Marbelle TS, Borne vh Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didyouseeme

Vaste klant
115
12/12/21
176
39
Vandaag marbelle een app gestuurd en na wat vragen gesteld te hebben over de tijd uitgekomen, omdat ze nog moest douchen en klaar maken zou ik 22:00 bij haar zijn. Toen ik eenmaal onderweg was naar haar toe verzon mevrouw het 10 minuten voor tijd mij te bellen om te vragen of het om 23:00 kan want de gene die om die tijd zou komen was er nu al. Met andere woorden ik was al 20 minuten voor niks onderweg, want mevrouw vind dit blijkbaar normaal. Waarschijnlijk is de klant voor mij later aangekomen waardoor het dik zou uitlopen en doormiddel van liegen dacht ze er wel onderuit te komen heb haar bedankt en opgehangen.

Ik snap nu waarom haar reviews op kinky uitstaan, want ze kan blijkbaar niet goed plannen en eerlijk zijn. Ze verbleef in de buurt van betty haar een belletje gegeven en ben toch nog aan me trekken gekomen.

 
Ik heb haar een tijdje geleden ontmoet en geloof me, dat ze niet kan plannen is het minst erge van wat er niet klopt.

Het is wel de shemale van de foto's maar de foto's zijn zeker 25kg geleden gemaakt. Ze is ook niet super vrouwelijk, het deed me denken aan een soort vrachtwagen chauffeur met vrouwelijke trekjes en tieten. Toegegeven: dr ass is wel redelijk lekker… maar dr buik is nog boller dan dr ass.

Als je echt van dik houdt is ze een goede optie voor je, maar ik was behoorlijk teleurgesteld….
 
Marbelle ontvangt nog maar nu in Borne in Overijssel. Ik heb dit topic vooraf gelezen maar de geilheid en nieuwsgierigheid naar de eerste keer met een shemale ondanks de waarschuwingen vooraf.

Het plannen is nog steeds een probleem. Ik had afgesproken voor zondagavond 20 uur en dan contact opnemen als ik in de straat ben. Rond 20 uur geen enkele reactie meer via whatsapp. Uiteindelijk kwam ze na 10 minuten weer online en kreeg ik het huisnummer. Na de eerste rode vlaggen van jullie recensie was dit al mijn tweede fout 🫢

De beschrijving van een vrachtwagenchauffeur met vrouwelijke trekjes is imo accuraat, daarmee doen we de stoere en mooie vrouwelijke vrachtwagenchauffeurs wel tekort, maar soit.

Haar penis is wel lekker groot maar dat was ook alles. Communicatie ging stroef omdat haar Engels niet best is.

Ondanks dat het topic bijna twee jaar oud is schop ik het toch omhoog opdat het een waarschuwing is voor geile wandelaars die niet dezelfde fout als ik gaan maken. Als er een pakket aan negatieve ervaringen ligt is het na twee jaar echt niet beter.
 
Zo een 2 jaar geleden wou ik deze dame ook bezoeken en zei dat ik gelijk kon komen, maar toen ik er was zei ze ook dat ik moest wachten daar een klant ervoor en ze ging eten. Plus ze was in Amsterdam en parkeren daar is een hel. Ik kon nergens mijn auto kwijt en dan moet ik nog wachten ook, was nogal geirriteerd en had er niet echt zin meer in, dus had ik afgezegd en ben weg gegaan. Plannen is inderdaad ver te zoeken bij haar
 
Terug
Bovenaan Onderaan