Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe website is te onduidelijk om op te maken of erotische massages ook mogelijk zijn en welke masseuses er zijnSoms moet je dingen gewoon ervaren.
Iemand vragen wat de mogelijkheden zijn is vragen naar iets wat ik voor mijzelf wil houden.
Elke ervaring is anders .
Wat bij de ene mag is bij de andere taboe.
Zo zal een dame zelf bepalen wat zij een klant gunt en of ze er zelf, ondanks de extra €, plezier aan beleeft.
Bij de juiste klik is er, en ik denk bij vele dames in vele salons, van alles mogelijk.
IKKE
Was je Uden of Nijmegen.Ik zeg maar zo je gaat er heel ontspannen naar buiten
Hoe kan je zien welke dames er zijn.Hoe kan je een dame reserveren.Dames zijn hier aardig op leeftijd.
Precies groot gelijk.Soms moet je dingen gewoon ervaren.
Iemand vragen wat de mogelijkheden zijn is vragen naar iets wat ik voor mijzelf wil houden.
Elke ervaring is anders .
Wat bij de ene mag is bij de andere taboe.
Zo zal een dame zelf bepalen wat zij een klant gunt en of ze er zelf, ondanks de extra €, plezier aan beleeft.
Bij de juiste klik is er, en ik denk bij vele dames in vele salons, van alles mogelijk.
IKKE
Deze salon mist toch wel de aandacht die het verdient.
Mooie kamer met elk een eigen douche.
Prijs is iets hoger als bij andere salons.
€ 60,-/uur
IKKE