Maria, Alkmaar, Achterdam, 23K1

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helaas, sinds Corona niet meer gezien. Zou haar graag weer eens bezoeken.
Had altijd een mooie tijd met haar. Ik vrees dat we haar (en Giselle) moeten blijven missen.
 
Weet niet of we het over dezelfde dame hebben, Maar een tijdje geleden heb ik iemand gehad op 28 k2 volgens mij. Uitstekende service. Oudere getinte dame die vertelde dat haar moeder uit Venezuela komt en haar vader uit het Dominicaanse Republiek of andersom. Ik wil graag weer bij haar terug komen maar ik zie haar niet meer zitten.
 
Weet niet of we het over dezelfde dame hebben, Maar een tijdje geleden heb ik iemand gehad op 28 k2 volgens mij. Uitstekende service. Oudere getinte dame die vertelde dat haar moeder uit Venezuela komt en haar vader uit het Dominicaanse Republiek of andersom. Ik wil graag weer bij haar terug komen maar ik zie haar niet meer zitten.
Weet u niet zeker of dit dezelfde dame is? Maria zat altijd in 23K1. Klein en petite lichaam maar bochtige en grote natuurlijke tieten. Zwart haar..krullend en schouderlengte. Niet jong maar ook niet te oud... Ik vond haar erg aantrekkelijk. Ze zei dat ze uit Venezuela kwam. Moeder en familie in Venezuela maar vader was overleden. Ze had zeker een zoon..uit een mislukt huwelijk met een Nederlandse man hier in NL.
 
Nee, de dame die tot voor kort op nr 28 dat is niet dezelfde dame als die voorheen op 23k1 zat.

Latina dame van nr 28 is nu op vakantie, na een half jaar of langer bijna onafgebroken te hebben gewerkt, van einde ochtend tot het nachtelijk uur.

Latina dame van 23k1 is al ruim 1,5 jaar niet gezien. Deze vond ik een stuk aantrekkelijker ook.

Totaal ander uiterlijk, dame op 23 had krullend zwart haar. Overeenkomst is verder wel de leeftijd, die ongeveer hetzelfde zal zijn. Hou het maar op 2e helft / eind 40, of rond de 50.
 
Nee, de dame die tot voor kort op nr 28 dat is niet dezelfde dame als die voorheen op 23k1 zat.

Latina dame van nr 28 is nu op vakantie, na een half jaar of langer bijna onafgebroken te hebben gewerkt, van einde ochtend tot het nachtelijk uur.

Latina dame van 23k1 is al ruim 1,5 jaar niet gezien. Deze vond ik een stuk aantrekkelijker ook.

Totaal ander uiterlijk, dame op 23 had krullend zwart haar. Overeenkomst is verder wel de leeftijd, die ongeveer hetzelfde zal zijn. Hou het maar op 2e helft / eind 40, of rond de 50.

De dame die op nr 28. Is die inmiddels weer aanwezig of nog steeds op vakantie?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan