Recensie Maria, Amsterdam, Oudekerksplein 34 L 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Joost020

Newbie
10
13/09/21
8
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar dagen terug langs geweest bij deze knappe en oh zo lekkere Dominicaan. Lang aan het loeren en wachten tot haar raam vrij was. Na enkele rondjes kon ik zo binnen stappen en het feest kon zo beginnen.

Bij binnenkomst de 30€ overhandigd en haar bh ging gelijk los. Ik mocht haar tieten lekker vast pakken en geïnteresseerd vroeg ze waar ik vandaan kwam. Ik verzocht haar vriendelijk om al haar kleding uit te doen sinds ik erg kick om de dikkere vrouwen. Dit vond ze leuk om te horen en langzaam begon ze aan m'n pik te voelen. Rubber ging er langzaam omheen en wild begon ze met pijpen. Na een aantal minuten vroeg ik of ik d'r missionaris mocht neuken tot ik haar tieten tegen m'n borst kon voelen. Heerlijk nat en diep kon ik haar voelen.

Na enkele minuten en een aantal andere standjes begon Maria mij te trekken zonder condom. Terwijl ze bezig was stopte ze een vinger zachtjes in mijn sterretje. Ik werd hier zo geil van en vroeg of ze mij misschien ook een golden shower kon geven. Enthousiast stond ze op en piste zo een een flinke straal op m'n gezicht. heerlijk!

Na dat ik was gekomen nog even bij gekletst en ik vertrok weer met een positief gevoel..
 
Een paar dagen terug langs geweest bij deze knappe en oh zo lekkere Dominicaan. Lang aan het loeren en wachten tot haar raam vrij was. Na enkele rondjes kon ik zo binnen stappen en het feest kon zo beginnen.

Bij binnenkomst de 30€ overhandigd en haar bh ging gelijk los. Ik mocht haar tieten lekker vast pakken en geïnteresseerd vroeg ze waar ik vandaan kwam. Ik verzocht haar vriendelijk om al haar kleding uit te doen sinds ik erg kick om de dikkere vrouwen. Dit vond ze leuk om te horen en langzaam begon ze aan m'n pik te voelen. Rubber ging er langzaam omheen en wild begon ze met pijpen. Na een aantal minuten vroeg ik of ik d'r missionaris mocht neuken tot ik haar tieten tegen m'n borst kon voelen. Heerlijk nat en diep kon ik haar voelen.

Na enkele minuten en een aantal andere standjes begon Maria mij te trekken zonder condom. Terwijl ze bezig was stopte ze een vinger zachtjes in mijn sterretje. Ik werd hier zo geil van en vroeg of ze mij misschien ook een golden shower kon geven. Enthousiast stond ze op en piste zo een een flinke straal op m'n gezicht. heerlijk!

Na dat ik was gekomen nog even bij gekletst en ik vertrok weer met een positief gevoel..
Leuke recensie en een interessante dame als dit allemaal klopt en daar ga ik maar vanuit. Wat mij wel verbaasd is de hoeveelheid diensten die verleend worden voor de schamele € 30,-- (zeker als je tarievendiscussie in het algemene forum leest) Er zit maar een ding op en dat is zelf checken en avraag doen op 34-L ;)
 
Twee weken geleden bij haar binnen gestapt en hoewel ik vooraf wat twijfels had was het een geslaagd bezoek. Ze is vrolijk en gezien het tarief van slechts 30 euro is het een prima prijs/kwaliteit verhouding. Persoonlijk houd ik meer van tongzoenen en pijpen zonder wat ze helaas niet doet. Maar afgezien daarvan was het lekker en gezellig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
  3. Plassex
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag weer eens langs geweest bij deze topper! Voor 30€ heb ik zeker wel 20 minuten binnen gezeten. Ik ben er snel weer, herhalingsgevaar is voor mij erg hoog aangezien ik van volle milfjes hou..
 
Wat een heerlijke lieve meid is Maria. Absoluut geen klokkijkster en ze probeert je (voor eu40) het prima naar je zin te maken. Met die enorme voorgevel en lekker kont lukte dat bij mij prima. Als je haar respecteerd mag je overal aanzitten en als borstenliefhebber kom je dan handen te kort bij deze goedlachse dominicaanse. Groot herhalings gevaar. Ze zit er overigens alleen overdag, ma,di,do en vr. overdag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan