Mandarin Spa Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DIKKEIKKE

Wandelaar
83
18/01/22
31
2
Soms moet je dingen gewoon ervaren.
Iemand vragen wat de mogelijkheden zijn is vragen naar iets wat ik voor mijzelf wil houden.
Elke ervaring is anders .
Wat bij de ene mag is bij de andere taboe.
Zo zal een dame zelf bepalen wat zij een klant gunt en of ze er zelf, ondanks de extra €, plezier aan beleeft.
Bij de juiste klik is er, en ik denk bij vele dames in vele salons, van alles mogelijk.

IKKE

Ikbenperry

Vaste klant
Oudgediende
226
02/07/21
101
11
Iemand vragen wat de mogelijkheden zijn is vragen naar iets wat ik voor mijzelf wil houden.
Zo zal een dame zelf bepalen wat zij een klant gunt en of ze er zelf, ondanks de extra €, plezier aan beleeft.
Bij de juiste klik is er, en ik denk bij vele dames in vele salons, van alles mogelijk.

IKKE
De website is te onduidelijk om op te maken of erotische massages ook mogelijk zijn en welke masseuses er zijn

Ropo

Vaste klant
Oudgediende
137
06/07/21
66

IKKE
Precies groot gelijk.
Deze salon ken ik niet maar bij echt heel veel salons is meer mogelijk. Zet dat niet online want dan moeten ze sluiten mogelijk.

Er zijn van die harken die bellen of bij binnenkomst gelijk vragen of meer mogelijk is. Wat denk je.

Gewoon investeren in geld en tijd en alles komt uiteindelijk goed.

anjooo

Wandelaar
69
16/08/22
49
4
Inmiddels enkele keren geweest (zowel Nijmegen als Uden). Dames zijn inderdaad op leeftijd, maar wel geil als boter. Prijzen voor de massages zijn heel schappelijk en de massages zelf zijn vooral geen flauw werk; je word echt dubbel gevouwen :)

Anyway, kamers zijn prachtig, dames mwoah... voor details kun je altijd DMen

Piercingray

Wandelaar
28
26/04/22
11
Vorige week geweest in Nijmegen en op een lekker verwarmt matras een redelijke massage gekregen. Massage was niet al te preuts maar niet uitdagend. Ben betere massages gewent maar ook zeker veel slechter. Schaal 1 op 10 een magere 7. Er zijn 10 kamers en het aantal dames is mij onbekend. Wel hele mooie kamer en goede douche faciliteiten op de kamer. De prijs is € 60,-- voor een uurtje. Naam van de dame is mij ontschoten maar was zeer vriendelijk en sprak redelijk Engels/Nederlands (beetje gemengd) maar kon er redelijk mee babbelen. Na afloop blikje cola mee en ontspannen weer op weg.

DIKKEIKKE

Wandelaar
83
18/01/22
31
2
Vandaag hier geweest.
Wilde een uurtje.
Na 15 minuten die de dame nodig had om het e.e.a. te bespreken, gezegd dat een half uurtje prima is.
€ 40,- betaald en gegaan.

IKKE

DIKKEIKKE

Wandelaar
83
18/01/22
31
2
Service wordt inderdaad minder.
Aktief rondom het lichaam gaan zitten om de delen te masseren is er eigenlijk niet meer bij.
Mij zullen ze daar niet meer zien.
Ook al door het feit dat de dames meer verlangen als de afgesproken massageprijs.

IKKE

Terug
Bovenaan Onderaan