Ben niet goed in recensies te schrijven, maar voor Manon zal ik toch een moeite doen, zonder in teveel detail te gaan. Gisteren afgesproken met haar in het rozenhof voor 3 uurtjes. Naar toe gereden met een 'houten hoofd', nacht voordien een migraine aanval gehad. Ik had zo m'n twijfels of dit ging goed komen, want er was zelfs geen leven te bespeuren in m'n charel. En ik wilde de date ook niet afzeggen. Daar aangekomen een SMS gekregen met het kamernummer. Klopte aan de deur, ze deed open, wat een bloedmooie vrouw. Ze is lief, attent, intelligent en vooral een gevoel voor humor. Snel op bed gevleid, verder gepraat, elkaar teasen, kussen terwijl we wachten op ons drankje. Me opgefrist en dan terug op bed traag opgebouwd. M'n hoofd was intussen weer inorde en er kwam zelfs weer leven in m'n charel. Op een gegeven moment kon ik niet nalaten om enkele van m'n seksuele voorkeuren te vragen, met respect weliswaar. Verrassend was Manon er volledig in te vinden. Toen pas ging de remmen voor beiden echt los. Temperatuur in de kamer steeg naar recordhoogte, zelfs de airco hielp niet.
Na een afscheidskus, terug naar huis gereden met nu m'n 'hoofd in de wolken'. Ik kan haar gemakkelijk 5 sterren geven, maar dit dekt de lading niet. Het is overbodig te zeggen dat het herhalingsgevaar door het dak schiet. Ziezo, m'n tweede recensie.