Recensie Mandy, Den Haag 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Gd30

Vaste klant
117
06/10/21
117
25
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7308388-mandy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Deze past aankomen Chinese dame ontvangt sinds twee dagen in het wijk noordpolder. Afspraak gemaakt via WA. Aangekomen bij het adres en je krijgt gebruikelijke instructies waar je moet zijn. Eenmaal bij het juiste huisnummer aangebeld en deur gaat open. Ze ontvangt in een flatje. Locatie opzicht makkelijk te vinden. Alleen misschien minder privé als er mensen voor hun deuren sta en buiten zit of spelen kinderen zijn in het grote hal.
Ik ging in het ochtend dus iedereen was op werk en geen kinderen. Deur was gelijk open wanneer ik aankom. Een dame in bh met slipje en hoge hakken deed de deur open. Was is slank en beetje opgemaakt. Maar is helaas niet de dame op kinky/foto. Erg jammer. Op kinky sta 25 jaar. Ik geef haar ouder. Zeker een jaar of 10 boven op. Wilde haar gewoon uitproberen. Afgesproken voor 30 min voor €100. Voor pzc is €50 extra. Cif €30 extra. Redelijk veel dingen bespreekbaar. Maar wel extra.
Geld overhandigd en uitgekleed en ik mocht op bed liggen. Kamer/locatie is wel schoon. Ligt wel een glas met water en sigaretten peuken erin. Waarschijnlijk rook ze tussendoor maar in het kamer is geen luchtje. Ze pakte gelijk t cd en plaats op me pik en begon te pijpen. Geen deepstroath. 20 likjes en op en neer en dat was het. Ze will gelijk neuken. Maar ik zei. Even door pijpen en vroeg of ze mijn ballen wilde likken. Ze gaf aan dat ze probleem had met haar tong. Normaal is het geen probleem. Dus zoenen/tongen kon ook niet. Heb ik ook niet gedaan bij haar. Na nog wat pijpen wilde ik neuken maar ze begreep me verkeerd. Ipv de rollen omdraaien draait ze om voor 69. Haar poes is getrimd. Een klein plukje haar. Meeste Chinese scheren zich niet kaal. Even haar poesje geproefd. Het was in de begin ok. Maar na mate ze natter wordt kwam er een luchtje eruit dus gelijk gestopt. Over op miso. Ze pakte glijmiddel erbij en smeerde op me lul. Een grote bonk klodder. En ook op haar poes. Ze liet zich goed neuken. Benen wijd. Kutje omhoog. Allerlei standjes. Wel nep gekreun bij elke stoot. Daarna haar weer omgedraaid voor doggy om af te maken. Als zij goed mij heb gepijpt dan zal ik extra betalen om in haar mond of gezicht lekker klaar komen. Maar dat heb ik overgeslagen. Na klaarkomen vol gespoten in het cd. Gelijk eruit gehaald. Ze verwijderde netje met papier voor je. Daarna omgekleed en weer richting deur. Geen herhaling voor mij. Ondanks dat ze haar best wil doen. Maar kreeg toch het idee dat ze een snelle afmaker is.
Spreekt slecht Engels https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/7308388-mandy
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan