Recensie Mara, Lovehotel, Eindhoven 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
660
11/08/21
554
45
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2502394-mara
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mara bezocht, haar advertentie en looks spraken mij zeer aan! Ik was in de buurt voor werk en had zin een geile date. Afspraak maken ging vlot via de app, ontvangst locatie was ook prima kon douchen voor en na. Voor pzc en zoenen moest ik extra betalen 50 EUR.

Wat betreft de date, Mara is een pro ze weet wat ze doet lekker teasen met mooie lingerie, gevarieerd pzc en lekker op verschillende standjes seks gehad! Haar booty is wel echt lekker om doggy te nemen :) Enige min punt vond ik dat ze niet met overgave aan zoenen en tz doet... dat is jammer want je betaald hiervoor wel extra voor. Ik denk dat ik wel opnieuw ga bezoeken. mits ze meer in het midden van het land zou ontvangen.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2502394-mara
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week bij Mara geweest. Top meid! Naturel look, jong, flinke borsten, goeie billen en een mooi middel. Qua lichaam een 9! Makkelijk in de omgang, en goed in de service. Ze gaat flink tekeer in alles wat ze doet en voor mij persoonlijk mag de seks iets rustiger. Van de andere kant was dit ook wel een keer mooi om mee te maken haha. Daarom toch maar 3 sterren iid geval.

Prijs is wel wat aan de hoge kant, vind het in vergelijking met andere dames die ik bezocht heb zelfs iets te hoog, maar als ze zichzelf dit waard vindt, waarom zou je het dan ook niet mogen vragen. Misschien prijzen de andere dames waar ik op doel zich iets te laag. Kan ook natuurlijk.
Genoemde prijs hieronder is wel all in
 
Ben er vandaag ook geweest
Mijn verwachtingen waren gemiddeld maar wat een top meid
Toen ze me kwam halen dacht ik wat een knappe verschijning
Ook samen onder douche was heerlijk en de sex natuurlijk ook ik ga zeker nog een keer terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2502394-mara
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na lang twijfelen toch eens langs gegaan bij Mara. Toen ze me kwam halen was ik blij verrast door haar uiterlijk, wat heel goed overeenkomt met de foto's in haar profiel.

Op Mara's voorstel begonnen met een korte douche samen, waarbij ze ook volop zoende. Na de douche op bed beland, waar ze me kort gepijpt heeft (mc). Daarna begonnen in cowgirl wat ze erg lekker deed, en afgesloten in doggy wat echt verrukkelijk is met haar billen.

Mara is voor mij echt een top meid. Ze zoent vol overgave, wel weinig tong maar dat stoorde me niet. Verder gaat ze inderdaad flink tekeer in alles wat ze doet, wat ik persoonlijk wel lekker vond. Lijkt me vooral jeugdig enthousiasme, wat wel past bij haar leeftijd. Tot slot is ze heel makkelijk in de omgang, zowel bij het maken van een afspraak als tijdens de afspraak zelf. Ik ga dus zeker nog eens terug!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2502394-mara
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Wow, wat een leuke meid is dit. Afspraak eenvoudig en snel gemaakt via whatsapp. Super vriendelijk ontvangen en samen naar de kamer gegaan. Lekker samen onder de douche en tijdens het douchen begon ze al te pijpen, heerlijk. Daarna verder op bed. Veel zoenen, ook met tong en ze pijpt ook heerlijk. Diverse standjes gedaan en zeker doggy is geweldig, ze doet heerlijk mee en ze heeft prachtige billen. Nog even 69 gedaan en daarna heeft ze mij heerlijk klaar gepijpt en lekker alles in haar mond gespoten. Nog even een korte massage, wat knuffelen, zoenen en leuk kletsen en daarna nog een keer onder de douche. En toen zat het uur er helaas op. Met een hele grote glimlach ben ik weer huiswaarts gegaan. Mara vraagt 250 euro voor een uur en 50 euro voor pzc, dit is zeker niet goedkoop maar ze mag het vragen. Ze komt haar beloftes na en is echt een top meid, ik ga vast sparen voor een volgend bezoek.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2502394-mara
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week donderdag bij Mara geweest. Ben er nu pas van bijgekomen en heb een idee wat ik erover wil zeggen… weinig, want ik ben vrijwel sprakeloos. Zoals Mara mij heeft laten genieten bij een eerste afspraak… dat was gewoon geweldig. Net als dat even prachtige lichaam en open, vrolijke en oprechte persoonlijkheid.
Herhaling komt zeker!

Mara bedankt.
 
Vorige week donderdag bij Mara geweest. Ben er nu pas van bijgekomen en heb een idee wat ik erover wil zeggen… weinig, want ik ben vrijwel sprakeloos. Zoals Mara mij heeft laten genieten bij een eerste afspraak… dat was gewoon geweldig. Net als dat even prachtige lichaam en open, vrolijke en oprechte persoonlijkheid.
Herhaling komt zeker!

Mara bedankt.
Fijn dat je het leuk hebt gehad, maar haar borsten zijn toch echt wel groter dan cup C. En je hebt 200 euro betaald voor 45 minuten inclusief Pzc? Ook dat lijkt mij een foutje, want daar vraagt ze 50 euro extra voor.
 
Haar borsten zijn idd groot en mooi. Op haar adv. heeft ze over haar cupmaat niets staan. Ik heb een inschatting gemaakt.

De prijs die ik opgeef, heb ik echt betaald. Ik ging naar het LoveHotel voor een uur met een max budget van €200.
Bij het voorstellen viel ik direct voor Mara. Na bespreken wat ik graag wil en wat mn budget was, werd dit de afgesproken prijs.
 
Haar borsten zijn idd groot en mooi. Op haar adv. heeft ze over haar cupmaat niets staan. Ik heb een inschatting gemaakt.

De prijs die ik opgeef, heb ik echt betaald. Ik ging naar het LoveHotel voor een uur met een max budget van €200.
Bij het voorstellen viel ik direct voor Mara. Na bespreken wat ik graag wil en wat mn budget was, werd dit de afgesproken prijs.
Dan ben je een geluksvogel. In haar advertentie op kinky staat overigens duidelijk cupmaat D vermeld.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2502394-mara
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week weer een keer bij Mara langs geweest en wat was het weer een feestje.
Zoals altijd onder de douche begonnen met zoenen. Na haar even gevingerd te hebben begon ze me gelijk te pijpen. Heerlijk uitzicht, Mara op haar knietjes voor je.
Daarna op bed verder gegaan met haar uitgebreid te beffen wat ze erg lekker leek te vinden. Na nogmaals heerlijk gepijpt te zijn het condoom omgedaan en begonnen met Mara bovenop. Uiteindelijk geëindigd in doggy.
Al met al weer een top date met 100% herhalingsgevaar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Klaarkomen in mond
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2502394-mara
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nou zag dat deze topic heel kort naar boven kwam en ik herinnerde me weer dat ik een paar maandjes geleden langs mara ben geweest.

Bij de roulette tafel mooi bedragje meegenomen en dacht ik ga mezelf even goed trakteren.

Wat een feest was het ook!! Vol overtuiging pijpen, tongzoenen en seks. Eerst even kennismaken kort gesprekje en het financiële gedeelte regelen voor het feest kon beginnen.

Mara is een knappe Nederlandse met natuurlijke grote borsten en billen waar je maar naar blijft staren. Ze begint zelf al vol te zoenen terwijl ze met haar natte kut tegen me pik aanrijdt. Het pijpen erna was ook heerrlijk. Veel spuug, lekker diep en geil oogcontact. Daarna haar nog kort gebeft en zelfs tijdens het beffen nog aftrekken. Nog even 69 voor dat ze op me ging zitten en me ging rijden als een cowgirl, geweldig als de dame zelf zo fanatiek meedoet. Missio met veel tongzoenen en doggy met houvast (super dikke reet).

Had 100 euro bijbetaald voor anaal en soms is het met de dame nog even peilen van hoe gaat het worden maar Mara kon het heel goed hebben en vertelde het zelfs lekker te vinden en ervan klaar te kunnen komen wat ook gebeurde. Echt heerlijk anaal nog half uurtje geneukt in verschillende posities voordat ik leeggezogen werd en al men melk in haar mondje zat. Gedoucht en nog even verder gesproken.

Heerlijke meid! Lekker nuchter die kan inspelen op wat je lekker vind. Was eerst 250 per uur zonder pzc, nu 300 per uur met pzc. Voor mij niet echt een prijsstijging pzc is een must voor mij. Maar kan begrijpen dat het voor sommige die pmc liever hebben jammer is.

Koste wel wat maar als ik weer is in Eindhoven ben is de herhalingsgevaar heel groot. Heb toch liever iets meer betalen voor een hele goeie sessie waar als ik er weer overdenk ik weer kan nagenieten dan 2 matige sessies die ik wil vergeten of gewoon vergeet. Er zijn niet veel dames waar ik zo diep in men buidel zou tasten maar dit is er zo een.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze dame bezocht van de week. Ik kan zeggen dat het een zeer geslaagde geile date was.
Eerst lekker samen douchen. Heerlijke kont ingezeept. Man wat heeft ze een billen. Haar ongedraaid en lekker tussen haar billen geschuurd. Daarna ging ze op haar knieën en begon ze me heerlijk te pijpen. Niets beter dan dat terwijl het lekkere water over je rug gaat.
Over naar het bed. Me tegoed gedaan aan billen en borsten. Daarna begon ze me weer te pijpen. Dat doet ze met veel enthousiasme. Mijn ballen niet overgeslagen uiteraard.
Gevraagd of ik haar mocht likken en terwijl ze op haar knieën zat haar heerlijk van achter gelikt. Daarna op haar rug met benen wijdt in de lucht verder gelikt. Heerlijk poesje.
Snel condoom erom en in missio begonnen. Maar uiteraard wilde ik met uitzicht op die kont klaarkomen. Haar weer op haar knieën gezet en toen kon de eindsprint worden ingezet. Man man. Wat een ontlading.
Wil nog wel eens terug zeker weten maar haar prijs blijft hoog. Sparen aan maar.
 
Heb je er 300 euro voor betaald? Ze lijkt me ook interessant maar voor dat geld ga ik t niet doen. Hoeveel mensen zijn nou bereid 300 euro te betalen voor een uurtje seks...
 
Mara is echt een topper op het gebied van service en kwaliteit. En het is echt een mooie meid. 300 euro is inderdaad veel geld, maar voor mij is ze het waard.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ook een keer geweest. Mooie meid met een fantastische kont. Seks en alles eromheen was goed maar 300 euro voor een uur is te veel geld voor wat ze biedt. 2 keer klaarkomen en een 3e keer mag niet (ja ik kan soms 3 keer).

Opzich een goede ervaring maar prijs/kwaliteit is voor mij geen voldoende.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Date gehad, waanzinnige meid. 10/10.
Leuke babbel ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan