WHEM Mara Den Haag: ervaring?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Golddigger eerste klas. Dure dame, afhankelijk van wat je wil. Een beetje wereldvreemd. Zal met middelengebruik te maken hebben.
Wel erg lekker, mooi lichaam en veel mogelijk, maar na de eerste date komt komt ze haar afspraken niet meer na en blijft maar zeuren om geld met allemaal smoesjes en beloftes.
Bij mij kwam ze alleen langs met OV en verder niks mis mee. Had haar zelfs maar een lift gegeven na afloop.
Kortom: leuk en lekker voor een keertje (als je sterk in je schoenen staat) en verder niet.
 
Golddigger eerste klas. Dure dame, afhankelijk van wat je wil. Een beetje wereldvreemd. Zal met middelengebruik te maken hebben.
Wel erg lekker, mooi lichaam en veel mogelijk, maar na de eerste date komt komt ze haar afspraken niet meer na en blijft maar zeuren om geld met allemaal smoesjes en beloftes.
Bij mij kwam ze alleen langs met OV en verder niks mis mee. Had haar zelfs maar een lift gegeven na afloop.
Kortom: leuk en lekker voor een keertje (als je sterk in je schoenen staat) en verder niet.
Ik heb nu contact met haar en wil afspraken maken over de mogelijkheden en wat het kost maar krijg niet echt duidelijkheid! Maar wat bedoel je precies met wereldvreemd? En is dat zo'n meisje die aankomt en dan in discussie gaat over de afspraken en wat het moet gaan kosten? Hoop op reactie van dan kap ik het af geen zin in gezeik
 
Nee, wereldvreemd als in: nogal naïef en middelengebruik. Verder is ze meegaand en gedienstig, zelfs lief, zolang je maar betaalt. Toen ik haar weer afzette had ik zo'n gevoel van "als dat maar goedkomt". Had een beetje met haar te doen, achteraf (toen ik niet meer met mijn l*l nadacht). Wel een prachtige verschijning als je van exotisch houdt.
 
Nee, wereldvreemd als in: nogal naïef en middelengebruik. Verder is ze meegaand en gedienstig, zelfs lief, zolang je maar betaalt. Toen ik haar weer afzette had ik zo'n gevoel van "als dat maar goedkomt". Had een beetje met haar te doen, achteraf (toen ik niet meer met mijn l*l nadacht). Wel een prachtige verschijning als je van exotisch houdt.
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld nu en ik herken mij ook in het gevoel wat je erna had, ook een paar x gehad! Maar top en bedankt ik ga een afspraak maken!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan