Recensie Manuela, Den Haag, Doubletstraat 26a k1 4,80 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Klaarkomen in mond
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Anders
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik was laatst nog bij haar , en ging het een beetje mis. Begonnen met condoom, maar we waren bezig en toen ik klaar kwam trok ik hem er uit en was het rubbertje er af , dus ja had ik haar vol gespoten per ongeluk, ze zei maakt niet uit bij mij en heb er ook niks aan over gehouden gelukkig....
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Cupmaat
D
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen woensdag bij Manuela langs geweest en een heerlijke 20 minuten gehad.
Pijpen zonder en lekker op haar klit gezogen daarna in missio afgemaakt. Blijft een heerlijke vrouw om je zwemmertjes kwijt te raken
 
Door haar dienstverlening blijft zij veel klantjes houden in alle leeftijdsgroepen. Als je dit een keer hebt mogen ervaren dan snap je wel waar om er velen naar haar terug gaan voor haar dienstverlening. Voor mij persoonlijk was het wel te heftig maar ja we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde.
 
Ben ook paar keer geweest bij haar en ze kan het wel. Gaat gewoon ff op haar hurken op je zitten en dan rammen maar.
Pijpt zonder condoom .
Denk dat je bij haar ook voor sm kan gaan
 
Weet iemand wanneer Manuela weer in de Doubletstraat gaat beginnen? Ze had tegen mij gezegd dat ze er in december weer zou zijn, maar ik herinner mij niet meer de datum.
 
Ben hier ook naar binnen gelokt een tijdje geleden een paar x 🫣 ze pijpt als de beste en alles zonder condoom als ik aan gaf dat ze wel genoeg gepijpt had want zij blijft door gaan als je niks zegt kwam ze gelijk op me zitten en gleed die er altijd zo zonder condoom in en je mag lekker diep in haar klaar komen en je mag het er diep in blijven neuken en altijd een heerlijk gezicht als je hem er rustig uit haalt en je sperma uit der kutje komt druipen en dan weer me pik er in om het nog goed er in te roeren heerlijk ben benieuwd of ze er nog zit hoor het graag dan ga ik zeker weer een keertje haar kitje vol spuiten 🤤
 
Ligt het aan mij, of is het echt zo, maar ik vind haar in die paar maanden afwezigheid jaren ouder geworden? Of had ze misschien last nog van een jetlag?
Ze heeft een borstvergroting ondergaan nadat ze een eeerdere verkleining had. Misschien ook wat aan haar gezicht gedaan, ze zei zelf van niet toen ik t vroeg. Was weer heerlijk bezoek trouwens
 
Vrijdag 29 december rond 14:45 uur zag ik haar staan op het bekende adres. Maar het is mij niet opgevallen bij het langslopen dat haar borsten groter waren, zoals een van de mede-wandelaars hierboven aangeeft.
 
Pas nog bij Manuela geweest. Ze is voor wat cosmetisch werk in Colombia geweest. Ik hou daar van. Grote nep tieten. Lekker opgespoten lippen en zo geil als boter. Als ik er ben doen we steenvast heerlijk 69 om daarna lekker haar strakke kut bare over mij stok te laten zakken. Ze weet dat ik van tongen hou en rijd dan lekker terwijl we likken . Super geil. Heerlijk als je dan klaar komt, het geil uiteindelijk over je ballen stroomt en we nog steeds tongen. Oudere dame maar ik vind haar super
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren voor de eerste keer bij Manuela geweest en geen spijt gehad. Deze oudere dame met nog een prachtig lichaam heeft mij heerlijk verwend.
Eerst heerlijk tongzoenen vervolgd door een fijne pijpsessie. Uiteindelijk in 2 posities haar geneukt en haar poes in missio volgespoten
 
Terug
Bovenaan Onderaan