Recensie Mara, Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Randall

Stamgast
Forumpionier
516
30/06/21
838
34
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mara-xxx-total-sex-xxx-no-rush.html
Totale kosten (in euro)
70 euro
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mara bezocht in Leuven .
Omdat ik nieuwsgierig was naar deze blonde dame en haar handelingen in haar advertentie me interesseerde ,er op uit getrokken richting Leuven.
Altijd een gok ... het kan meevallen of tegenvallen.

Eerst naar haar gebeld maar ze nam de telefoon niet op , kwartiertje later heb ik een sms gestuurd waarop ze een paar minuten later reageerde met de prijs .
70 euro voor 30 minuten en 140 voor een uur .
Verdere afspraken verliepen vlot .

Ze ontvangt in een appartement in de stad , parkeren is mogelijk in de straat (betalend) of een beetje verderop is er een parking (ook betalend) , voorzie altijd een beetje wisselgeld voor in de parkeer automaat ...2 euro voor 1 uur .

Bij aankomst krijg je het appartement nummer en kan je door de buitendeur die op een kier staat naar binnen en langs een trap naar haar appartement.

Wanneer de deur openging zag ik een mooie meisje , girl next door , zoals de foto's het tonen mag je ook verwachten wat je te zien krijgt .
Ze is zeer vriendelijk en de communicatie gaat zeer vlot , je kan er een gesprek mee voeren.

Financiën afgehandeld en kleertjes mochten direct uit . Ze vraagt niet om je op te frissen maar die mogelijkheid is er , dit kan je best zelf vragen . Douche en wasbak is aanwezig.

Daarna op het bed en kan het spel beginnen , ze neemt dadelijk een condoom die ze om je slappe lul friemelt en begint te pijpen , het pijpen is beetje te gewoon en kort ,dit is niet haar specialiteit denk ik .
Omdat in haar advertentie stond vingeren en zelfs meer dan dat , waagde ik een poging maar wanneer ik haar kutje beroerde met mijn vinger kreeg ik al dadelijk 'no finger inside' te horen , had ik eigenlijk al wel verwacht.
Na 2 tal minuten pijpen (vrij snel ) vroeg ze welk standje , begonnen in doggy , het neuken (mc) gaat lekker goed , ze kan wat hebben en zet zich goed in positie .
Omdat in haar advertentie anaal aangegeven staat en ik ook wel liefhebber ben om het sterretje nu en dan te penetreren , stelde ik de vraag maar het was een nopes ' not with that size ' zei ze . Soms kom je dit tegen maar volgens mij een uitvlucht .
Ik draaide haar vervolgens op haar rug en zag toen dat ze een lekker vooruitstekend klitje had , daar wil ik wel op sabbelen , ze kon er van genieten maar klaarkomen deed ze niet.
Daarna overgegaan naar missio , je kan haar beentjes lekker naast haar hoofd plooien en door pompen . Ze kijkt je ook lekker aan wanneer je haar neukt.
Omdat in haar advertentie CIM staat stelde ik ook die vraag maar dat deed ze niet , wel vroeg ze 20 euro extra voor klaarkomen op de borsten , daar heb ik voor gepast.

Misschien dat ze zelf bepaald welke handelingen ze doet met wie, ik dring er niet verder op aan wanneer het nee is.

Zodoende lekker het jasje gevuld in haar kutje .
kussen doet ze niet.

20 minuten binnen geweest.

Voor herhaling vatbaar... twijfel , ik wilde vandaag eens op verkenning gaan en heb er lekker van genoten , geen spijt van.
Dat de handelingen waarmee de dame adverteert niet altijd kloppen is natuurlijk niet nieuw .

 
Laatst bewerkt:
De DVP Mara die ik vandaag zag ( in Leuven ), rookt, heeft tatoeages en is van Roemenië ook al vertelt haar profiel iets anders.

Deze link vermoed ik , mijn link in de recensie boven werkt zelfs niet meer , ik merk ook dat er foto's tussen staan die totaal niet op het meisje lijken dat ik toen bezocht .

Foto nummer 2 lijkt zowat op de dame die ik toen bezocht had.


Ik herinner me dat ze inderdaad tatoeages had.
 
Waarschijnlijk ontvangst in de Brusselsestraat ? Ik vermoed dat ze daar profielen onderling wisselen , telkens een ander persoon gehad , dan op de foto's .
Als ze dit adres opgeven dan stopt het voor mij al . Was telkens een teleurstelling.
 
Klopt een even nummer met 3 getalletjes . ik moest beetje zoeken naar de deur ,van buiten is haast niet te zien dat er appartementen zijn .
Mijn eerste indruk leek me eerdere een zijdeur van een zaak .
Het was ook de eerste keer voor mij op die locatie .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan