Ben 14 jaar getrouwd en wandelde al voor we getrouwd waren. Iets meer Dan een jaar geleden ben ik slordig geweest en is ze erachter gekomen dat ik een hoertje geneukt heb tijdens een zakenreis. Sindsdien word ik en de gaten gehouden dus heb ik het er niet meer op gewaagd maar het begint meer en meer de kriebelen. Ik kom niks te kort, men vrouw neukt graag, ziet er goed uit, altijd fris, etc... maar het is de afwisseling en de spanning die me aantrekt. Normaal zou ik gemiddeld 1 keer in de maand wandelen, sinds corona vooral 9 van de 10 bij Anne in Heppen en daar kwam ik vooral voor CIM, wat pijpt ze zalig en dat is het enigste wat men vrouw minder kan maar sinds ze me gepakt heeft werkt ze daar wel aan. In het begin dat ze erachter komen was neukte ze me plat om zichzelf precies te bewijzen dat ik geen andere vrouw moest opzoeken. Men vrouw weet verder niks van bezoeken een vele andere vrouwen de afgelopen jaren en dat is maar goed ook, met 1 keertje kom ik weg maar niet met een waslijst... Onder de zomervakantie ga ik het er toch nog eens van proberen nemen.