Recensie Malie, Bansuksom massage, Brecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

niceboy00

Wandelaar
74
27/09/21
147
14
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://bansuksom.be/team.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had geen afspraak gemaakt. De dame die de deur opende was Malie. Ze vertelde dat er 3 dames waren, maar de anderen hadden al een afspraak, dus zij was alleen beschikbaar.
Malie is een iets oudere dame, leeftijd, lengte en cupmaat hieronder is een zo goed mogelijke schatting, maar vooral leeftijd is moeilijk.
Puur kijkend naar de massage dan heb ik wel betere gehad, was meer wrijven.
Zoals gewoonlijk begint ze met de achterkant te masseren waarbij ik op mijn buik moest gaan liggen, maar ze masseerde met name tussen mijn benen.
Ze vroeg ook al redelijk snel om om te draaien, waarbij ze zichzelf met olie insmeerde en zo ging liggen dat ik haar kon vingeren en haar borsten kon strelen.
Ik weet niet of ze dat voor mij deed, of dat ze het zelf wel lekker vond.
Uiteindelijk ging ze er eens goed voor zitten en heeft me lekker afgetrokken.
Er was nog een kwartier over en dat is gevuld met een massage van de achterkant.

Als je ook gaat voor een flinke massage dan denk ik dat je beter iemand anders kunt kiezen, maar als je het fijn vind dat de massage voornamelijk tussen je benen gedaan wordt dan is Malie een goede keus.
Voor de volgende keer maak ik een afspraak want ik wil Joy wel eens meemaken.
 
Malie is mijn guilty pleasure. Ze is niet de jongste of de mooiste, maar je mag haar inderdaad vingeren en beffen. Ze doet ook steeds pzc en dit alles zonder meerprijs. Eén keer ging ze uit zichzelf een condoom halen omdat ze wou neuken.
 
Malie is mijn guilty pleasure. Ze is niet de jongste of de mooiste, maar je mag haar inderdaad vingeren en beffen. Ze doet ook steeds pzc en dit alles zonder meerprijs. Eén keer ging ze uit zichzelf een condoom halen omdat ze wou neuken.
Doen alle dames dit daar graag wat meer info bedankt alvast
 
Doen alle dames dit daar graag wat meer info bedankt alvast
Nee, zeer zeker niet. Min vroeger (nu Meiji in Wuustwezel, of ondertussen ook al niet meer :) ) mocht je af en toe nog wel eens likken zonder bijbetaling, maar voor de rest daar enkel nog maar centen moeten opleggen voor extra's. Denk dat het bij Malie een combinatie is van het zelf graag doen + klanten die ze kent en die dat respectvol aanpakken + Malie's poging om een concurrentieel voordeel op te bouwen met de andere, jongere, meiden daar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat het bij Malie een combinatie is van het zelf graag doen + klanten die ze kent en die dat respectvol aanpakken + Malie's poging om een concurrentieel voordeel op te bouwen met de andere, jongere, meiden daar.
Er lijkt wel een leegloop aan de gang daar...Malie heeft steeds minder concurrentie van jonge dames bij Bansuksom
 
Is al idd sibds een jaar niks meer. Vroeger vaste klant maar is nu ook gedaan. Ze zijn ook allemaal uitgewerkt maar de beste zitten al terug in thailand. Kempen is nu heel droevig geworden.
 
Ook ik ben daar jarenlang klant geweest. De onwaarschijnlijke Ploy was mijn topfavoriete. Zij heeft me letterlijk alle hoeken van de kamer laten zien. En bij afwezigheid van Ploy ging ik bij Min. Ook bij haar heb ik intiem mogen genieten.
Maar door Corona, de switch van het team en dan vooral de prijsverhoging was het mij niet meer waard om erlangs te gaan.
Jammer dat ik Ploy niet meer heb teruggevonden. Zij was echt een topper.
 
Ook ik ben daar jarenlang klant geweest. De onwaarschijnlijke Ploy was mijn topfavoriete. Zij heeft me letterlijk alle hoeken van de kamer laten zien. En bij afwezigheid van Ploy ging ik bij Min. Ook bij haar heb ik intiem mogen genieten.
Maar door Corona, de switch van het team en dan vooral de prijsverhoging was het mij niet meer waard om erlangs te gaan.
Jammer dat ik Ploy niet meer heb teruggevonden. Zij was echt een topper.
Is dat deze Ploy toevallig?
 
Ook ik ben daar jarenlang klant geweest. De onwaarschijnlijke Ploy was mijn topfavoriete. Zij heeft me letterlijk alle hoeken van de kamer laten zien. En bij afwezigheid van Ploy ging ik bij Min. Ook bij haar heb ik intiem mogen genieten.
Maar door Corona, de switch van het team en dan vooral de prijsverhoging was het mij niet meer waard om erlangs te gaan.
Jammer dat ik Ploy niet meer heb teruggevonden. Zij was echt een topper.
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beautiful-yuki.html hier is ploy
 
Dat zal je nu met Yuki moeten onderhandelen. Het is verschillende jaren geleden dat ik haar nog ontmoet heb door o.a. corona.
Bij mij was heeeel veel mogelijk. Maar zoals ik schreef het is weeral wat geleden en misschien is zij hierin ondertussen ook weer wat terughoudend.
 
Hoi, ben hier nieuw. Heb pas mijn eerste bezoek gebracht aan Bansuksom. Had daar een meisje Lin, supertoffe meid, je mag niet alles bij haar, maar het was een zeer aangename ervaring. Verder alles super clean, heel vriendelijk, niets op aan te merken.
 
Ik heb haar vorige week een whatsapp gestuurd. Na 3 dagen heeft ze enkel geantwoord met "150 € voor één uur."
Ik heb nog gevraagd voor enkel massage? Geen antwoord meer ontvangen. De prijs doet dan vermoeden een all-in.
Ik heb dan gepast.
 
Vandaag weer bij haar geweest, er kon al veel meer. Ze heeft ook best wel humor, dat maakt het alleen maar aangenamer.
Gewoon het standaard tarief voor 1 uur ( 100€ ) betaald.
Morgen is ze er niet en kies ik iemand anders. Suggesties ?
 
Vandaag weer bij haar geweest, er kon al veel meer. Ze heeft ook best wel humor, dat maakt het alleen maar aangenamer.
Gewoon het standaard tarief voor 1 uur ( 100€ ) betaald.
Morgen is ze er niet en kies ik iemand anders. Suggesties ?
Wat bedoel je met veel meer ? dragen ze nog mondkapjes?
 
Wat bedoel je met veel meer ? dragen ze nog mondkapjes?
Nee hoor, geen mondkapjes meer. Je mag ze vingeren en likken (eerste keer mocht dat niet). Maar vandaag had ik Nancy, WAUW ! Een van de knappere dames die daar werken. Super passioneel en zeer gewillig. Ik vroeg haar na afloop hoe ver ze volgende keer wil gaan en ze zei : "dat hangt van jou af", dus morgen terug naar haar :p
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan