Recensie Manon, Maison d’Amour, Sint-Job-in’t-Goor 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Marcellus

Stamgast
Supporter
Forumpionier
255
03/07/21
487
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/ondeugde-manon/
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangezien NL op slot is en België wel open is was naar wat Belgische huizen aan het kijken en was mijn oog gevallen op Manon. Ondanks alle drukte op de weg (E19) was ik er toch nog ruim op tijd. Na dat ik de auto had geparkeerd en ik me via de voordeur had gemeld kreeg ik te horen dat ik niet binnen kon wachten. dus nog even 15 min. in de auto zitten wachten. Hierna mocht ik wel binnen komen en mocht ik met Manon naar de kamer, hier het bedrag contant gegeven en na dat ze even van de kamer ging om het geld weg te steken kwam ze terug. Even aan de wasbak opgefrist en op bed gaan liggen. Hier hebben we eerst even besproken wat ze wel en niet deed. Geen PZC (om dat mijn voorhuid niet goed over de eikel ging) helaas... Tong zoenen wel, echter zoals in het Algemene topic van Maison d'Amour beschreven staat niet vol. was een beetje likken (maar had dit al verwacht) voor de rest is Manon een leuke mooie en vriendelijke dame, had niet het gevoel dat ze continue op de klok aan het kijken was. Een dingetje viel mij op aan haar zij heeft bijna de hele tijd haar ogen dicht,

Over het roken, ik rook wel een zweem door haar haren. Maar niet in haar mond (of moet door mond water zijn gemaskeerd),

Zal ik terug komen, wie weet.... Ze is zeker leuk genoeg, echter Als NL open is dan ga ik toch weer naar RvP. Misschien een keertje met een film combo in Antwerpen.

over het huis zelf de kamer waar ik op ben geweest zag er netjes uit, echter wel basic met alleen een was bak.
 
Aangezien NL op slot is en België wel open is was naar wat Belgische huizen aan het kijken en was mijn oog gevallen op Manon. Ondanks alle drukte op de weg (E19) was ik er toch nog ruim op tijd. Na dat ik de auto had geparkeerd en ik me via de voordeur had gemeld kreeg ik te horen dat ik niet binnen kon wachten. dus nog even 15 min. in de auto zitten wachten. Hierna mocht ik wel binnen komen en mocht ik met Manon naar de kamer, hier het bedrag contant gegeven en na dat ze even van de kamer ging om het geld weg te steken kwam ze terug. Even aan de wasbak opgefrist en op bed gaan liggen. Hier hebben we eerst even besproken wat ze wel en niet deed. Geen PZC (om dat mijn voorhuid niet goed over de eikel ging) helaas... Tong zoenen wel, echter zoals in het Algemene topic van Maison d'Amour beschreven staat niet vol. was een beetje likken (maar had dit al verwacht) voor de rest is Manon een leuke mooie en vriendelijke dame, had niet het gevoel dat ze continue op de klok aan het kijken was. Een dingetje viel mij op aan haar zij heeft bijna de hele tijd haar ogen dicht,

Over het roken, ik rook wel een zweem door haar haren. Maar niet in haar mond (of moet door mond water zijn gemaskeerd),

Zal ik terug komen, wie weet.... Ze is zeker leuk genoeg, echter Als NL open is dan ga ik toch weer naar RvP. Misschien een keertje met een film combo in Antwerpen.

over het huis zelf de kamer waar ik op ben geweest zag er netjes uit, echter wel basic met alleen een was bak.
Vond ze ook wel leuk maar zeer zakelijk en tongzoenen doet ze liever niet met overgave voor de rest wel oke maar er zijn betere waar voor hun geld dat is mijn mening zij geniet wel maar lijkt fake
 
Sympathiek maar toch zakelijk is de correcte omschrijving. Ik had tijdens m'n uurtje met haar vaak het gevoel van "Ok dan":

-haar (zachtjes) in de billen knijpen tijdens het uitkleden: "Niet aanraken. Eerst handen wassen."
-tongzoenen: kort en alleen met puntje tong. "Ik ga hier nu niet 30 minuten aan een stuk kussen"
-haar borsten,rug,etc. aanraken: "Voorzichtig, ik ben nogal gevoelig"
-beffen: "Stop maar. Je doet dat goed, maar ik ga niet klaarkomen hoor."
-neuken: "Ik heb het liever traag en rustig"

Alle begrip voor de voorkeuren en grenzen van een dame en vind het belangrijk dat te respecteren maar in dit geval toch beetje te veel voor mij. Geen herhalingsgevaar dus hoewel ze op zich best een sympathieke dame is.
 
Sympathiek maar toch zakelijk is de correcte omschrijving. Ik had tijdens m'n uurtje met haar vaak het gevoel van "Ok dan":

-haar (zachtjes) in de billen knijpen tijdens het uitkleden: "Niet aanraken. Eerst handen wassen."
-tongzoenen: kort en alleen met puntje tong. "Ik ga hier nu niet 30 minuten aan een stuk kussen"
-haar borsten,rug,etc. aanraken: "Voorzichtig, ik ben nogal gevoelig"
-beffen: "Stop maar. Je doet dat goed, maar ik ga niet klaarkomen hoor."
-neuken: "Ik heb het liever traag en rustig"

Alle begrip voor de voorkeuren en grenzen van een dame en vind het belangrijk dat te respecteren maar in dit geval toch beetje te veel voor mij. Geen herhalingsgevaar dus hoewel ze op zich best een sympathieke dame is.
Amai en dat voor 180 euro..... gerellig!
 
Ze is gestopt spijtig genoeg ik hoop dat ze ooiet terug komt want ze was heel speciaal voor mij
Sinds de aangepaste en 'ongunstigere' prijzen, zijn er heel wat klanten afgehaakt.

Misschien is dit voor jullie ok, maar voor iedereen niet. Dus zou een verklaring kunnen zijn.
Er zijn nog dames plots gestopt.

Jammer, ik gok maar,..,.. Kan fout zijn....
 
Ik hoop dat ze ooit terug komt als je deze leest mag je mij je gsm nummer doorsturen prive bericht manon ik ben die jongen die tegen je Belgische cote d'or zei
 
Nee helaas ik kwam wel eens daar
als ik voor mijn werk daar moest wezen en sprak altijd met haar af Maar zo met de noorderzon vertrokken zonder iets te laten weten erg jammer
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan