Recensie Mari Nieuwstad (ik denk) 50 Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
13
31/01/24
3
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tot mijn verbazing geen recensie over deze dame die exact tussen twee van mijn favorieten (Katy & Karina) haar kamer heeft.

Mari of Maris is haar naam en ik schat haar begin 40 maar oh oh wat is dat lastig. Ze is klein van stuk maar heeft een tweetal fraai gevormde grote meisjes met lekker tepels die er uitdagend uitzien. Ik heb haar diverse malen bezocht en ik moet zeggen het verveelt nooit. Haar tieten zijn als gezegd fraai-gevormd en mogen naar harte-lust betast en gelikt worden. Haar poes is mooi kaal en het is geen probleem ook daar een likje aan te geven (...) al ga ik er van uit dat zij zelf bepaalt waar de grens ligt.

Ze is actief , professioneel en op verzoek kleedt zich om in een van vele sexy outfits die ze ter plekke heeft hangen. Zo gezegd zo gedaan. OP mijn verzoek deed ze een geel fluorescerend badpak aan samen met een stel hoge hakken... Nou dat werkte wel voor mij. Gezien de apparatuur zal ook SM mogelijk zijn maar dat is niet mijn ding.

Droom nu al van ooit een trio met haar en één van de mijn andere toppers.....

Ben benieuwd of ook andere wandelaars mijn enthousiasme herkennen en onderschrijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan