Recensie Maria, Amsterdam, Spuistraat 17 5,00 ster(ren)

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1253
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1253

Guest
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maria een kleine goedlachse Bulgaarse met een behoorlijk fraai opgepompte voorgevel. Ze zit in de dagshift en begint voor het middaguur. Ze beheert het hele scala aan zaken die mannen leuk vinden. Verwacht geen al te gekke dingen maar gewoon goede sex waarbij ze zelf goed initiatief neemt. Ik bezocht haar net na de heropening maar ze was me nog niet vergeten (en ik haar ook niet). Ze wist nog exact wat ik leuk vind en dat is altijd een pre. Mooi kontje overigens - maar dit geheel terzijde -. Wat ik ook heel aantrekkelijk vind is haar doorrookte stem...
 
Ik vermoed dat dit de dame is die vroeger haar diensten aanbood daar waar vlak voor de lock down de bijna-alles-doener zat die zich Eva noemt, samen met de petite wier artiestennaam Mira is (is die er ook weer ?)

Zo ja, dan heb ook ik wel eens "voeling met haar gehad". Zij deed toen voor het nu normale instaptarief van Euro 50,- vrijwel alles behalve "het" zonder (zeer terecht) en anaal.

Had zij toen ook al die verfraaide voorgevel ? (Vroeger stopten de dames hun borsten in BH's, nu dikwijls BH's in de borsten.)

Ik herinner me ook haar levendige converseren terwijl we "gezellig" tegen elkaar aan lagen in onze paradijselijke kostuums, uiteraard zonder de vijgenbladeren van na het appel-eten.

Goed dat er hier op haar attent is gemaakt. Haar houding was altijd zeer positief (en dat is bij sommige "Amsterdamse" dames wel eens anders, zeker iets verderop, waar je vaak voor veel te veel geld van de Wallen in de sloot belandt - en een enkele bezopen Engelsman in de gracht).

Als ik weer eens in Amsterdam moet zijn ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem: 4,00 ster(ren)
Pijpen: 5,00 ster(ren)
Zoenen: 5,00 ster(ren)
Gesproken taal: Engels
Roker: Ja
Algehele Hygiëne: Uitstekend
Leeftijd: 35-40
Haarkleur: Zwart
Cupmaat: C
Lengte: 1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw: Normaal
Duur van bezoek: 60 minuten
Shift: Middag
Algemene beoordeling: 5,00 ster(ren)

Maria een kleine goedlachse Bulgaarse met een behoorlijk fraai opgepompte voorgevel. Ze zit in de dagshift en begint voor het middaguur. Ze beheert het hele scala aan zaken die mannen leuk vinden. Verwacht geen al te gekke dingen maar gewoon goede sex waarbij ze zelf goed initiatief neemt. Ik bezocht haar net na de heropening maar ze was me nog niet vergeten (en ik haar ook niet). Ze wist nog exact wat ik leuk vind en dat is altijd een pre. Mooi kontje overigens - maar dit geheel terzijde -. Wat ik ook heel aantrekkelijk vind is haar doorrookte stem...
Maria is een gezellige dame. Praat meer naarmate je vaker komt maar is een lekker sexbeest. Zaad all over
 
Van de week Maria weer eens een bezoekje gebracht.

Niets veranderd en het was weer al vanouds. Herhalings gevaar absoluut. Er zijn er tenslotte nog maar weinig waar je zonder condoom mag klaar komen in het mondje
 
Kreeg een berichtje van Maria dat ze weer aan het werk was dus ging er snel heen.
Ken haar nu denk ik al 2 jaar en bezoek haar regelmatig. Geen haast, begint altijd met een kleine massage, PZC, intiem, CIM en altijd een leuk gesprekje voor en na. Is altijd gezellig bij Maria.
 
Na een lange middag wandelen met diverse leuke bezoekjes besloten de sessie af te sluiten bij Maria. Het is en blijft een geil schatje. Actief, gezellig en o ja haar 2 mooie punten zijn - als het gaat om siliconen - toch wel mijn favoriet. Ze maakt je lekker geil om een totaal naturele manier. Geen toneelstukje maar gewoon goed zijn in wat je doet. is haar handelsmerk.
 
Maria is een kanjer(tje). Ik bezoek haar met enige regelmaat en ze slaagt er je het gevoel te geven dat jij speciaal bent. Dat is - waarschijnlijk - niet zo maar het creëren van de illusie is een kwaliteit die er voor zorgt dat ik steeds terugkom.

Recent een langere sessie gehad waarbij ze al haar talenten, waaronder twee fraaie tieten met zeer fraai voorgegeven tepels, volledig ten toon kon spreiden. Haar pijpen is groots maar beter nog haar enthousiasme en inzet.

Een heuse aanrader...
 
Al veel te lang niet bij haar geweest... Ben benieuwd of ze ook in is voor een beetje spannender sessie. Zo kan ik de gedachte haar te zien in een leuk uniformpje niet loslaten. Bij voorkeur als verpleegster of french maid. Weet iemand of dat tot de mogelijkheden behoort?
 
Al veel te lang niet bij haar geweest... Ben benieuwd of ze ook in is voor een beetje spannender sessie. Zo kan ik de gedachte haar te zien in een leuk uniformpje niet loslaten. Bij voorkeur als verpleegster of french maid. Weet iemand of dat tot de mogelijkheden behoort?
Zal ze vast geen probleem vinden.
 
Onlangs op een zaterdag bij haar op bezoek geweest. Ze begon een beetje te piepen ("you expect All Inclusive") omdat ik teveel zou verwachten voor haar tarief. Was nooit een probleem dus ze heeft me teveel verwend lijkt het en daar wil ze nu kennelijk op inbinden. De CIM zat er dit keer niet in, wel over haar kogelharde tietjes mogen klaarkomen =)
 
Afgelopen maandag voor het eerst in lange tijd deze dame weer eens bezocht. Ik miste haar al enige tijd omdat zij normaal gesproken niet meer op de maandag werkt en de maandag mijn wandeldag is. Ditmaal dus wel in verband met, zo zei ze mij, een korte afwezigheid deze en begin volgende week.

Hoe dan ook het weerzien was vrolijk, geil en interessant. Dat laatste omdat ze er met een paar kilo minder nog beter uitziet en ook omdat we een leuk gesprek gevoerd hebben over een onderwerp dat niets met de normale onderwerpen op dit forum te maken heeft. Ze is werkelijk een slimme meid met mooie stevige tieten en een o zo fraaie kont

Een hoop lol. Ik geloof dat ze vanaf 20.8 weer present is. Ik vermoed dat ik dan zo maar weer eens in 020 moet zijn 😊
 
Nu inmiddels enige weken geleden bij dit schatje geweest. Helaas liep het niet helemaal zoals normaal. Ik kan werkelijk normaal gesproken heel erg genieten van haar lichaam maar ook van haar gezelschap. Ze heeft werkelijk de mooiste sili-tieten die ik ken en de manier waarop ze die inzet in "het spel" maken het altijd goed toeven bij haar.

Dit maal was het minder omdat ze zich niet helemaal okay voelde. Kan gebeuren voor mij geen reden dit raam in het vervolg te passeren. Voor mij is ze een topper(tje).
 
Kan jullie melden dat er weer is. Wat een lekkere middag heb ik gehad. Ze was heel actief en in alles gericht om het mij naar de zin te maken. Lekkere tieten, mooi kontje en de paar extra kerstkilos staan haar meer dan goed. Hoeft er van mij niet af maar daar denkt ze zelf anders over, well its up to her😄
 
Maria ken ik ook al jaren, eigenlijk al een tijd niet meer geweest maar absoluut een vrouw met wie ik graag tijd doorbreng.
Voor mij de enige waarbij CIM inclusief is, maar daarnaast is het ook een hele vriendelijke vrouw.
 
Terug
Bovenaan Onderaan