Recensie Malu, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stamina66

Newbie
Forumpionier
23
31/07/21
12
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/paradijselijke-ervaring-met-heerlijke-jonge-dame.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een paar weken geleden via WhatsApp contact opgenomen met Malu. Haar positieve toon viel meteen op, waarop ik besloot haar te bezoeken.
Bij de ontvangst werd ik plezierig verrast door haar mooie lach en zeer aantrekkelijke voluptueuze lichaam, dat bedekt was door een weinig verhullend speelpakje 😋. De beklimming van de trap achter haar aan was geen straf.
Na de douche kon het feest beginnen. Malu begon met een heerlijke massage, die niet hard en niet zacht was; precies goed. Tijdens deze massage voelde ik haar heerlijke borsten al over mij glijden, wat me al goed opwarmde voor na het omdraaien.
De volgende fase werd al snel ingezet, waarbij het orale deel zeer aangenaam was en we daarvan beide genoten (althans, dat deed ze zo voorkomen 😉).
Bij het daaropvolgende intieme luik speelde Malu perfect in op mijn wensen. De aanblik van haar fantastische lijf en stevige borsten vergrootten het genot alleen maar.
Het uur vloog voorbij en ik ben diep voldaan met een grote glimlach op mijn gezicht weer vertrokken.
Herhalingsgevaar: 100%

PS Malu is Braziliaans, maar spreekt Engels, wat de meeste Zuid-Amerikaanse dames beperkt doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/the-queen-of-anal-big-ass.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik kan me volledig aansluiten bij wat @Stamina66 hierboven beschrijft.
Het is allereerst al een verademing dat de dame van de foto's en diegene die de deur opent hetzelfde is. Maar dan begon het. Achter haar aan de trappen op naar het tweede of derde verdiep. Achter zo een prachtig figuur wil ik achter iemand de trappen op tot het tiende verdiep.
Wat een prachtig figuur heeft deze vrouw. Alles op de juiste plaats en zeker nergens te veel.
Bij binnenkomst van haar kamer de nodige financiële dingen geregeld en dan mocht ik me uitkleden en haar kleren gingen ook uit.
Lang geleden dat ik sprakeloos was bij het zien van zo'n prachtig sexy lichaam.
Zoals hierboven beschreven, de massage was net zacht/hard genoeg en met de muziek op de achtergrond een heel fijne ervaring.
De massage vloeide dan naadloos over in een orale verwennerij met als afsluiter het intieme gedeelte
OK, het is de dames hun job en ze zullen wel de klik maken tussen werk en intiem in hun eigen privé-sfeer, maar Malu geeft je tenminste de indruk dat ze ook geniet van het intieme.
Of dit echt is of een staaltje acteerkunst zal alleen zij weten maar het was zeker een bezoek waar ik met een goed gevoel weer wegging.
De dame heeft meer dan voldoende aan de verwachtingen voldaan.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan