absoluut niet overeenkomen met de aanwezige dames. Mali vertelde dat er één vrij jonge dame werkt (Nina denk ik) en dat de overige dames tussen de 40 en 55 jaar zijn, waarvan Mali de oudste is. Bij vertrek zag ik nog een dame zitten, maar daar werd ik niet al te vrolijk van. Herhaling bij Mali niet aanwezig.