- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vandaag eens bij dat klein slank meisje langsgeweest wat al een tijdje mijn interesse had. Binnengestapt bij superslanke Maria. (ze zit in de voormalige kamer van Ambra). Afgesproken voor een half uurtje. Ze stripte direct uit haar t-shirt en string en ze deed haar wasje (wat ik natuurlijk ook deed). Ze kwam achter mij staan en begon zachtjes te strelen op mijn rug. We zijn al snel op het bed beland waar er direct een rubber over onze Jef ging en daar begon de pijpbeurt. Ze deed echt haar best, lekker langzaam en dan weer snel, heel diep en ook enkel de eikel.
Na het zuig gedeelte is ze op mij komen zitten. Als ik de eerste keer ergens ga dan mogen zij bepalen wat ze willen zo kan ik eens zien welk vlees ik in de kuip heb. Alles aan dat meisje is klein, ook haar spleetje. Ze zuchte toen ze de gel aan haar muis smeerde en over het condoom deed. Maar voorzichtig schoof ze men paal naar binnen. Blijkbaar nog gevoelig van een ander groot wonder. Maar op een gegeven moment tijdens het rijden zat hij er helemaal in, toen bleef ze zitten op mijn benen. Tijdens het neuken nog lekker met haar kleine tietjes gespeeld. De tepels zijn supergevoelig.
Ik heb gevraagd om me verder af te trekken en ben toen even aan haar tepels gaan zuigen en kreeg als reactie dat ze daar super geil van werd. Om te verhinderen dat ik weer aan haar tepels ging zuigen is ze terug op mij komen zitten en ben ik lekker in haar klaargekomen.
Ze ging haar terug wassen en we gingen nog even op het bed praten.
Herhalingsgevaar: zeer reëel tot groot.
Na het zuig gedeelte is ze op mij komen zitten. Als ik de eerste keer ergens ga dan mogen zij bepalen wat ze willen zo kan ik eens zien welk vlees ik in de kuip heb. Alles aan dat meisje is klein, ook haar spleetje. Ze zuchte toen ze de gel aan haar muis smeerde en over het condoom deed. Maar voorzichtig schoof ze men paal naar binnen. Blijkbaar nog gevoelig van een ander groot wonder. Maar op een gegeven moment tijdens het rijden zat hij er helemaal in, toen bleef ze zitten op mijn benen. Tijdens het neuken nog lekker met haar kleine tietjes gespeeld. De tepels zijn supergevoelig.
Ik heb gevraagd om me verder af te trekken en ben toen even aan haar tepels gaan zuigen en kreeg als reactie dat ze daar super geil van werd. Om te verhinderen dat ik weer aan haar tepels ging zuigen is ze terug op mij komen zitten en ben ik lekker in haar klaargekomen.
Ze ging haar terug wassen en we gingen nog even op het bed praten.
Herhalingsgevaar: zeer reëel tot groot.