Recensie Maria (Bul), Antwerpen, Villa Tinto 33 (dag) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze oudere maar o zo geile vrouw is een vast begrip in het Schipperskwartier! Ze staat erom bekend héél graag gebeft te worden. Terwijl je daar zo met je tong in die flamoes ligt te lebberen, krijst ze het dan ook uit.

Dat beffen is zo intens dat ik ze nauwelijks langer dan 5 minuten kan neuken, zo heet sta ik dan.

Achteraf nog een fijn babbeltje, en op knikkende knieën ga ik weer naar huis.

Ze is pakweg eind de 40, Bulgaars, heeft blond haar, normaal van bouw. Ze heeft een B-cup, echte tietjes. Geen piercings of tatoeages.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Zoals altijd heerlijk en relaxed samenzijn. Geen klokkijker.
 
Deze oudere maar o zo geile vrouw is een vast begrip in het Schipperskwartier! Ze staat erom bekend héél graag gebeft te worden. Terwijl je daar zo met je tong in die flamoes ligt te lebberen, krijst ze het dan ook uit.

Dat beffen is zo intens dat ik ze nauwelijks langer dan 5 minuten kan neuken, zo heet sta ik dan.

Achteraf nog een fijn babbeltje, en op knikkende knieën ga ik weer naar huis.

Ze is pakweg eind de 40, Bulgaars, heeft blond haar, normaal van bouw. Ze heeft een B-cup, echte tietjes. Geen piercings of tatoeages.
Ik heb deze dame ook een aantal keren bezocht en moet zeggen dat het een "klassedame" is
 
Deze oudere maar o zo geile vrouw is een vast begrip in het Schipperskwartier! Ze staat erom bekend héél graag gebeft te worden. Terwijl je daar zo met je tong in die flamoes ligt te lebberen, krijst ze het dan ook uit.

Dat beffen is zo intens dat ik ze nauwelijks langer dan 5 minuten kan neuken, zo heet sta ik dan.

Achteraf nog een fijn babbeltje, en op knikkende knieën ga ik weer naar huis.

Ze is pakweg eind de 40, Bulgaars, heeft blond haar, normaal van bouw. Ze heeft een B-cup, echte tietjes. Geen piercings of tatoeages.
Waar ontvangt deze dame precies ?
 
Nog altijd gewoon op het adres in de titel. Als Maria aanwezig is hangt er een bordje met de letter "M" aan het raam. Je moet wel geluk hebben, want het kan zomaar gebeuren dat je de hele dag alleen dat bordje en een gesloten gordijntje ziet.
 
Ik heb deze dame ook een aantal keren bezocht en moet zeggen dat het een "klassedame" is

Waar ontvangt deze dame precies ?

Je hebt deze dame al een aantal keren bezocht maar je weet niet waar ze precies ontvangt?:unsure:

Voor zover ik weet heeft Maria de voorbije 5 jaar nooit ergens anders gestaan dan op VT 33, dat is dus ook het adres dat in haar topictitel staat ;)
 
Als de klik er is, is tongzoenen in de prijs inbegrepen. PZC behoort volgens mij niet tot de mogelijkheden, maar heb er zelf nooit naar gevraagd.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Maria bezocht. Heb eerst wat moeten rondwandelen voor ik bij haar binnen kon stappen maar mijn geduld werd na een paar rondjes beloond. Maria had een kort blauw kleedje aan en nylons. Na ons wat opgefrist te hebben kon het spel beginnen. Eerst lekker knuffelen en zoenen. TZ was er niet echt bij maar ik vermoed dat het de volgende keer wel zal kunnen. Overgegaan naar een lekkere bef sessie waar ze echt van kan genieten. Ik mocht op een gegeven moment niet stoppen. Ik denk wel dat ze echt is klaar gekomen, want ze drukte me stevig tegen haar kus met haar voeten op mijn rug. Daarna was het mijn aan mijn beurt. Eerst werd ik lekker gepijpt terwijl ik haar voetjes kon lukken. Ik heb haar vervolgens geneukt terwijl ze zachtjes in mijn tepels neep. Het gevolg was een hevig orgasme.

Maria neemt haar tijd en na afloop nog even een babbel en wat gekust. Onze eerste ervaring met elkaar was zeer leuk. Ze vertelde me dat ik haar lekker gebeft heb en ik de volgende keer nog wat extra mag verwachten.

Kortom het was een positieve ervaring.
 
Maria is vandaag weer begonnen. Maar zoals te verwachten, heb ik Maria zelf niet gezien. Alleen haar bordje "M".
Dat is goed nieuws. We gaan eens naar Antwerpen moeten rijden en haar een bezoekje brengen. Weet iemand om welk uur ze eigenlijk start. Mss kan ik dan de eerste zijn:p
 
Terug
Bovenaan Onderaan