Recensie Maria, Brussel, Aarschotstraat 34 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40,00
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Blijkbaar is hier dus reeds een topic over deze dame, ondertussen reeds twee jaar oud. Gisteren heb ik deze dame ontmoet. Hier mijn verslagje.

Einde werkweek en nog even de tijd voor ik op te trein spring, toch nog even de totaal verloederde Aerschotstraat even doorwandeld, met de hoop dan toch nog eens een kwaliteit/prijs bezoekje te brengen. Veel hoop was er niet vermits zoals gebruikelijk er slechts enkele dames achter de ramen zitten en meer dan de helft daarvan komen niet in aanmerking wegens te dik, te lomp, te lelijk, en/of te onbeleefd. De andere helft acht het meestal zelfs niet nodig om enig oogcontact te maken, ze zijn te druk bezigmet hum smartphone, of de juiste haarplooi vast te leggen, of zittengewoon domweg voor zich uit te staren, hopend op betere tijden. Soms zit er dan wel een lichtpuntje, maar eenmaal betaald besef je reeds dat het eigenlijk verloren geld is, want het wordt toch niets.
Net voor ik huiswaarts in het treintation zou verdwijnen zag ik Maria staan. Iedere keer dat ik voorbijstap probeert zij mij met een glimlach naar binnen te lokken, en steeds twijfel ik. Ik ben niet voor blondines, en ik hou van grotere dames. Haar lach lijkt wat geforceerd en ik vermoed dat zij een streng direct kantje heeft waar ik niet naar op zoek ben. Toch waagde ik deze keer een poging om even contact te maken door een stapje in de open deur te plaatsen. Plots ontdekte ik een heel aangename vrouw, die mij vriendelijk wist te overtuigen om voor 40 Euro met haar te kameren. Het ijs tussen ons was heel vlug gebroken. Ik keek er naar uit om meer van haar te ontdekken, evenwel met de nodige achterdocht in mijn achterhoofd, want het zou niet de eerste keer zijn dat ik in zak wordt gezet in deze straat. Eenmaal betaald ging het vlug. Ik kon eventjes genieten van haar natuurlijke niet te grote B-cup borstjes maar van voorspel was helaas niet veel sprake, ze begon namelijk vrij opgejaagd met haar tong in mij oren te rommelen. Ik heb haar dan onmiddelijk moeten duidelijk maken dat he trustiger mocht. Daar had zij volle begrip voor. Wat volgde ga ik niet volledig beschrijven, tenzij het volgende. Ik was moe, het was warm, en het lukte niet zo best om klaar te komen. Maar Maria bleef gedreven en behulpzaam, ik zou zelf durven te zeggen met enige sensualiteit, mij tot een hoogtepunt te krijgen. Ik vermoedde dat ik haar laatste klant van de dag was want een praatje achteraf -zij kan een woordje nederlands praten- kon er ook nog bij. Zij klaagde steen en been over de prijs die zij in de A-straat moet betalen (zo'n 250Euro perd ag), blijkbaar het dubbele wat in Amsterdam voor een raamplaats wordt betaald (let wel, Maria heeft nooit in Nederland gewerkt).
Verdict. Het was een hele verademing nog even een correcteprijs/kwaliteit ervaring te kunnen genieten in deze rotstraat. Vermoedelijk ziet zij mij nog eens terug.
Ik denk dat Maria niet het hele jaar door achter het raam staat. Zij is van Turkse afkomst en ik denk dat zij de rest van het jaar naarTurkije is (?).
 
Blijkbaar is hier dus reeds een topic over deze dame, ondertussen reeds twee jaar oud. Gisteren heb ik deze dame ontmoet. Hier mijn verslagje.

Einde werkweek en nog even de tijd voor ik op te trein spring, toch nog even de totaal verloederde Aerschotstraat even doorwandeld, met de hoop dan toch nog eens een kwaliteit/prijs bezoekje te brengen. Veel hoop was er niet vermits zoals gebruikelijk er slechts enkele dames achter de ramen zitten en meer dan de helft daarvan komen niet in aanmerking wegens te dik, te lomp, te lelijk, en/of te onbeleefd. De andere helft acht het meestal zelfs niet nodig om enig oogcontact te maken, ze zijn te druk bezigmet hum smartphone, of de juiste haarplooi vast te leggen, of zittengewoon domweg voor zich uit te staren, hopend op betere tijden. Soms zit er dan wel een lichtpuntje, maar eenmaal betaald besef je reeds dat het eigenlijk verloren geld is, want het wordt toch niets.
Net voor ik huiswaarts in het treintation zou verdwijnen zag ik Maria staan. Iedere keer dat ik voorbijstap probeert zij mij met een glimlach naar binnen te lokken, en steeds twijfel ik. Ik ben niet voor blondines, en ik hou van grotere dames. Haar lach lijkt wat geforceerd en ik vermoed dat zij een streng direct kantje heeft waar ik niet naar op zoek ben. Toch waagde ik deze keer een poging om even contact te maken door een stapje in de open deur te plaatsen. Plots ontdekte ik een heel aangename vrouw, die mij vriendelijk wist te overtuigen om voor 40 Euro met haar te kameren. Het ijs tussen ons was heel vlug gebroken. Ik keek er naar uit om meer van haar te ontdekken, evenwel met de nodige achterdocht in mijn achterhoofd, want het zou niet de eerste keer zijn dat ik in zak wordt gezet in deze straat. Eenmaal betaald ging het vlug. Ik kon eventjes genieten van haar natuurlijke niet te grote B-cup borstjes maar van voorspel was helaas niet veel sprake, ze begon namelijk vrij opgejaagd met haar tong in mij oren te rommelen. Ik heb haar dan onmiddelijk moeten duidelijk maken dat he trustiger mocht. Daar had zij volle begrip voor. Wat volgde ga ik niet volledig beschrijven, tenzij het volgende. Ik was moe, het was warm, en het lukte niet zo best om klaar te komen. Maar Maria bleef gedreven en behulpzaam, ik zou zelf durven te zeggen met enige sensualiteit, mij tot een hoogtepunt te krijgen. Ik vermoedde dat ik haar laatste klant van de dag was want een praatje achteraf -zij kan een woordje nederlands praten- kon er ook nog bij. Zij klaagde steen en been over de prijs die zij in de A-straat moet betalen (zo'n 250Euro perd ag), blijkbaar het dubbele wat in Amsterdam voor een raamplaats wordt betaald (let wel, Maria heeft nooit in Nederland gewerkt).
Verdict. Het was een hele verademing nog even een correcteprijs/kwaliteit ervaring te kunnen genieten in deze rotstraat. Vermoedelijk ziet zij mij nog eens terug.
Ik denk dat Maria niet het hele jaar door achter het raam staat. Zij is van Turkse afkomst en ik denk dat zij de rest van het jaar naarTurkije is (?).
Blond en Turks zeg je? Dan is het alvast niet de Maria waar dit topic destijds voor gestart werd.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze donderdag voor de eerste maal een DVP bezocht.
Ik was redelijk nerveus, maar uiteindelijk heeft de lust toch overwonnen. Dit was ook dankzij Maria, die mij meteen op mijn gemak probeerde stellen met een dikke knuffel en vriendelijke lach. Wat een mooie meid, zachte billen, mooi gezicht...

Na betaald te hebben, kleedde ze zich uit en ging het knuffelen verder. Daarbij kuste ze mijn nek, oren en tepels. Vervolgens condoompje er om en begon ze mij te pijpen.
Ik moet zeggen: het is 15 jaar geleden dat ik nog met condoom heb gevreeën, en dat was wel even wennen.
Vervolgens doggy (wat een kont!) en missionaris.

Uiteindelijk niet klaargekomen wegens te nerveus en de condoom, maar wel een zeer geslaagde date. Dankzij Maria voel ik dat er een mooie carriëre voor mijzelf zit aan te komen :)

En ja, ze zegt dat ze Turks.
 
Mariahad ik reeds bezocht, en met een goed gevoel verlaten, zie verslagje van 16 september. Dus is het nu tijd Maria weer even op te zoeken om uit te testen of mijn vorige positieve ervaring met haar een toevalstreffer was, of toch voor herhaling vatbaar.
Het weerzien was hartelijk, ze gaf mij een innige knuffel. Ik kon voor 40 of 50 Euro kameren, zoals ikzelf verkoos. Het werd dus 40 Euro.Meer dan eens noemde zij mij 'schatje', een beetje zoals de ergerlijke bimbo's in de straat die mij aanspreken met 'babe'. Ik haat het.
Ik vond haar naakte lichaaam niet meer zo aantrekkelijk als bij mijn vorig bezoek. Haar borsten vond ik deze keer eerder een wat ineengezakte b-cup dan een smaakvolle paar natuurlijke borsten.
Het voorspel was kort, maar begon sensueel, zij wist mij met de correcte aanrakingen best wel wat op te winden. Reeds vlug deed zij het rubbertje om en begon met het betere pijpwerk. Ze bleef maar doorgaan tot ik duidelijk maakte dat ik klaar was om te neuken. Vanaf dan viel de motor echter stil. Deze keer vond ik haar hijgen en kreunen een mechanisch nummertje waar ik niet in meeging. En het zicht op die borstjes hielp niet echt om tot explosie te komen. Tenslotte heb nog geprobeerd om mijzelf te behelpen terwijl ik haar vingerde, maar ophet moment dat ik ging schieten wou zij dat vingertje niet meer in haar kutje en trok zich terug. Ondertussen liet het wekkertje weten dat ook de tijd voorbij was. We namen vriendelijk afscheid, maar met gemengde gevoelens.
Ik heb dan ook besloten om deze straat een aantal maanden zelfs niet meer te doorlopen. Momenteel is er voor mij echt niets meer te halen, tenzij verkwisting van geld en tijd.
Ik besloot dan om even binnen te springen in de Fifth Avenue , om daar te kameren met ene Bruna. Zie verslagje elders.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
36.573
Berichten
702.372
Leden
32.530
Nieuwste lid
Densilll
Terug
Bovenaan Onderaan