Recensie Mandy/Natalia, Huize Sandra, Breda 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brabandertje

Newbie
3
30/01/22
3
1
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/nieuw-mandy-24-jaar/ https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/etten-leur/2398624-natalia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren deze vrouw bezocht in een hotel in Etten Leur. Deze vrouw is zeker foto 2 en ze is aardig en spontaan.

Contact via app opgenomen en binnen no time afspraak kunnen maken. Eenmaal aangekomen nog een keer geapt dan verteld ze waar je naar toe moet komen. Eenmaal aangekomen deed ze de deur open en de foto die ik heb gezien klopte. Bij binnenkomst in de hotelkamer een omhelzing gehad en een zoen. Daarna besproken wat we gingen doen en heb toen haar liefje mogen aanschouwen. Mooie borsten stevig en echt puur natuur. Klein kontje en nadat ik haar gebeft had een heerlijk nat poesje. Ze heeft me heerlijk gepijpt en heb haar in verschillende standjes mogen nemen. Ik had voor 30 min geboekt maar was het zeker waard.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/etten-leur/2398624-natalia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Toch de poging gewaagd om haar te bezoeken. Zij ontvangt inderdaad in een hotel (vraag me af hoe je rond kan komen als je elke dag hotel moet betalen maar goed)
Algeheel vrij schoon, het is ook een hotelkamer he. Zij 'woont' daar dus je zien dagelijkse dingen wat normaal niet bij een 2-3 daagse overnachting horen.
Ziet er nog best leuk uit, vrij klein, wat buikje maar zeker niet dik. Zij heeft al kinderen gehad maar desondanks nog mooie tieten (nog best stevig), maar wellicht niet de strakste meer. Zij is heel lief en tongzoent mee. Douche vooraf en achteraf. Enig nadeel is dat er maar enkele handdoeken zijn - logisch, je krijgt vaak maar 2 grote handdoek per kamer. Dus heeft iemand die misschien al gebruikt? Overal goed te noemen en als ik in de buurt ben, ga ik haar weer bezoeken (en neem eigen handdoek mee haha)
 
vandaag natalia bezocht in het hotel in Etten Leur
er is lastig mee te communiceren omdat ze eigenlijk nauwelijks engels spreekt
ze is wel bezorgd om de toestand in Oekraïne
het is een leuke meid om te zien
pijpen doet ze prima
kutje smaakt lekker
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/etten-leur/2398624-natalia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Afgelopen maandag 2e paasdag Natalia bezocht in een hotel in Breda Noord-West. Eerst was er wat onduidelijkheid over hoe laat ik langs kon komen. Liefst kom ik in de ochtend, want dan heb ik voldoende energie. Het werd uiteindelijk rond 18u.
Aangekomen op de kamer werd ik begroet door Natalia met een knuffel. Ze is een vriendelijk ogende vrouw. Ze spreekt matig Engels en langere gesprekken zijn niet echt mogelijk. Ze vertelde dat ze momenteel in een opvang zit voor Oekraïnse vluchtelingen. Alhoewel op de website staat dat 1 uur = 170 euro, hoefde ik 150 euro af te rekenen.
Ze begon met tongzoenen, wat niet onaardig was. Niet het beste dat ik gehad heb, maar zeker ook niet slecht. Wel rook ik een lichte alcoholgeur. Na wat zoenen en knuffelen ging ze gelijk over tot pzc. Na 5 minuten stelde ze intiem voor en ging bovenop zitten. Daardoor ging het bed aardig piepen en was ik bang dat de buren hier lucht van kregen, haha. Haar kamer was namelijk vlakbij de receptie. Toen ben ik bovenop gegaan en kwam redelijk snel klaar.
Vervolgens nog wat napraten, maar zoals gezegd spreekt ze slecht Engels, waardoor de gesprekken al snel doodbloeden. Toen gevraagd voor een massage. Daar kan ik kort over zijn, dat is niet haar specialiteit. Beetje wrijven en duwen, zonder olie. Hield er nog een pijnlijke onderrug aan over. Uiteindelijk na 30 min afscheid genomen.

Ik denk dat als de communicatie beter gaat, het een leuke date kan zijn. Maar nu vond ik het middelmatig. Een 6/10
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.huizesandra.nl/dame/nieuw-mandy-24-jaar/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik wou afspreken met de blonde Natalia maar toen ik via Whatsapp contact opnam kreeg ik te horen dat ze bij Huize Sandra in Breda was gaan werken. Ze werkt bij Huize Sandra onder de naam Mandy. Ik heb toen naar Huize Sandra gebeld en een afspraak gemaakt voor de volgende ochtend. Het was voor mij de eerste keer bij Huize Sandra. De dame die de deur opende stuurde mij naar de kamer links en ik kreeg wat te drinken en nadat ik had betaald kwam Mandy mij ophalen. Toen moesten we naar een kamer boven. De communicatie verliep moeizaam omdat ze gebrekkig Engels spreekt. Als ik iets zei of vroeg begreep ze soms niet wat ik bedoelde. Ze legde een laken op het bed en daarna gingen de kleren uit. Ze begon gelijk met tongzoenen wat ze wel goed deed. Intussen ging ze met haar hand naar mijn lul en begon ze me af te trekken. Toen hij hard genoeg was deed ze een condoom om en begon me te pijpen. Terwijl ze me pijpte was ze ook met mijn ballen aan het spelen en ik kwam al na een paar minuten. Hierna hebben we liggen knuffelen en na een tijdje heb ik haar gebeft en gevingerd. Toen deed ze bij mij een condoom om en heeft ze me weer gepijpt. Uiteindelijk hebben we in missionary geneukt.

Mandy is een mooie blonde dame met een lekkere kont en heerlijke borsten. Helaas is het moeilijk communiceren omdat ze gebrekkig Engels spreekt.
Ik weet niet of ik nog eens met haar afspreek
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wou afspreken met de blonde Natalia maar toen ik via Whatsapp contact opnam kreeg ik te horen dat ze bij Huize Sandra in Breda was gaan werken. Ze werkt bij Huize Sandra onder de naam Mandy. Ik heb toen naar Huize Sandra gebeld en een afspraak gemaakt voor de volgende ochtend. Het was voor mij de eerste keer bij Huize Sandra. De dame die de deur opende stuurde mij naar de kamer links en ik kreeg wat te drinken en nadat ik had betaald kwam Mandy mij ophalen. Toen moesten we naar een kamer boven. De communicatie verliep moeizaam omdat ze gebrekkig Engels spreekt. Als ik iets zei of vroeg begreep ze soms niet wat ik bedoelde. Ze legde een laken op het bed en daarna gingen de kleren uit. Ze begon gelijk met tongzoenen wat ze wel goed deed. Intussen ging ze met haar hand naar mijn lul en begon ze me af te trekken. Toen hij hard genoeg was deed ze een condoom om en begon me te pijpen. Terwijl ze me pijpte was ze ook met mijn ballen aan het spelen en ik kwam al na een paar minuten. Hierna hebben we liggen knuffelen en na een tijdje heb ik haar gebeft en gevingerd. Toen deed ze bij mij een condoom om en heeft ze me weer gepijpt. Uiteindelijk hebben we in missionary geneukt.

Mandy is een mooie blonde dame met een lekkere kont en heerlijke borsten. Helaas is het moeilijk communiceren omdat ze gebrekkig Engels spreekt.
Ik weet niet of ik nog eens met haar afspreek
Kun je haar lichaam omschrijven, de foto's zeggen niet echt veel nl. en doet ze anaal?
 
Laatst bewerkt:
Hier moet ik mijn ervaring ook updaten. Ik had haar destijds bezocht toen ze nog niet bij HS werkzaam is. 3x in totaal waarvan de eerste keer prima is, maar daarna ging het ook minder. De laatste keer moest eerst een grote oost europees man even naar buiten voordat ik naar binnen kon. Ze zei dat het haar broertje was, maar kan zomaar een uitbuiter zijn. Who knows. Voelt toen iig vreemd, gemengd met angst (wat als die straks terugkomt, maar ik was toen geil dus maak je domme beslissingen). Maar goed, uit eindelijk niks mis. Ze rookt alleen best veel waardoor tz niet zo fijn was. Maar oke, ze kan best oke pijpen (zc) en alhoewel ze niet de strakste was, kan je goed stoten. Nu werkt ze in HS waar eigenlijk genoeg andere te vinden zijn die (in mn beleving) beter is.
 
Natalia is een lief meisje. Ze tongzoent en pijpt lekker. Pijpen doet ze zonder condoom en dat doet ze uitstekend. Ze heeft een lekker smakelijk kutje. Als je met haar neukt mag je hard stoten en dat vindt ze lekker.
Ze is een fijne bedpartner en een hele lieve zachtaardige vrouw.
Haar Engels is inmiddels beter geworden.

Crazy Piet
 
Is dit dezelfde vrouw?

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/etten-leur/2398624-natalia
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week met deze dame een afspraak gemaakt via de app. Bij aankomst bleek de dame al een klant te hebben. De gastvrouw gaf aan dat ze over een half uurtje vrij zou zijn. Toen maar via de gastvrouw afgesproken dat ik met 30 min terug zou zijn. Na wat bootschappen te hebben gedaan weer terug naar huize Sandra. En Mandy was nu wel vrij. Netjes de verplichtingen afgewerkt en met een glaasje drinken naar boven. Het bed werd netjes voorzien van een schone laken en we konden toen lekker ons gang gaan. Mandy zoend lekker en ze weet mij wel te verwennen. na diverse standje lekker klaar gekomen. De communicatie loopt een beetje moeizaam maar verders een geweldige dame.
 
Erg verwarrend.
De Natalia bij HS die ik ken is deze
Dat is een van mijn favorieten.
Deze Natalia is Italiaans en zegt een Russische vader te hebben.
Ze spreekt erg goed Engels (en Italiaans, uiteraard).
Ik zou haar niemand willen aanbevelen, want dan wordt de kans dat ze bezet is alleen maar groter ;-)
 
Is dit dezelfde vrouw?

Nee, dat is het verwarrende van dit draadje. Jouw link is die van Natalia bij HS en het draadje gaat over een DVP die blijkbaar als Natalia heeft gewerkt en nu als Mandy bij HS werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan