Recensie Margarita (RU), Sixsens, Lemiers 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

f4fun

Stamgast
708
02/08/21
9.514
15
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zeer aantrekkelijke russische slanke lange-donkerharige (was het nou zwart?) pijpt goed en diep (en in haar mond klaarkomen kost natuulijk wat extra maar dat doen we graag ? ) en je kan er heerlijk in alle standjes goed mee neuken...
Maar het is wel een zakenvrouwtje die iets te graag rookpauzes wil en zo beetje bij beetje weer een half uurtje erbij sprokkelt...
Gelukkig is het erg lekker allemaal dus ik vergeef het haar en ga graag terug, maar ik kan me goed voorstellen als mannen daar geen zin in hebben.
 
De titel moet aangepast worden, ze blijkt inderdaad gewoon Roemeens te zijn. Bij de eerste kennismaking zei ze dat ze russisch was en ik had geen reden om er aan te twijfelen, een paar weken later bleek anders.
CIM is 50 extra, zoals bij alle dames bij deze club voor zover ik weet.
Helaas heb ik haar hier al een maand niet meer gezien :(
 
Ze is dus idd Bulgaars
Niet mijn type maar volgens een maat geeft ze uitstekende service
Mijn smaak kan je vinden bij de dames daar zoals Ariane en Ramona. Deketmeiden.
Arianne is aanwezig. Ramona komt terug uit vakantie
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Dinsdag 30-01-2024 , snel bezoekje aan SS gebracht. Eenmaal in de badjas gehuld en de bar betreden verscheen plots in een tijgerprint jurkje naast me , welke me met haar donkere dangerous eyes aankeek en zich voorstelde. Mooie lange dame me donker lang haar en mooie donkere ogen. Het bleek de bulgaarse "pizza" Margarita te zijn. 28 lentes jong en met enkele tatoeages op het lichaam. Na een korte babbel aan het tafeltje dronk ze haar bakje zwarte koffie op en ik mij 7-upje en werd het een kamer met raam. Op de kamer lekker relaxed en langzaam aan gedaan. Even de services en wensen op elkaar afgestemd en onder luid gekreun en vleesgeklets van de "buren" hebben we veel gelachen en heeft ze een prima service verleend zoals afgesproken. Even lekker gedoucht terwijl zij een sigaretje rookte. Daarna de financiele afwikkelingen gedaan en even een hapje gaan eten in het restaurant. Helaas gaf de klok aan dat het tijd was te vertrekken naar de volgende afspraak. Al met al wederom een prima bezoekje aan SS. Ik blijf wel nog steeds stiekem hopen op een moment dat het nichtje van Kassi , genaamd Aiche/Aicha er bij mijn volgende SS bezoek is. Ben toch wel heel erg nieuwsgierig naar deze Roemeense beauty !
 
Terug
Bovenaan Onderaan