WHEM Mandy Leeuwarden

  • Onderwerp starter Voormalig lid 3427
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hallo Friese vrienden, één van jullie zal toch tussen 22 januari 2020 en 19 november 2021 een bezoekje hebben afgelegd aan Mandy? Of wellicht geld hebben overgemaakt en nooit meer iets gehoord, dat kan natuurlijk ook.
 
Hallo Friese vrienden, één van jullie zal toch tussen 22 januari 2020 en 19 november 2021 een bezoekje hebben afgelegd aan Mandy? Of wellicht geld hebben overgemaakt en nooit meer iets gehoord, dat kan natuurlijk ook.
en ik spreek uit ervaring dat je vooraf helemaal niks over hoeft te maken. deze meid is puur en hoeft geen bonnen en wat er tegenwoordig voor bull :poop: uitgehaald word. geloof dat ze ergens in de buurt van hurdegaryp gevestigd is.
 
Ik ben een aantal keer bij haar geweest in Franeker waar ze een aantal jaren terug ontving. In een recenter verleden ontving ze in Leeuwarden (volgens mij nog steeds wel eens). Wel een geil milfje met tattoos en opgespoten lippen. Mooie borsten en ietwat mollig ook al adverteert soms dat ze slank is. Wel een klik met haar maar desondanks durfde ze wel steeds meer geld te vragen. Zodoende niet weer bezocht.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan