Mannen die denken dat je ze seks verschuldigd bent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze doen alsof ze een villa hebben gekocht voor me 🤦🏼‍♀️ Doe maar weer rustig hoor niemand heeft een mes op je keel gelegd met "stuur wannabesworker tips"
Amai niet laten passeren hè meisje. Jij wil dit doen voor je plezier mss ? Zulke reacties zijn ongepast dat ze gratis seks willen omdat ze jou tips gegeven hebben gelukkig is niet iedereen van hetzelfde denkend.
 
Er kunnen er (ook hier) wanhopige haantjes of leeglopers tussen zitten ja. Opportunisten zijn er overal.
Maar zo'n (prive)berichtje kan ook wel grappig bedoeld zijn. Cynische of zwarte humor. Gewoon afdoen met een dooddoener.:cool:
(Als je dit een goede tip vindt ; Wat is ie je waard trouwens?):p
 
Mannen die denken dat je ze (gratis) seks verschuldigd bent omdat ze je tips hebben gegeven of websites van instanties 🤦🏼‍♀️😂 eerlijk? Hoe delusional klinkt dit?
Ik moest mij even aan het bureaublad vasthouden om niet mijn verticale positie te verliezen toen ik het onderwerp las. Laat ik het erop houden dat het een bijzondere gedachtegang is.
Wat is dat toch met gratis (en/of korting willen krijgen)? Ben benieuwd hoe zo'n persoon reageert als diens werkgever voorstelt om de persoon gratis te laten werken of om het uurloon te verlagen.
Gratis kan niet, punt. Niet in de fysieke wereld en ook niet online. Als iets gratis is ben jij het product. Onthoudt dat.
 
Ik moest mij even aan het bureaublad vasthouden om niet mijn verticale positie te verliezen toen ik het onderwerp las. Laat ik het erop houden dat het een bijzondere gedachtegang is.
Wat is dat toch met gratis (en/of korting willen krijgen)? Ben benieuwd hoe zo'n persoon reageert als diens werkgever voorstelt om de persoon gratis te laten werken of om het uurloon te verlagen.
Gratis kan niet, punt. Niet in de fysieke wereld en ook niet online. Als iets gratis is ben jij het product. Onthoudt dat.
In een fwb relatie heb je dus 2 producten 😁
 
Ik ben nog geen dvp, ben wel van plan dit werk te gaan doen
Oooh.. en tja Amsterdamse. Veel lullen weinig actie? :ROFLMAO:

Gewoon advertentie zetten op sexjobs. Vraag je 300e/u. Kijken welke gek het betaald. En voila... eerste geld binnen!
Voorlopig ben jij hier de kladloper... want wel continue info vragen maar for all we know ben je een vent van 50jr oud die zich verveelt in de kelder van zijn moeder? :rolleyes::sneaky::cool::p:D
 
Welkom in de wereld van betaalde seks meid! Nee dit is niet oke dat ze dat doen, maar velen proberen graag toch eens.
Hou je maar vast voor de volgende sms'en/ mails
- Ik ben een jonge sportieve student van 22, krijg ik nu korting?
- Als ik meerdere dates op een maand boek, krijg ik dan korting?
- Ik beloof jouw vaste klant te worden, maar jouw prijs is net iets te hoog. Kan er wat van?

Je bent naast jouw beloofde service, never nooit iemand iets verschuldigd.
Zorg altijd dat je recht in je schoenen staat. Doe altijd je best, maar stel grenzen. Je wilt zeker niet als beginnende ruzie maken met klanten die dan geruchten verspreiden. Hoe oneerlijk die wereld soms ook is.

Ook nu je inbox ontploft moet je daar niet gratis op in gaan. Er is een verschil tussen een eventuele klant die netjes alles vraagt en nadien ook afsluit en tussen iemand die begint met 'Hey alles goed?'. Aan nette heer nummer 1 heb je veel meer.
Misschien maakt hij niet meteen een afspraak, maar dat komt misschien wel.
Tot hoors!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan