Recensie Mandy House of Dreams, Amersfoort 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rollie

Newbie
7
06/05/23
4
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Een warme geile zondagmiddag en ik had zin in een lekkere sessie met Mandy en het was niet zo druk bij HOD en gelukkig was ze beschikbaar en gekozen voor 30 minuten.

Na de financiële afhandeling kreeg ik een mooi pakketje zoenen, vingeren, beffen en intiem aangeboden.
We begonnen onder de douche en mijn vingers zochten al snel haar lekkere kut op. Met lekker zoenen erbij en zij masseerde mijn pik, terwijl ik haar flink vingerde , waarbij ze flink nat werd en steeds klaar kwam, God wat een lekkere vrouw is ze en ze geniet echt.

Na 10 minuten gingen we richting het bed en ik vingerde haar weer flink en ondertussen zoenend en voorzichtig zuigend aan haar gevoelige tepels en borsten. Goh wat een heerlijk gevoel was dat en alweer kwam Mandy klaar.
Enfin zij kwam boven mij zitten en met haar natte poes wreef ze over mijn been, ze kwam zowat weer klaar. Toen vroeg zal ik je pijpen ? Met of zonder? nou lekker zonder en ze pijpte me heerlijk klaar wat een explosief einde.

Aan neuken zijn we niet aan toegekomen, vanwege de tijd.
De tijd vloog om en op het eind heb ik me nog even kunnen douchen en met een grote smile en een lege zak ben ik huiswaarts gekeerd.

Dank je wel Mandy tot een volgende keer en de klik was er zeker

Terug
Bovenaan Onderaan