Recensie Manu, Leuven 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnode963

Wandelaar
Forumpionier
67
05/07/21
63
19
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/manu-sweet-3.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Berichtje gestuurd via Whatsapp en mocht langskomen.

Ze ontvangt in het centrum en deed open in een zwarte kamerjasje met daaronder een witte BH en slipje (zoals op haar foto's)

Ik legde me neer en ze kwam mij rustig verkennen met haar lippen. Hier en daar een kusje en ondertussen werkte ze af naar beneden.
Via haar mond, condoompje erop en gaf ze een goede pijpbeurt met af en toe deepthroat.

Op de achtergrond ontdeed ze zich van haar kleren en kwam ze op mij zitten. Heel lang doggy gedaan om te eindigen in missio.

Uitstekende date.
 
Manu, momenteel terug in Mechelen

iemand ervaring met de massage die zal al dan niet geeft
 
Dit was haar standaardantwoord op vraag naar meer info. Concrete afspraak is er niet van gekomen, dus geen ervaring met haar massagetechnieken.
Hello baby,
15 minutes 80€
30 minutes 100€
1 hour 150€

services: sucking, massage and sex ... 69 and all positions and some simple fetishes are also possible (I don't do anal sex)

What time do you want?
It's only with appointment
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/manu-sweet-3.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben een halfuurtje langs geweest.
Wow, wat is dit een superaantrekkelijke jongedame. Niet enkel heel mooi, maar ook nog eens lief.
Ik heb echt genoten van de date, ook al doet ze niet aan tongzoenen en zijn haar borsten bijgewerkt. Maar ze doet haar best om het je naar je zin te maken.
Pijpen is met condoom, maar het zicht op zo'n supermodel maakt veel goed en doet je het condoom vergeten ;)
Doggy voelde zalig en afwerken deed ik in missionaris zodat ik ze goed kon zien.
Een gfe was het niet, maar haar schoonheid en vriendelijkheid maakten alles goed voor mij.

Kortom, ze kan me nog wel eens krijgen!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/manu-latina-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Had normaal afgesproken met een andere Braziliaanse dame (Marianna) maar deze dame opende de deur. Prachtige verschijning zoals de foto's op haar profiel dus ook gewoon gebleven.

Vlot SMS afgesproken, samen met een mede wandelaar aan de voordeur gewacht en samen de trap omhoog van het gebouw (beetje akward maar grappig tegelijk). Eenmaal aangekomen op de kamer eek ze liever 30 minuten te willen (ondanks voor 1u afgesproken via SMS) maar ging uiteindelijk toch akkoord met 60 minuten met de GSM in de hand en liet hiervoor betalen.

Begonnen met pijpen met condoom en haar lekker mogen beffen hetgeen ze zeer gewillig toelaat (vingeren en tongzoenen niet mogelijk maar stond ook niet aangeduid in profiel). Pijpen zelf was goed neemt en houdt hem regelmatig zeer diep in haar keel. Kijkt je ook diep in de ogen terwijl ze haar ding doet. Nadien intiem met verschillende standaard standjes die afgewerkt worden ze lijkt er zelf wel wat van te genieten en laat je ook lekker doorstoten. De massage tussenin was vooral zachtjes over de rug wrijven maar stelde verder weinig voor maar hiervoor kwam ik ook niet.

Na 30 minuten en anderhalve keer klaargekomen te zijn zat de pret er jammer genoeg al op en mocht ik me opnieuw aankleden. Geld teruggeven kwam uiteraard niet ter spraken en bij het verlaten van het gebouw stond er al een volgende klant klaar aan de voordeur van het gebouw om binnen te komen.

Mooie en vriendelijke dame maar jammer genoeg niet 100% eerlijk. Gaf op het einde toen ik er naar vroeg wel eerlijk toe dat ze Manu was en niet Marianna. (dit is haar zus en is al teruggekeerd naar Portugal zei ze)
 
Ik ben ook langs geweest bij Manu voor een halfuurtje, voor 100 euro.
Sympathieke en mooie dame, maar haar Engels laat toch te wensen over zodat de communicatie stroef verloopt.
Ik vond het al bij al maar gemiddeld. Ze werkt goed mee, maar ik had geen klik.
Geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Ik ben ook langs geweest bij Manu voor een halfuurtje, voor 100 euro.
Sympathieke en mooie dame, maar haar Engels laat toch te wensen over zodat de communicatie stroef verloopt.
Ik vond het al bij al maar gemiddeld. Ze werkt goed mee, maar ik had geen klik.
Geen herhalingsgevaar voor mij.
Ik heb deze recensie per vergissing bij een andere Manu geplaatst. Mijn excuses. Ik vind de Manu die ik heb bezocht niet meer terug op RL.
 
Terug
Bovenaan Onderaan