Recensie Mandarijntje 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze is vorige week nog bij mij geweest. Ik had haar gecontacteerd omdat ik haar nummer heb (ze is al een keer of vijf bij mij geweest). Als haar advertentie niet online staat, heeft ze waarschijnlijk geen zin in of nood aan bijkomende klanten.
 
ze heeft mij gecontacteerd, uiteindelijk een afspraak met haar gehad, heel leuke sportieve jonge vrouw, zeer sympathiek..... Superleuke date gehad in een leuk Brussels hotel. Alles komt overeen met hetgeen gezegd werd. Ze kan tegen een stootje, voor herhaling vatbaar..... ze publiceert niet meer omdat ze het niet meer nodig heeft, ze werkt en moet niet meer daten... dus ben ik één van de gelukkige "laatsten"..... ik heb nu haar nummer en kan haar onmiddellijk contacteren... Bedankt Milez en Mulan voor alle info.
 
@pepino: ik mag haar neuken zonder condoom maar niet in haar klaarkomen. Volgens wat ik hier lees is dat niet noodzakelijk "standaard" bij haar, maar het kan soms dus wel.

Fantasie of niet? Het is hier geen fictieforum. Als ik zou verzinnen, zou ik het wel direct sensationeler maken.
 
@pepino: ik mag haar neuken zonder condoom maar niet in haar klaarkomen. Volgens wat ik hier lees is dat niet noodzakelijk "standaard" bij haar, maar het kan soms dus wel.

Fantasie of niet? Het is hier geen fictieforum. Als ik zou verzinnen, zou ik het wel direct sensationeler maken.
ik vermoed dat ze wel leuke dingen uitvindt om te doen. Bij mij had ze condooms mee, en het is een super mooie jonge vrouw.... met prachtig lichaam.
 
Dat is ze niet want ze vermeld dat ze geen tatoeages heeft en mandarijntje heeft er wel twee een zonsondergang en op haar rechterschouder een gezicht van Aziaat
ja maar op haar vorige had ze dat ook niet vermeld en ze heeft nog twee woorden in het portugees op elke flank, zeer discreet.... in het roze geschreven bijna niet te zien....
Dat is ze niet want ze vermeld dat ze geen tatoeages heeft en mandarijntje heeft er wel twee een zonsondergang en op haar rechterschouder een gezicht van Aziaat
en dat gezicht is ook niet heel erg opvallend.... wel groot maar niet echt opvallend , het is ook volgens mij geen meesterwerk
ik probeer nog eens bij haar te gaan één van dees .... ik vind ze leuk .... ! Ik zou graag meer willen verkennen.... we zullen traag maar voorzichtig verder gaan , het is echt een mooie jonge vrouw.
 
ja maar op haar vorige had ze dat ook niet vermeld en ze heeft nog twee woorden in het portugees op elke flank, zeer discreet.... in het roze geschreven bijna niet te zien....

en dat gezicht is ook niet heel erg opvallend.... wel groot maar niet echt opvallend , het is ook volgens mij geen meesterwerk
Als ze langs achter gepakt word zie je gezicht wel heel goed is toch bijna 10 cm breed en 20 cm hoog ,juist het zonnetje is klein op haar rug 😊
 
Deze dame zal niet heel de dag of haar E-mails zitten te wachten hè , is een dvp geen secretarese hè 😂
ik heb een raar antwoord gehad waarin ze de voorwaarden herneemt, maar geen antwoord naar mijn vraag om een afspraak, dit schreef ze :

Dank voor je mailtje :)!
Intiem met condoom, pijpen zonder, vingeren, beffen en tongzoenen. 200 voor een uurtje. Ik verplaats enkel. Alle discretie!

Alles gebeurt girlfriend minded.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan Onderaan