Recensie Maria, Bochum, Gusstahlstraße 13 k48 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Met deze roemeense meid al 2x eerder aan het raam gepraat, maar haar duits is zeer matig en constant moest een dikke roemeense het raam naast haar de vertaling doen. Dit voelt nooit lekker en daarom haar nog niet bezocht.
Vanavond stonden waarschijnlijk de sterren goed, want wonderbaarlijk genoeg kon deze roemeense meid vanavond opeens redelijk duits en begreep ze alles wat ik zei.

Voor na binnen te gaan wilde ze mijn corona-pass zien. Haar het corona vaccinatie papiertje gegeven en dat bestudeerde ze aandachtig, of ze zogenaamd nederlands kon lezen. Daarna begon ze wat roemeens te roepen na haar buurvrouw van 'Jansen' en 'juni 2021' en de buurvrouw knikte akkoord.
Eenmaal binnen betreed je een grote ruimte met bed, wastafel en grote kast met een trap achterin na een kelder en 3 grote spotlights, weinig sfeerverlichting dus.

Ze trok de lerenlegging en bikini-top aan en stond haar geweldig. Ze heeft maatje 34/36, maar een stevige kont.
Eenmaal uitgekleed begon ze staand aan mijn paal te sjorren en mocht ik haar overal betasten. Na een paar minuten op bed geland waar ze overging tot pijpen wat ze zeer goed deed. Ook hier mocht ik haar overal betasten en kussen op haar lichaam had ze geen probleem mee.
Dit pijpen duurde een aantal minuten waarna ze overging tot de oliemassage tot het einde. Ik hoop altijd op een rustige sensuele minuten durende oliemassage, maar Maria wilde zo snel mogelijk het sap eruit getrokken hebben. Aangezien ik redelijk opgewonden was, lukte het haar dus ook vrij snel.

Daarna was het eigenlijk meteen wassen en aankleden. Maria ging ondertussen nog in de lerenlegging voor een spiegel staan en begon zichzelf te fotograveren met haar telefoon. Helaas begon ze toen te zeuren dat de lerenlegging haar zo mooi stond, kado van mij en ze wilde hem houden. Hier baal ik altijd zo van. Moet je weer in een discussie om de lerenlegging terug te krijgen, vergalt je hele plezier die je had. Na veel geklaag en gesteun heeft ze hem uiteindelijk teruggeven.

Redelijk bezoekje, ze heeft zich aan alle afspraken gehouden, maar bij oliemassage verwacht een meer sensuele massage.
Geen herhalingsgevaar, daarvoor was het te gemiddeld.
Was vrij duidelijk dat ze mijn wensenpakket niet gewoon is. Ze stond versteld dat ik niet wilde neuken. Blijkbaar alleen het snelle nummer gewend van 20min
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan