BiMassageFan
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Vingeren
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 40-50
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/sansationele-massage-met-liefde-en-passie_8439044
- Totale kosten (in euro)
- 150
Nadat 3 massage afspraken om allerlei redenen niet doorgingen deze eind 40er van mijn lijstje geappt. Idealiter is mijn masseuse jonger en slanker, maar je weet nooit. Ik kon dezelfde dag terecht.
Bij binnenkomst (seniorenflat, wel raar) een lekkere knuffel en zoen van deze Portugese die nog niet veel Nederlands spreekt. Heel goede sfeer (dus) vanaf het begin.
Massage begon goed, liggend op mijn buik. Redelijk wat teasen, veel benen en billen en ook veel masseren van de voeten. Heerlijke touch, veel b2b2 met zachte borsten. Aanraken mag stond al in de advertentie, voor ik het wist was ik haar voorzichtig aan het vingeren terwijl ze me aftrok (beide liggend op onze zij). Ik kwam dus vrij snel, daarna nog lekker nagemasseerd wat ik altijd lekker vind (even bijkomen!). Vol uur geweest en na afloop nog gedoucht en bij de deur een knuffel. Volgende keer doe er een prostaat massage bij.
Bij binnenkomst (seniorenflat, wel raar) een lekkere knuffel en zoen van deze Portugese die nog niet veel Nederlands spreekt. Heel goede sfeer (dus) vanaf het begin.
Massage begon goed, liggend op mijn buik. Redelijk wat teasen, veel benen en billen en ook veel masseren van de voeten. Heerlijke touch, veel b2b2 met zachte borsten. Aanraken mag stond al in de advertentie, voor ik het wist was ik haar voorzichtig aan het vingeren terwijl ze me aftrok (beide liggend op onze zij). Ik kwam dus vrij snel, daarna nog lekker nagemasseerd wat ik altijd lekker vind (even bijkomen!). Vol uur geweest en na afloop nog gedoucht en bij de deur een knuffel. Volgende keer doe er een prostaat massage bij.