Mannen met een vaste relatie, hoe vaak gaan jullie wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe vaak gaan jullie wandelen?

  • 1-2 keer per jaar

    Stemmen: 26 7,3%
  • 3-4 keer per jaar

    Stemmen: 52 14,6%
  • 5-6 keer per jaar

    Stemmen: 37 10,4%
  • 6-12 keer per jaar

    Stemmen: 83 23,3%
  • 12-24 keer per jaar

    Stemmen: 127 35,7%
  • Anders… (verklaar)

    Stemmen: 31 8,7%

  • Totaal aantal stemmers
    356

XVS996

Vaste klant
172
06/08/21
132
2
Een vraag voor de getrouwde mannen (of met een vaste relatie), die DVP bezoeken. Ik heb zelf een vaste relatie en bezoek 1 of 2 keer per jaar een DVP. Hoe zit het bij andere getrouwde /samenwonende heren?
 
Is je partner daarvan ook op de hoogte?
Het is niet moralistisch bedoeld, ik ben alleen nieuwsgierig.
Dat is inderdaad een logische vraag. Mijn partner weet dat niet.
Als je een vaste relatie hebt met iemand die het helemaal niet erg vindt dat je DVP bezoekt, dan snap ik dat je meer dan 2x per jaar een DVP bezoekt.
Als je echter "happily married" bent, en dat zo wilt houden… dan denk ik dat je moeilijk iedere week kan gaan wandelen. 🤷🏼‍♀️
 
Dat is inderdaad een logische vraag. Mijn partner weet dat niet.
Als je een vaste relatie hebt met iemand die het helemaal niet erg vindt dat je DVP bezoekt, dan snap ik dat je meer dan 2x per jaar een DVP bezoekt.
Als je echter "happily married" bent, en dat zo wilt houden… dan denk ik dat je moeilijk iedere week kan gaan wandelen. 🤷🏼‍♀️
Ik heb zelf ook in de situatie gezeten, dat ik een relatie had, en ook wel eens een DVP bezocht. Mijn partner vond dat volgens eigen zeggen niet erg, maar het kwam wel iedere keer ter spraken als we ruzie hadden. Ik weet niet wat beter is, niks zeggen en hopen dat je partner er nooit achter komt, of ter spraken brengen en merken dat er totaal geen begrip voor is.
 
Zo vaak als het thuis valt te verantwoorden meestal 1 keer in de maand. Ik moet wel zeggen dat ik massage salons bezoek met HE. En wanneer ik naar de Thai ga zit er een maand tussen dubbel tarief zeg maar 🤫
 
soms 3 keer per week, en soms 1x per kwartaal, ligt eraan, als ik een nieuwe vlam gevonden hebt , die me verrast met haar trukendoos, dan kan het dus idd 3 keer per week zijn.
maar meestal date ik dezelfde dames een langere tijd.
 
Ben nu weer single. Maar in mijn laatste relatie kwam ik simpelweg borsten te kort als echte liefhebber. Mijn ex had een kleine cup B, en op elk ander gebied waren we een goede match. Maar ik ben gewoon een sucker voor grote borsten (cup D/E en alles daarboven) dus bezocht ik een DVP zo'n 1x per 1-2 maanden.
 
2-3 x per jaar gemiddeld. De laatste tijd minder omdat ik via een polyamorie-website een vaste date heb gevonden (niet betaald) die ik al een jaar ongeveer maandelijks bezoek.
Mijn vrouw wil het niet weten. Dat zit zo: Ze werd ziek, de intimiteit was plotseling over (we waren de 15 jaar daarvoor best actief), ik werd mantelzorger, ik raakte gefrustreerd, we zijn erover gaan praten, ze gaf me de vrijheid dat wanneer er een kans voorbij kwam ik mocht doen wat ik wilde. Maarrr... ze wilde er niets over horen/weten/merken. Klaar, we hebben het er niet meer over en het fijne is dat ik niet meer aan haar hoofd zeur
.
In het gesprek vroeg ze zich ook af of ik DVPs overwoog. Ik wist dat die vraag ging komen. Ik had al besloten daar niet van te vertellen, omdat dat een level gevoeliger ligt. Dus nee, ze weet het niet.
Mocht je je afvragen waarom ik af en toe DVPs bezocht in de periode dat we actief waren, voor de kick en de afwisseling!
 
Terug
Bovenaan Onderaan